Pieni varoituksen sana, tuli tilattu Klock Werksin kautta Battistinis true dualsit:
http://www.kustombaggers.com/Battistini ... d=10416875
Putket tuli uskomattoman nopeasti hieman yli viikko kotio, vaikka esim Drags Specialtieskin sanoo ko. putkista sopivuudeksi -95-08 paketista sovitellen ei voi kehua näin olevan ! Perskuleen huonosti sopii, kannakkeet joutuu ainakin muokkaamaan kokolailla uusiksi, periaatteessa ne paikalleen sopii työllä... no hintakaan ei ole paha ajatellen työtä jos olisi mutkista lähtenyt kotona kolvaamaan... varmaan uudempaan menee heittämällä, muttei ainakaan 2000 malliin vaihdelaatikko ahdistaa, uudemmissahan on hieman enemmin tilaa, lisäksi askin kyljessä oleva OEM putkien kannake ei ole muuta kuin tiellä, mutta senkin joku apina on keksinyt kiinnittää niin että sen saa irti vain kytkin vaijerin irottamalla kele...
- j o n i -
FLHTCUI 2000 ja Batistinis true duals
FLHTCUI 2000 ja Batistinis true duals
"Olen käyttänyt 90 % rahoistani viinaan ja naisiin. Ja loput olen tuhlannut."
Re: FLHTCUI 2000 ja Batistinis true duals
Ja kone on ihan vakiokokoa?
Seuraava Walkka Swap
Pääsiäisenä 2019
Pääsiäisenä 2019
Jep, ihan vakio TC.
- j o n i -
- j o n i -
Kaikkiaan meni ehkä 6-8 tuntia heittää nuo batistinis putket alle... ei käynyt kannakkeet, ja joutui rakentamaan oman kannakkeen vaihdelaatikon alle, sovittelun kolvailun, naputtelun jälkeen tyytyväinen lopputulokseen
Vääntöä tuli ihan kohtuullisesti lisää, no mustista vääntöpilvistä voi sanoa että käy ihan suhteellisen rikkaalla, joten dynoaikaa varailemaan !
Mutta kyllä tuota huolla ja duunaa dynamiikkaa jälleen miettien kaikkea sijoittelu yms. suhteen täytyy ihmetellä miten tuo kansa on joskus käynyt kuussa...
- j o n i -
Mutta kyllä tuota huolla ja duunaa dynamiikkaa jälleen miettien kaikkea sijoittelu yms. suhteen täytyy ihmetellä miten tuo kansa on joskus käynyt kuussa...
- j o n i -