Joo joo, mutta pitäähän jonkun niitä uusiakin pyöriä ostaa että vanhojen pyörien jatkumo riittäähdlate kirjoitti:Ostakaa vanhempi mopo, ei tartte arpoo desipelien kans.
Sporsteriin vaimentimet
Re: Sporsteriin vaimentimet
Loppupäätös tähän viestiin: päädyin Screaming Eaglen mufflereihin. Ne ovat olleet nyt kolme viikkoa asennettuina ja olen enemmän kuin tyytyväinen!
Äänet ovat muhkeat, mutta ei liian kovat. Tehoista en tiedä mutta vääntö on lisääntynyt selvästi kun nyt voi ajella XL883C:lla 60 km/h suurimmalla vaihteella ja lähtee siitä muikeasti kiihtymään. Putket tilasin M&M Cyclestä, kun olivat satasen halvemmat kuin Suomessa. Jos hintaero olisi ollut vaikka 50 e, en olisi kahta kertaa miettinyt vaan ostanut paikallisesta HD liikkeestä. Hei Suomen HD kauppiaat, eikö kannattaisi olla vähemmän ahne niin saisi kauppaa enemmän? 
Street Glide -14, Forty Eight -13
[mielipide]En oo HD kauppias, mutta huomioi Suomen hinnassa maahantuojan kate (välikäsi), YEL, ALV, rahtikulut, vuokrat, vakuutukset, palkka, tilitoimiston kulut yms. Jostain se on yrittäjänkin leipä tienattavaHei Suomen HD kauppiaat, eikö kannattaisi olla vähemmän ahne niin saisi kauppaa enemmän?
Eri asia toki, jos hinnat kaksinkertaiset USA:n hintaan.
Osa alkuperäisosista on USA hinta kertaa 3JPP kirjoitti:Eri asia toki, jos hinnat kaksinkertaiset USA:n hintaan.
You live more in 5 minutes on a bike like this going flatout, than some people live in a lifetime.
-Burt Munro
-Burt Munro
Täytyyhän sen Jenkkikauppiaankin jollain elää ei kai sekään pyhällä hengellä elä*... sitten ALV:t ja muut verot jouduin tietty itse maksamaan. Ja rahtikulut olivat kovat kun laittoivat Fedexillä tulemaan, minulle olisi riittänyt hitaampikin / halvempi tapa, helmikuuta kun silloin elettiin. Kaikki verot ja rahdit laskin jo tuohon hintaeroon mukaan!
*) pyhällä hengellä tosiaan, sieltä tuli pakanalle siunauksen toivotukset joka emailin loppuun!
*) pyhällä hengellä tosiaan, sieltä tuli pakanalle siunauksen toivotukset joka emailin loppuun!
Street Glide -14, Forty Eight -13