Joku Buell kuski.. oli pysäytetty poliisin toimesta

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

Vastaa Viestiin
koponen

Joku Buell kuski.. oli pysäytetty poliisin toimesta

Viesti Kirjoittaja koponen »

Oliko jollain kiire kalajoelle perjantaina kello 20:00 maissa, Ikaalisten kohdalla, kun poliisit oli pysäyttänyt?? Selvisisitkö varoituksella vai kevenikö lompakko.. :lol:
kaks pyörää ja kaks sylinterii
Sporttiboy
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sporttiboy »

Oliks Lexa jo silloin paikalla ja pubissa?
Paha saa aina palkkansa, muut joutuvat tulemaan toimeen päivärahoilla...
hemuli
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hemuli »

Lexahan oli startannut kohti Kalajokea jo torstaina niin aikaisin ettei enää puolen päivän aikaan Tervajoella käydessäni tuntunut edes palaneen kumin käryä... Tuskin se on ajokunnossa ollut enää perjantaina... :twisted:
Mopopoika -65
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mopopoika -65 »

Eikös sillä Lexalla ollut kiire viime vuonnakin? Taisi silloin ehtiä lauantaina pois pelipaikalta, vai tekeekö muisti tepposen? :lol:
Aake
XLH-84 (late)
Aiemmin omistettu XLH -86, XLS -81 ja XLH-90
Lexa

Viesti Kirjoittaja Lexa »

Terve!

Oliks Lexa jo silloin paikalla ja pubissa? TOTTA!

Lexahan oli startannut kohti Kalajokea jo torstaina niin aikaisin ettei enää puolen päivän aikaan Tervajoella käydessäni tuntunut edes palaneen kumin käryä... Tuskin se on ajokunnossa ollut enää perjantaina... TOTTA!

Eikös sillä Lexalla ollut kiire viime vuonnakin? Taisi silloin ehtiä lauantaina pois pelipaikalta TOTTA!

Mutta nyt oltiin tiukasti torstaista sunnuntaihin paikalla. Mun kanssakäymiset polliisin kanssa käytiin jo ennakolta pari viikkoa sitten, rapsahti semmoiset maksut että...

Ennenkuin otin bandiittikypärän pois päästä, ehti skoude jo tokaista: "poika kuule sulla oli vauhtia aikalailla". :lol: Tais olla n. 15 vuotta mua nuorempi :lol: Kyllähän sen äijän ilme muuttui kun otin lärvin esiin. No, hetken päästä hymy kyllä mulla hyytyi, kun tuli lappu käteen. :cry:

Toivottavasti tuo Koposen mainitsema henkilö pääsi helpommalla.

Missäs muuten Hemuli oli? Alkoi taas epäilyttää toi virtuaalijuttu :roll:
Mopopoika -65
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mopopoika -65 »

Minä todistettavasti olen Hemulin nähnyt kevättalvesta! Tai sitten joku sai huijattua multa kaljat... :wink:

Ja on joku kuulemma nähnyt Hemulin pyöränkin....

t.nimim. itse vielä missään kerennyt käymään ja öljypumppu levällään, mutta jos perherallissa viimeistään....
Aake
XLH-84 (late)
Aiemmin omistettu XLH -86, XLS -81 ja XLH-90
hemuli
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hemuli »

Ja jos joku näkee "Hemulin pyörän" tämän päivän jälkeen, älkää tarjotko oluita väärälle miehelle - pyörä on nimittäin myyty... :D

Saas nähdä pääsiskö jo Kasnäsiin uudella härvelillä... olikohan mulla niitä katkaisulaikkoja ja pitkiä keulaputkia tallilla... :twisted: :twisted: :twisted:
Sepixlh
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sepixlh »

Hemuli Espoossa oli myytävänä 99 X1 lighting
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=119466
You live more in 5 minutes on a bike like this going flatout, than some people live in a lifetime.
-Burt Munro
Vastaa Viestiin