Tosi nopea palvelu!:)
Vajaa 4 arkipäivää tilauksesta ja uus penkki on paikallaan jo
Kukas penkin suomeen rahtas ja millä hinnalla?
Itse olen tilannut tuolta samasta paikasta kuin conejo ja homma toimii juurikin kun yllä mainittu eli minäkin tyytyväinen tuohon firmaan.nettikauppa....
omat kokemukset: luotettava (jopa liiankin varmistelua)
nopea (toimitus samalla viikolla)
edullinen (ei kaikilta osin, vertailu kannattaa)
monipuolinen (mm. haku mallin perusteella
ja hyvä asiakasapalvelu (kysy mitä haluat...)
itse maksoin ostokset visalla ja ne tuotiin kotiovelle (UPS)
kokeile: http://www.jpcycles.com/
Onhan tuosta kokemuksia, hyviä vieläpä. Pariin kertaan tullut tilattua. Eivät ne osat tosin sieltä juuri sen halvemmaksi tule, kuin suomalaisilta tarvikauppiailtakaan, kun itseään pettämättä laskee kaikki kulut mukaan ja lennättää osat tänne. Nopeammin se toki tulee, kuin täältä tarvikaupasta tilaamalla, koska täällä luonnollisesti kerätään tilauksia yhteen paketiin rahtikulujen minimoimiseksi.Jaana74 kirjoitti:Kaivetaas tälläinen vanha ketju esiin. Kenelläkään kokemuksia tästä lafkasta?
http://www.debrix.com
Vertaatko alkuperäisosiin vai esim. Hotbiken tarvikeosiin? Minulla tuo vertailuhinta tuli eräästä soolosatulasta, joita tilasin ensimmäisen Hotbiken kautta ja toisen toiseen pyörään Debrixiltä. Ei siinä tosiaan paljoa säästöä syntynyt, pitipähän kokeilla vaan tuolta tilaamista ihan uteliaisuuttaan. Ja se vähäinenkin säästö meni miinukselle siinä, että tuli tilattua ahneuksissaan samalla muuta tarpeetonta, joista osa ei ole vielä koskaan ollut missään pyörässä kiinniJaana74 kirjoitti: sporttiin tilata laturin roottorin ja staattorin, äkkiseltään laskettuna (tullit+alvit+toimituskulut päälle) tulee lähes puolet halvemmaksi kuitenkin kun täältä Suomesta ostettuna
Hotbikessä,ainakaan verkkokaupassa ei ollu sitä koko hässäkkää (roottoreita Big Twiniin löyty),ainoastaan staattori,muutamasta muusta kattelin ja hintaa jokaisella vähintään 499€ . Tuolta Debrixiltä sen saman sais 329$ + staattori 38$ , rahteineen yht. 435$ eli vähän alle 300 € ... No siihen sitten tietty alvit ja muut päälle mutta vissiin jäisin vielä plussalle kuitenkin tuolta tilaamalla,tai niin ainakin kuvittelenJoe Cool kirjoitti:Vertaatko alkuperäisosiin vai esim. Hotbiken tarvikeosiin?Jaana74 kirjoitti: sporttiin tilata laturin roottorin ja staattorin, äkkiseltään laskettuna (tullit+alvit+toimituskulut päälle) tulee lähes puolet halvemmaksi kuitenkin kun täältä Suomesta ostettuna
Kyllä se tuolla kaavalla ja vertauksella menee, karkeasti tuohon 300e pakettiin noita kuluja tulee 80-90e päälle, joten sen satasen säästät, ellet onnistu tinkimään sitä jo täällä päässä pois.Jaana74 kirjoitti: Hotbikessä,ainakaan verkkokaupassa ei ollu sitä koko hässäkkää ...
vähän alle 300 € ... No siihen sitten tietty alvit ja muut päälle mutta vissiin jäisin vielä plussalle kuitenkin tuolta tilaamalla
Puhelimella minäkin asioin kotimaassa. Veikkaisin, että kauppiaastakin on mukavampi keskustella asioista, kuin arvailla viestin tarkoitusta. Toki joihinkin liikkeisiin on vaikea päästä ruuhkaiseen puhelimeen.Jaana74 kirjoitti: L.....a on tullu tilailtua paljonkin tavaraa puhelimitse ja palvelu toimii.