Klikkaa.fi, varoitus - kokemuksia?
Klikkaa.fi, varoitus - kokemuksia?
Tämä nyt ei Harrikoihin juuri liity, mutta yrittäjiä HD-harrastajissa on MUTU-tiedolla enemmän kuin "keskivertokansassa". Joten:
Varoitus klikkaa.fi nettisivupalvelusta. Jos suunnittelet firmallesi nettisivuja, älä tee niin kuin minä ja ota klikkaa.fi:ltä ellet ole tarkkana. Tuli lasku ja sen verran arvokas etten enää halunnut jatkaa. Tässä vaiheessa myöhäistä, sopimuskauden vaihtuminen oli alle kuukauden päässä. Sopimus uudistuu vuodeksi kerrallaan, eroon et pääse kesken sopimuskauden. Kuukautta ennen sopimuskauden päättymistä pitää ilmoittaa kirjallisesti irtisanomisesta. Minulla (ja monella muullakin) tämä on jäänyt huomaamatta, nyt ei taida olla vaihtoehtoja kuin maksaa vuodeksi eteenpäin? Vai onko jollain kokemusta miten pääsisi eroon kesken sopimuskauden?
Varoitus klikkaa.fi nettisivupalvelusta. Jos suunnittelet firmallesi nettisivuja, älä tee niin kuin minä ja ota klikkaa.fi:ltä ellet ole tarkkana. Tuli lasku ja sen verran arvokas etten enää halunnut jatkaa. Tässä vaiheessa myöhäistä, sopimuskauden vaihtuminen oli alle kuukauden päässä. Sopimus uudistuu vuodeksi kerrallaan, eroon et pääse kesken sopimuskauden. Kuukautta ennen sopimuskauden päättymistä pitää ilmoittaa kirjallisesti irtisanomisesta. Minulla (ja monella muullakin) tämä on jäänyt huomaamatta, nyt ei taida olla vaihtoehtoja kuin maksaa vuodeksi eteenpäin? Vai onko jollain kokemusta miten pääsisi eroon kesken sopimuskauden?
wastarannan kiiski
-
rautalapio
Re: Klikkaa.fi
Jos se irtisanomisaika ja sopimuskausi oli selvästi nähtävillä niin ei taida olla keinoa päästä eroon. Mutta varmuudeksi voit irtisanoa jo nyt päättymään seuraavan sopimuskauden jälkeen jos sattuu unohtumaan silloin.
Re: Klikkaa.fi
Joo pakko mun on nyt heti tehdä ilmoitus ens vuodeksi. Muuten unohdan taas ja kun lasku tulee, on jälleen myöhäistä. Tohon hintaan sisältyy 1 päivitys/kk, taidan päivittää varoituksen heidän firmastansa mun nettisivuille. Laittavatkohan omasta firmasta varoittavaa tekstiä mun sivuille. Jos eivät, oisko syy sopimuksen purkuun kun eivät suostu päivittämään mun sivuja kuten haluan?
wastarannan kiiski
Re: Klikkaa.fi, varoitus - kokemuksia?
Itellä ei mitään kokemusta ko firman toimista mutta kun googlaa klikkaa.fi niin palaute on... öh... suoraa ja selvää.
Kyllä vituttaa ihan sun puolesta kun maassamme on sentään (vielä) yrittäjiä jotka tekevät ihan oikeitakin töitä eikä vain keinottele.
Itellä ei mitään hyvää sanottavaa nyt jo konkurssissa olevasta tietoasemasta. Rahaa tuli suollettua sinne suuntaan liikaa! Nyt jatkuu samalla porukalla iloisesti erinimellä kun toisella paikkakunnalla toimiva yritys sen osti.
Kyllä vituttaa ihan sun puolesta kun maassamme on sentään (vielä) yrittäjiä jotka tekevät ihan oikeitakin töitä eikä vain keinottele.
Itellä ei mitään hyvää sanottavaa nyt jo konkurssissa olevasta tietoasemasta. Rahaa tuli suollettua sinne suuntaan liikaa! Nyt jatkuu samalla porukalla iloisesti erinimellä kun toisella paikkakunnalla toimiva yritys sen osti.
-Know your enemy-
-
rautalapio
Olihan se vuosimaksun hinta muuten näkyvissä ennen kuin tilasit ?
Kun irtisanot niin pidä huoli että se menee heidän määrittelemällään tavalla, sähköposti/posti/fax. Ja jos sähköposti käy niin tulosta mappiin emailien vaihto. Jos pitää ilmoittaa postilla niin laita siihen että 'Jätetty postin kuljetettavaksi pv.kk.vvvv' ja todistajan nimi. Faxista taas lähetysraportti niittaa ilmoitukseen. Ja kopiot tietysti itselle talteen. Suullisella irtisanomisella ei ole mitään virkaa.
Kuulostaa vähän monimutkaiselta mutta tuli aikanaan kokemusta näistä.
Kun irtisanot niin pidä huoli että se menee heidän määrittelemällään tavalla, sähköposti/posti/fax. Ja jos sähköposti käy niin tulosta mappiin emailien vaihto. Jos pitää ilmoittaa postilla niin laita siihen että 'Jätetty postin kuljetettavaksi pv.kk.vvvv' ja todistajan nimi. Faxista taas lähetysraportti niittaa ilmoitukseen. Ja kopiot tietysti itselle talteen. Suullisella irtisanomisella ei ole mitään virkaa.
Kuulostaa vähän monimutkaiselta mutta tuli aikanaan kokemusta näistä.
Vaan jospa jätät kylmästi maksamatta! Mahtaako ko. firma lähteä hakemaan "saatavaansa" ulosoton kautta, se on sen verran hankalaa ja kallista. Perintäfirmojen kirjeillä voi sytyttää saunan pesän. Vasta sitten, kun on ulosottopäätös tullut voit funtsia mitä teet.
LIFEMEMBERRe: Klikkaa.fi, varoitus - kokemuksia?
Irtisanominenkannattaa tehdä heti.
Ole tiukkana ja sano että haluat purkaa sopimuksen heti, alkuun voi tulla vastaansanomista, mutta heti ei kannata hätkähtää.
Mulla oli kans firmalle eräs palveluntarjoaja ja siitä pääsi irti kesken sopimuskauden ed, mainitulla tavalla.
JOS et pääse irti, mieti rauhassa ja vaikka porukalla miten saat hyödynnettyä palvelun tarjoan tuottamat palvelut mahdollisiksi kattavasti - eli haet maksamillesi rahoille parhaan katteen.
Ps,katso rautalapion viesti ajatuksella läpi
Ole tiukkana ja sano että haluat purkaa sopimuksen heti, alkuun voi tulla vastaansanomista, mutta heti ei kannata hätkähtää.
Mulla oli kans firmalle eräs palveluntarjoaja ja siitä pääsi irti kesken sopimuskauden ed, mainitulla tavalla.
JOS et pääse irti, mieti rauhassa ja vaikka porukalla miten saat hyödynnettyä palvelun tarjoan tuottamat palvelut mahdollisiksi kattavasti - eli haet maksamillesi rahoille parhaan katteen.
Ps,katso rautalapion viesti ajatuksella läpi
#Kaikki tämän nimimerkin kirjoittamat viestit ovat kyseisen
henkilön omia, yksityishenkilön mielipiteitä, eivätkä
minkään puolueen, yhteisön tai yrityksen mielipiteitä
tai kantoja. Oikeus perustuu PL 12§:ään.#
henkilön omia, yksityishenkilön mielipiteitä, eivätkä
minkään puolueen, yhteisön tai yrityksen mielipiteitä
tai kantoja. Oikeus perustuu PL 12§:ään.#
Mulle soittivat ja yrittivät saada koukkuun että heidän työharjoittelia tekisi sivut ilmaiseksi.. no vähän ajan päästä sitten siihen kuuluikin palvelinmaksuja ja muuta.. eli soppari olisi pitänyt tehdä.. no onneksi en osta mitään puhelinmyyjiltä mutta oli kyllä hyvä yritys.
Kromi.. mitä se on??
Tuohan kuulostaa jo ihan surullisenkuuluisan Directan touhuilta
Kyseinen firma pääseekin selvittelemään oikeudessa tekemisiään.
Kannattaa olla tarkkana, ettei joudu huijatuksi näiden epämääräisten firmojen kanssa!
Kannattaa olla tarkkana, ettei joudu huijatuksi näiden epämääräisten firmojen kanssa!
* FXDF * My vibrator has two wheels and six speeds *
Harrikkanaiset-kirja * Gremlin Bells -Pirunkellot
* FXDF * My vibrator has two wheels and six speeds *
Harrikkanaiset-kirja * Gremlin Bells -Pirunkellot
Kiitos vaan vinkeistä. Lähettelen tässä kirjallisia irtisanomiskirjeita jonkin aikaa, katotaan taipuvatko. Sit varmaan vaan maksan ja vuos menee vielä vankina. Ei maailma siihen kaadu mut vitutus on suuri. Silloin kun tein diilin niin netissä ei ollut kirjoitusta niitten toiminnasta, mut nykyään tosiaan on. On se tyly tunne kun huomaa joutuneensa kusetetuksi, mut oppia ikä kaikki. Puhelinmyynnistä en osta enää kyllä mitään, enkä keneltäkään jolla ei ole toimistoa/liikettä jonne voi mennä purkamaan mieltään tarpeen vaatiessa
wastarannan kiiski
Saako kysyä kuinka arvokasta lystiä tuo on/oli?
-
Rock Aslak
- Viesti:
Kokemuksia.. Meillä Klikkaa.fi firmasta ainoastaan hyviä kokemuksia. Joten hieman ihmettelin "varoitus" otsikkoa?
-
Freeartists
Googleta klikkaa.fi niin löydät muutamia keskusteluita ko aiheesta. 
No itse olen tehnyt saman firman kanssa sopimuksen, ja ehdot sopimuskaudesta ja irtisanomisehdoista lukee suoraan siinä oman allekirjoitukseni vieressä, joten en voi ainakaan väittää että en olisi huomannut sitä.moscowiz kirjoitti:Tämä nyt ei Harrikoihin juuri liity, mutta yrittäjiä HD-harrastajissa on MUTU-tiedolla enemmän kuin "keskivertokansassa". Joten:
Pitää vaan pitää huolta että kun sivustoa ei enää tarvi, niin sitten muistaa irtisanoa sen.
Ja ei kai voi mistään huijauksesta puhua, kun ehdot ovat niin hyvin esillä kuin vain mahdollista. Tarkkana vaan aina kun sopimuksia tekee!
-
Freeartists
Tais olla edellinen yhden viestin kirjoittaja/kuittaaja mallia "maksettu puollustuspuhe" klikkaa.filtä...
Oli ne ehdot sitten näkyvillä tai ei niin on todella typerää maksaa omista jo kerran maksetuista kotisivuistaan joka vuosi joku 500 euroo tai enemmän jos saman asiaa saa hoidettua fiksumissa paikoissa reilusti alle sadalla eurollakin. Pelkän kotisivupalvelintilan hostauksesta per vuosi ei kannata maksaa maksimissaankaan 100 euroa enempää ellei kyseessä ole jostain verkkokauppa.com kokoisesta verkkokaupasta jossa liikennettä on kymmeniä tuhansia per päivä. Kaikki mitä maksat siitä 100 yli normi pk-yrityksillä on turhaa! Normi hostaushinta liikkuu siinä 40-60 € välillä ja vielä kaikilla herkuilla..!!! Jos et tiedä mistä saat tuohon hintaan fiksun hostauksen niin laita postia freeartists(a)hotmail.com niin kerron lisää!
Oli ne ehdot sitten näkyvillä tai ei niin on todella typerää maksaa omista jo kerran maksetuista kotisivuistaan joka vuosi joku 500 euroo tai enemmän jos saman asiaa saa hoidettua fiksumissa paikoissa reilusti alle sadalla eurollakin. Pelkän kotisivupalvelintilan hostauksesta per vuosi ei kannata maksaa maksimissaankaan 100 euroa enempää ellei kyseessä ole jostain verkkokauppa.com kokoisesta verkkokaupasta jossa liikennettä on kymmeniä tuhansia per päivä. Kaikki mitä maksat siitä 100 yli normi pk-yrityksillä on turhaa! Normi hostaushinta liikkuu siinä 40-60 € välillä ja vielä kaikilla herkuilla..!!! Jos et tiedä mistä saat tuohon hintaan fiksun hostauksen niin laita postia freeartists(a)hotmail.com niin kerron lisää!