Varoitus, IHME ostajia nettimotossa

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

j7on

Re: Varoitus, IHME ostajia nettimotossa

Viesti Kirjoittaja j7on »

Ihmeellinen "huijaus"?

Itse en ole hävinnyt penniäkään PayPalin kautta(itse tunkenut vuosien aikana sen kautta liki 50K? ja kaikki mennyt perille).

Eihän maksajan/ostajan tarvitse tietää kuin sähköpostiosoitteesi(joka sillä siis jo on kun mailia pystyy lähettää) maksaakseen pyörän, itse ilmoittaisin että senkus maksat - kun saan rahat siirrettyä PayPaliltä omalle tililleni niin pyörän voi hakea kuriiri.
j7on

Viesti Kirjoittaja j7on »

Noniin tulipa sitten omakohtaista, ja oikein kaksin kappalein!!

Pyörä myynnissä Nettimotossa & Mobile.de.ssä, "saksalainen" ostaja halusi ostaa ja pyörän Saksaan, voiko maksaa PayPalilla? Tottakai!PayPal tililtä siirtäminen omalle Suomen tilille ei maksa mitään!

Sitten tulee "maksu", PayPalilta "virallisen" näköinen tiedoite että rahat on tilillä mutta jäädytetty kunnes huolintayhtiölle on maksettu kuljetussumma(jonka ostaja on tietenkin ottanut huomioon ja laittanut tilille "vähän extraa"...

Ja WestenUnionin kautta.

Alkoi tuntumaan ihme venxlailulta, miksi ei ostaja muka voi itse maksaa huolintayhtiölle?

No, pistin mailit PayPalille tarkastettaviksi ja tottakai huijaus.

Olkaahan varovaisia, ei siinä mitään ottaa maksua PayPalilta, kunhan näkyy tilillä ja saa siirrettyä omalle tilille, ennen sitä ei kannata alkaa makselee mitään.
pau
Viesti:

Viesti Kirjoittaja pau »

Yksinkertaisin selitys lienee että sähköpostissa tulleessa maksuilmoituksessa on "linkki" sinne paypallin sivustolle ja meneekin sitten poikien omalle serverille josta poimivat tunnarit. tän jälkeen sit lähtiki fyrkat ilman vesterisen liittoa.

kokeilkaapas perustaa uus paypal tunnus vaikka syötiksi, ei sinne ole pakko luottokorttia pistää, sen kun vaan ottaa rahaa vastaan. kattoo että tuleeko sieltä paalua.

p.
1996 FXSTS, Springer with Apes, Style before function
1986 FXRD, FXR -or- DIE!
Vastaa Viestiin