hdlate kirjoitti:Oon tossa seurannu huvittuneena sivusta, kun työkaverit vouhkaa tosta fb:sta. Kaiket illat päivitetään statusta ja ties mitä, ja sit ihmetellään ku ei oo aikaa tehdä mitään...
Kuten kaikessa myös naamakirjassa pätee sanonta 'rajansa kaikella'. Onhan tuossa kirjassa myös hyviä puolia, ne pitää vaan oivaltaa.
Vastakohtien asettelu on aika syvältä, mut mietinpä vain 'tervetuloa elämään' todellisuutta.. vanhan liiton mies pillittämässä vinyyleitään landella yksistään, tai vaikkapa lähinaapurin kanssa, joka sattumalta asuu 10 kilometrin päässä
Kovin moni 'ainoan oikean moottoripyörän' omistaja ei välttämättä jaksa katsoa 24h sitä oikeaa elämää kun ketjulompakot kilisee.. tuntuu ihan mahtavalta päästä välillä naamakirjaan tai muuhun virtuaaliverkostoon ammentamaan 'valheellista elämää', onneksi jokainen voi itse tehdä johtopäätökset siitä mikä on valheellista ja mikä oikeaa, ihan oikeessakin elämässä
Nuolkaa vaan niitä vinyylejänne ja rikkokaa kännykkänne, mä ainakin nautin digitaalisesta äänentoistosta, siitä voi näet nautiskella missä vaan ilman rahinaa, jota ei muuten live-musassa juurikaan kuulu

p.s. katselin juuri kuulumiset frendiltä rapakon takaa, kirje olis tullu vasta viikon päästä ja helvetinmoinen duuni kirjotella ja kuljettaa postilootaan ym., miten sen ajan ja ammentamisen kans nyt olikaan?