Mistä tavallista pienempi rekisterikilpi?

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

Vallu
Viesti:

Re: Mistä tavallista pienempi rekisterikilpi?

Viesti Kirjoittaja Vallu »

MrX
Olet oikeassa, mutta mitäs tehdään kun viranomainen ei anna sopivan kokosta ?.
Lehmän Tour Pakin alle ei mahdu laillinen kilpi mitenkään.
Jos on tarpeeksi vanha lehmä niin siihen saa mustan vaakakilven. (Voi toki koittaa uudenpaankin kun on "perusteltu syy")

Uusissa lehmissä kilvet on takavalon alla ja takavalon alareunassa on rek.kilven valo.
Kuva LIFEMEMBER
jty
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jty »

Kirjotinkin tonne muualle jo että Kingin tarakan alle mahtu just kun leikkas ylimääräset helmat pois siitä mustan reunuksen kohdalta ja pisti 30 asteen kulmaan.
2008 FLHRC Road King Classic [muokattu]
ClassicElectra
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ClassicElectra »

Moron,
Mun lehmään teetin MP-messuilla ruotsalaisella firmalla vähän pienemmän laatan, joka menee tourpacin alle mainiosti. Kilpi on muuten kuin aito, eli heijastava pinta,kohokirjaimet ja eu-merkki. Orggis kilpi matkaa boxissa kaiken varalta... Nainenhan voi aina heittäytyä avuttomaksi ja tyhmäksi jos poliisisetä kyselee :oops:
MrX

Viesti Kirjoittaja MrX »

ClassicElectra kirjoitti:Moron,
Mun lehmään teetin MP-messuilla ruotsalaisella firmalla vähän pienemmän laatan, joka menee tourpacin alle mainiosti. Kilpi on muuten kuin aito, eli heijastava pinta,kohokirjaimet ja eu-merkki. Orggis kilpi matkaa boxissa kaiken varalta... Nainenhan voi aina heittäytyä avuttomaksi ja tyhmäksi jos poliisisetä kyselee :oops:
et ratkaisu viranomaisen joustamattomuuteeen olis et mä rupeisin Transuks :?: :oops: :?:
Don Quijote

Viesti Kirjoittaja Don Quijote »

MrX kirjoitti: et ratkaisu viranomaisen joustamattomuuteeen olis et mä rupeisin Transuks :?: :oops: :?:
Niin, tai jospa vaan laitat sen virallisen kilven kiinni niin ei tarvitse jännittää tälläisten epäoleellisten juttujen kanssa.... :roll:
MrX

Viesti Kirjoittaja MrX »

Don Quijote kirjoitti:...Niin, tai jospa vaan laitat sen virallisen kilven kiinni niin ei tarvitse jännittää tälläisten epäoleellisten juttujen kanssa.... :roll:
Kun VIRALLINEN ei mahu, viilattuna, lyhennettynä, taivutettuna...Shohveli on niin siro.
Mut onneks tällä palstalla kaikki on oleellista :)
-Harikka-
Viesti:

Viesti Kirjoittaja -Harikka- »

.
Viimeksi muokannut -Harikka-, 03:14 04.06.2019.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
'Vintage' 2001 TC 95cid (small bore) 1557cc kaasari FXSTB.
Emilia ChromeTrain
, ex NighTrain, 'kevyesti' muokattu & piristetty :wink: 8)
smuige
Viesti:

Viesti Kirjoittaja smuige »

Onpa noissa laukkupyörissäkin näkynyt sivukilpiä.
Siihenhän se menee hyvin sivulaukun taakse. Kokonaisena.

Eikös nuo rekisterikilvet muuten ole valtion omaisuutta?

Eikait se ruotsalaisten pienempi kilpi ole laiton. Eikös siitä ollut juurikin jossain juttua, että motskareihin saa siellä nykyisin pienemmän kilven.

Ja ihan toinen juttu rekisterikilvistä.
Onko Suomeen tullut uusia motskarikilpiä, sellaisia joissa on numerot ensin ja sitten kirjaimet?
Satuin näkemään sellaisen eurokilven FIN merkillä .
Seuraava Walkka Swap
Pääsiäisenä 2019
Sulkava
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sulkava »

Ja ihan toinen juttu rekisterikilvistä.
Onko Suomeen tullut uusia motskarikilpiä, sellaisia joissa on numerot ensin ja sitten kirjaimet?
Satuin näkemään sellaisen eurokilven FIN merkillä .
juu ainaskin mun shopperissa o sellanen - saatu viime kesänä uusintakatsastuksessa
H-Ds + Mustangs...
Soutuneuvos ;)
Sulkava
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sulkava »

http://www.ake.fi/AKE/Rekisterointi/Rek ... ikilpi.htm" onclick="window.open(this.href);return false;

Syksyyn 2008 asti annettu moottoripyörän EU-kilpi

Koko: 200 mm x 165 mm.
Yläreikien sijainti: pituussuunnassa 60,0 mm reunasta, pystysuunnassa 15,5 mm reunasta.
Alareikien sijainti: pituussuunnassa 22,5 mm reunasta, pystysuunnassa 15,5 mm reunasta.
Reiän halkaisija 7 mm.

Syksystä 2008 lähtien annettu moottoripyörän EU-kilpi

Koko: 200 mm x 165 mm.
Yläreikien sijainti: pituussuunnassa 60,0 mm reunasta, pystysuunnassa 15,5 mm reunasta.
Alareikien sijainti: pituussuunnassa 22,5 mm reunasta, pystysuunnassa 15,5 mm reunasta.
Reiän halkaisija 7 mm.

Moottoripyörän vanhanmallinen kilpi
Koko: 199 mm x 165 mm.

tollai se AKE on määritellynä " hyväksytyn mp kilven....
H-Ds + Mustangs...
Soutuneuvos ;)
mikira
Viesti:

Viesti Kirjoittaja mikira »

Mä ostin oman pikku kylttini muistaakseni tästä paikasta: http://www.miniskylt.se/index.php. Oli tekemässä noita kylttejä täällä tukholman mopomessuilla.
Gold

Viesti Kirjoittaja Gold »

ClassicElectra kirjoitti:Moron,

Onko kilpi vielä pysynyt paikallansa, vai onko virkavalta pysäyttänyt ja ottanut pois?
Joe Cool
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Joe Cool »

Gold kirjoitti:
ClassicElectra kirjoitti:Mun lehmään teetin MP-messuilla ruotsalaisella firmalla vähän pienemmän laatan,
Onko kilpi vielä pysynyt paikallansa, vai onko virkavalta pysäyttänyt ja ottanut pois?
Ko. henkilöä tuntematta sanoisin, että nykyään noita näkee, Varkaudessa päärallissakin osui mitenkään etsimättä silmiin varmaan toistakymmentä itse tehtyä kilpeä. Siellä näyttivät pysyneen.

Silti se ei ole mikään peruste ratsiassa, että muillakin on, jos asiaan puututaan. Puuttumiskynnys taas lienee hyvin paljon tekeleen laadusta ja luettavuudesta kiinni.

Tilanteesta ja käytöksestä riippuvat seuraukset. Ja varoiksi kannattaa tosiaan pitää sitä orggiskilpeä mukana, niin pääsee jatkamaan sakkojen jälkeen matkaa pahimmassa tapauksessa 8O.

Itse olen sahannut lehmän kilvestä ylä- ja alareunasta siivut pois ja pannut laillisen rajoilla olevaan kulmaan ja kyllä mahtuu boksin ja valon väliin ja numerot ovat silti alkuperäiset ja leikkaamattomat. Ei ole laillista tämäkään, koska tiukin tulkinta on jopa uusien reikien poraamisessa, jonka seurauksena kilpi voidaan katsoa tuhoutuneeksi :twisted: .

Tällaisista tulkinoista liikkuu ainakin kaupunkitarinoita, mutta kyllä sillä liikenteen valvojallakin on yleensä järki päässä, jos kuljettajalla itsellään on. Käytös luo käytöstä, kaikessa. :!:
Joe Cool Has Left The Building 8) - Joella on vasemmanpuoleinen rakennus :mrgreen:
jman
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jman »

Näin EU-kilven, jossa oli FIN-tekstin sijaan se toinen F-sana. Kannanottona teki vaikutuksen. :wink:
isoajoe
Viesti:

Viesti Kirjoittaja isoajoe »

jman kirjoitti:Näin EU-kilven, jossa oli FIN-tekstin sijaan se toinen F-sana. Kannanottona teki vaikutuksen. :wink:

Minä olen ajellut pikkukilvellä 99 vuodesta asti eikä vielä ole tullut sakkoja. Kerran Rovaniemellä pooliisi meinasi että onpa ultrassa pieni kilpi. Vastasin siihen ystävällisesti että ku ei isompi sovi. Ei sen kummemmin.

Olen aina tilannut kilvet Art Invest HB:ltä ruotsista. Tänä syksynä tulen taas tilaamaan. Hinta on pyörinnyt siinä 45 eur paikkeilla kilpiä kohti.

FIN tarroja olemme teettänyt Mainostalo Activessä Seinäjoella. Siellä on myös teetetty "F..." tarrat. :)
Pannu: FLH -55 ja Panna: Pan-America Special -22.
Vastaa Viestiin