Moikka, mun pitäis katastaa mun hd ja siihen pitää vaihtaa e leimalla oleva ajovalo parkilla.Vanhaan
lamppuun tulee 2keltaista(yhdessä)2mustaa(yhdessä)ja1valkoinen,miten kytketään?sain ne pelaamaan lyhkäset ja parkki,mut pitkät ei parkki.Onko se niin ku kääntää virta vipuu vas.niin pitäis vaan park.palaa?
Siinä on myös katkaisia joka on 3toiminen,vas.kes.oik.mihin toimii.pyörä tullu virosta
Terv.Hande
(vai onko paras viedä sähkömiehelle)
Heritage-01 ajovalon vaihto E-hyv.
Re: Heritage-01 ajovalon vaihto E-hyv.
En kyllä ole sähkömies, mutta jos jotain yrittäisin vastata. Voi sitten sähköstä enemmän tietävät korjailla.hande55 kirjoitti:Moikka, mun pitäis katastaa mun hd ja siihen pitää vaihtaa e leimalla oleva ajovalo parkilla.Vanhaan
lamppuun tulee 2keltaista(yhdessä)2mustaa(yhdessä)ja1valkoinen,miten kytketään?sain ne pelaamaan lyhkäset ja parkki,mut pitkät ei parkki.Onko se niin ku kääntää virta vipuu vas.niin pitäis vaan park.palaa?
Siinä on myös katkaisia joka on 3toiminen,vas.kes.oik.mihin toimii.pyörä tullu virosta
Terv.Hande
(vai onko paras viedä sähkömiehelle)
Keltainen piuha on lyhyille, valkoinen pitkille ja musta on maa. Parkille virran saa otettua oranssivalkoisesta. Nämä piuhat menevät tankin alla vasemmalla puolella olevaan nelinapaiseen liittimeen 38B, joka liittyy 38A:han ja siitä pääsähkösysteemiin. Sama valkoinen piuha menee eri liittimien kautta myös mittaripaneelissa olevaan pitkien valojen siniseen merkkivaloon.
Jos sulla on esim. Domestic (eli USA-malli), niin tätä oranssivalkoista piuhaa ei välttämättä ole liitetty 38B liittimen nastaan 1. Jälleenmyyjiltä tai autosähköliikkeistä saa ostaa kyseiseen liittimeen sopivia kontaktipinnejä erikseen, jolloin saat kytkennän tehtyä. Sitten pitäisi sähköjen toimia oikein. Tosin joudut tyhjentämään ja irroittamaan tankin tohtoroidaksesi tätä. Tai vetämään sen sopivasta kohdasta satulan tai mittaripaneelin (muistaakseni löytyy myös sieltä) alta.
Parkkivalon saa saa toimimaan myös Domestic (eli USA) vilkkujen äärivalopiuhasta, joka löytyy tankin alta oikealta puolelta. Silloin ei tarvitsisi hakea liittimen kontaktipaloja. Tämä piuha on sininen. Silloin parkki palaa ainakin, kun päävirta on päällä. En tosin muista enää palaako Accessory-asennossa. Jos sulla on nämä karvat vielä vilkuissa kiinni, niin sieltä saa vedettyä jommasta kummasta, eikä tarvitse tankkia irrotella. Kannattaa kokeilla myös aiheuttaako jommankumman johdon käyttö vikavilkutustoiminnon (3 normaalia ja sitten nopeita). Jos aiheuttaa, niin silloin kannattaa laittaa parkkivalo oranssivalkoisesta piuhasta.
Toit maahan 10v. vanhan pyörän. Jos omaan käyttöösi, niin kannattaisi hankkia tehtaan huoltomanuaali. Sieltä selvisi nämäkin tiedot. TC 88 on aika varma peli, mutta 10-vuotiaaseen saattaa tulla jo vikoja, joiden tsekkaamiseen huoltomanuaali auttaa, jos itse meinaa tehdä.
Jokke
Anna hyvän kiertää
Vain hieman "paranneltu" 2001 FXSTI
Anna hyvän kiertää
Moro
Vahvistus edelliseen.Tein omaan USA tuonti Heritageen just sillein kuten Jokke mainitsi.
Eli etuvilkun piuhasta otin virran, siis just se jenkkiäärivalopiuha. Tosin minä "raiskasin" vilkun piuhan
ja pistin kolvaten parkkipiuhan siihen kiinni, sekä laitoin liitokseen kutistesukkaa päälle.
Riittävän hyvä tuli mulle.
Katsastus meni ihan jees.
Vahvistus edelliseen.Tein omaan USA tuonti Heritageen just sillein kuten Jokke mainitsi.
Eli etuvilkun piuhasta otin virran, siis just se jenkkiäärivalopiuha. Tosin minä "raiskasin" vilkun piuhan
ja pistin kolvaten parkkipiuhan siihen kiinni, sekä laitoin liitokseen kutistesukkaa päälle.
Katsastus meni ihan jees.
Wezku
Moikka,kiitoksia paljon hyvistä neuvoista,enköhän saa näillä parkit palamaan
Terv.Hande55
Terv.Hande55
Tämä liitännän toimivuus lienee vuosimallista kiinni. Ainakin 2001 Softail-malleissa moinen "raiskaus" aiheuttaa juuri vikavilkutustoiminnon. Järjestelmä siis haistaa epätasapainon vastuskuormassa ja vilkku tekee ensin 3 normaalia vilkutusta ja sitten tuplanopeudella ilmaisten kuskille, että vilkuissa on jotain vialla, yleensä polttimosta karva palanut. Mistäkö tiedän? Kokeiltu on. Meni se tosin katsastuksesta läpi. Ei ehtinyt katsuri tsekata paria vilkutusta kauempaa, että vilkut toimivat.wezku kirjoitti:Moro
Tosin minä "raiskasin" vilkun piuhan ja pistin kolvaten parkkipiuhan siihen kiinni, sekä laitoin liitokseen kutistesukkaa päälle.
Jokke
Anna hyvän kiertää
Anna hyvän kiertää
- -Harikka-
- Viesti:
.
Viimeksi muokannut -Harikka-, 03:48 28.05.2019.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
'Vintage' 2001 TC 95cid (small bore) 1557cc kaasari FXSTB.
Emilia ChromeTrain, ex NighTrain, 'kevyesti' muokattu & piristetty

Emilia ChromeTrain, ex NighTrain, 'kevyesti' muokattu & piristetty
Juu Jokke olet oikeassa!hdjokke kirjoitti:Tämä liitännän toimivuus lienee vuosimallista kiinni. Ainakin 2001 Softail-malleissa moinen "raiskaus" aiheuttaa juuri vikavilkutustoiminnon. Järjestelmä siis haistaa epätasapainon vastuskuormassa ja vilkku tekee ensin 3 normaalia vilkutusta ja sitten tuplanopeudella ilmaisten kuskille, että vilkuissa on jotain vialla, yleensä polttimosta karva palanut. Mistäkö tiedän? Kokeiltu on. Meni se tosin katsastuksesta läpi. Ei ehtinyt katsuri tsekata paria vilkutusta kauempaa, että vilkut toimivat.wezku kirjoitti:Moro
Tosin minä "raiskasin" vilkun piuhan ja pistin kolvaten parkkipiuhan siihen kiinni, sekä laitoin liitokseen kutistesukkaa päälle.
1998 softailiin otin parkkivalon lokarin päällä olevasta
"huomiovalosta" ja 2007 mallisesta Softailista otin parkin virran tuosta äärivalosta ja ei ongelmia.
Kannattaa siis tosiaan olla tarkkana.
Hyvä huomio tämä vuosimalliriippuvuus eli tekniikka on erilaista.
Wezku
Rupesin tässä miettimään näitä laillisuuksia, eikös nuo jenkkiparkit käy huomio/paivävaloista, kun laittaa ne releen kautta nii ettei pala ajovalojen kans samaan aikaan? Laitoin justii Mustangiin alkuperäset parkit toimimaan sieltä vilkkujen 5w kohasta ja lyhyiltä heräte releelle joka katkasee kun laittaa valot päälle... joskus ei taida riittää, nyt riitti
, siinä ku palaa lyhyet ja pitkät samaan aikaan...