Mistä hyviä nahkaliivejä?

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

ranze
Viesti:

Re: Mistä hyviä nahkaliivejä?

Viesti Kirjoittaja ranze »

Minä tein itte. Kun itte tekee, niin saa sellaiset kun sattuu tulemaan. :lol:

Kuva

Kuva
Ex. FL -53 Wishbone Panhead bobber, ex. 2002 FLHR
reku
Viesti:

Viesti Kirjoittaja reku »

moro,itse teetätin mittojen mukaan tossa: http://www.nahkakatti.com/" onclick="window.open(this.href);return false;,
korjasi myös 20v vanhan nahkatakin. kaikkien merkkien yms laitto on helppo, koska ne voidaan laittaa tekovaiheessa vuorien alle. itse olen erinomaisen tyytyväinen tuotteeseen ja palveluun. paikka taisi olla koivuhaassa.
t reku
kipe71
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kipe71 »

kattoppa tällänen osote. Jos sulla ittellä on jotain vanhoja nahkatuotteita niin vesa osaa tehdä niistä sulle kyllä liivit. http://www.veskunperhosivu.com/liivi/liivi.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grasschopper1

Viesti Kirjoittaja Grasschopper1 »

Se vaan on huono puoli tuossa,kun teettää jostain vaikka vanhoista takeista liivin,että tulee helposti semmoinen tilkkutäkki,eli monista paloista.No,se ei välttämättä kaikkia häiritse ja jos jostain pitemmästä rotsista sais isompaa palaa.Tai helpoitenhan se käy,kun leikkaa vaan hihat pois :lol:
jan'shovel-70
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jan'shovel-70 »

Fox Creek Leather http://www.foxcreekleather.com" onclick="window.open(this.href);return false; firmasta olen ostanut mm. parit liivit,ajohanskat ja nahanhoito aineita ym.
tuotteet made in U.S.A,tuotteet toimitetaan nopeasti n.vrk:ssa pitäis plla matkassa.
Firmassa on hyvät kokotaulukot jonka mukaan löytyy oikeat mitat,suosittelen :)
Grasschopper1

Ilmeisesti jenkkiläisestä firmasta kyse,kun hinnat oli rollareina?Kannattaako tuolta asti tilata,kun eikös näihin tule vielä tulleja päälle ja mallit olivat sitä mitä muuallakin.
nix
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nix »

Jenkkifirmahan tuo näköjään on enkä tosiaan ymmärrä miksi perusliivejä pitäisi sieltä tilata..

Jos haluaa edulliset käy ostamassa vaikka eurobikerilta sweepin liivit, ihan ok nahkaa..tai sitten voi kääntyä jonkun nettipuljun puoleen jos haluaa taas kerralla hyvät niin sitten menee suutareiden hommaksi, maksaa vähän enemmän mutta eipä tarvitse uusia pariin-kolmeenkymmeneen vuoteen 8) Bootfactorya suosittelen edelleen noissa hommissa kuten buutseissakin. Eivät ole halvat mutta taatusti hyvät.
Grasschopper1

Juu,samaa ihmettelin kuin Nix ja eihän nuo ole edes mitenkään edullisia.En lähtisi välttämättä merta edemmäs kalaan vermeitten hankinnassa,tosin EU maista kannattaa katsella,jos koot on selvillä ja tykkää tilailla netin kautta.
Mopopoika -65
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mopopoika -65 »

reku kirjoitti:moro,itse teetätin mittojen mukaan tossa: http://www.nahkakatti.com/" onclick="window.open(this.href);return false;,
korjasi myös 20v vanhan nahkatakin. kaikkien merkkien yms laitto on helppo, koska ne voidaan laittaa tekovaiheessa vuorien alle. itse olen erinomaisen tyytyväinen tuotteeseen ja palveluun. paikka taisi olla koivuhaassa.
t reku
Itse ostin Nahkakatilta nahkatakin 2008 syksyllä ja olen ollut erittäin tyytyväinen. On vaan Riina ollut reilu pari vuotta hoitovapaalla ja taitaa loma jatkua, joten liivien teettäminen ei onnistune täällä hetkellä.

Omat nahkaliivit olen hankkinut Boot Factorylta (1993/94 ja 2007).
Aake
XLH-84 (late)
Aiemmin omistettu XLH -86, XLS -81 ja XLH-90
Vastaa Viestiin