Harrikka Virosta?

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

Vastaa Viestiin
alpo666

Harrikka Virosta?

Viesti Kirjoittaja alpo666 »

Heipä hei,

Kyselisin tässä että osaako ketään sanoa mitä tulee HD:n tuominen maksamaan virosta?
Olen katsellut motokeskus tallinnan pyöriä ja hinta haarukkani on sellaiset 5500-7000 tax free,dynaa olen pääasiassa miettinyt...

Osaisiko joku ketä on mahdollisesti hakenut pyörän Virosta motoliikkeestä sanoa mitä se tulee KAIKKINENSA maksamaan Suomeen ja miten pitkälle motoliike hoitaa paperisodan,eli en kaipaa nyt mitään laskukaavoja yms,vaan ihan sitä vaan että kun on pyörä haettu mitä on tullut kaikkinensa maksamaan?

Kiitos
Dyna FXD 2001 muutokset otteessa 30%
ma^ko
Viesti:

Re: Harrikka Virosta?

Viesti Kirjoittaja ma^ko »

Ei sitä kukaan voi sanoa etukäteen. Se kuinka pitkälti motoliike hoitaa paperiasiat on sopimiskysymys ko liikkeen kanssa ja veropäätöksen tekee tapauskohtaisesti tulli. Rahti ei tuolta paljoa maksa, katsastus on reilun satkun mut sit on vero jonka määrittää tulli, toteutuneiden listasta voi katsoa suuntaa mitä on vastaavista viimeaikoina mennyt veroa, mut siinä se sit on.

Ja mulla on Virosta tullut fillari kyllä.
Prätkäni on kootut teokset. Whisboneshovelhead.
Wexi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Wexi »

Mulle tuli justiin samasta narikasta 2002 kingi. Homma pelas ihan suht koht ok. Toimituskulut Suomeen + leimaus Suomessa tais olla n.300€. Itse osaat varmasti laskea Alv:t ja tullin sivuilta näet vastaavien veropäätöksiä.
Akusiru
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Akusiru »

Tuotiin pyörä kyseisestä liikkeestä.....kaikki toimi hyvin.
Pyydettiin pyörä Suomeen katsastettuna. Tullissa ei mitään ongelmia, veropäätös alle viikossa.
Suomalainen kaveri leimas pyörän. Pyörästä oli maksettu EU-tulli ja Alv, autoveron määrän näkee suurinpiirtein Tariffin sifuilta.
Katsastettunma oli Ok vaihtoehto....ei tarvinnut itse hankkia yhdenmukaisuustodistusta, eikä ruuvailla E-hyväksyttyjä lamppuja paikoilleen.
Vastaa Viestiin