Haynes- korjauskäsikirja?
-
Paksupoika
Haynes- korjauskäsikirja?
Tere
Näytti Storm myyvän Haynesin TC manuaalia aika halpaan hintaan, 34 ekee. Onkohan tuo mistään kotoisin vai kannattaako ostaa orgis tai clymer? Mahtaako tosin Clymeriä olla TC:lle...
Näytti Storm myyvän Haynesin TC manuaalia aika halpaan hintaan, 34 ekee. Onkohan tuo mistään kotoisin vai kannattaako ostaa orgis tai clymer? Mahtaako tosin Clymeriä olla TC:lle...
-Heavy Metal will never die!-
- Mopopoika -65
- Viesti:
www.alfamer.fi :llä näyttää olevan Clymerin opuksia useampiakin TC -malleihin.
Itse hommasin aikoinani Sportyä varten sekä Haynesin että Clymerin opukset. Haynesillä en ole tehnyt juuri mitään! Johtunee siitä että kattaa vuodet 1970 - 2001, eli liikaa tavaraa sivuihin nähden. Suosittelen Clymeriä.
Jos nyt pitäisi ostaa, niin ostaisin tehtaan oman Service Manualin ja ehdä myös Parts Catalogin. Nimittäin Clymerin opas käyttää samoja kuvia kuin tehtaan opus, mutta suppeammissa määrin. Näin ainakin -86 evoSportissa.
Itse hommasin aikoinani Sportyä varten sekä Haynesin että Clymerin opukset. Haynesillä en ole tehnyt juuri mitään! Johtunee siitä että kattaa vuodet 1970 - 2001, eli liikaa tavaraa sivuihin nähden. Suosittelen Clymeriä.
Jos nyt pitäisi ostaa, niin ostaisin tehtaan oman Service Manualin ja ehdä myös Parts Catalogin. Nimittäin Clymerin opas käyttää samoja kuvia kuin tehtaan opus, mutta suppeammissa määrin. Näin ainakin -86 evoSportissa.
Aake
XLH-84 (late)
Aiemmin omistettu XLH -86, XLS -81 ja XLH-90
XLH-84 (late)
Aiemmin omistettu XLH -86, XLS -81 ja XLH-90
Tehtaan kirja
Itse olen sijoittanut tehtaan omaan manuaaliin. Ehkä hiukan kalliimpi
mutta taatusti hintansa arvoinen. Täydellinen opus minkä avulla kuka tahansa pystyy tekemään melkein mitä tahansa.
Säästää äkkiä hintansa kun ei ryssi tietämättömyyttään.
Säästää äkkiä hintansa kun ei ryssi tietämättömyyttään.
Haynes Korjauskäsikirja
Hei mulla on H-D 91 tehtaan manuaali ja Clymeri kirja , mielestäni Clymeristä sai paremmat ohjeet kuin HD-omasta manuaalista,niillä neuvoilla olen moottorini purkanut ja toimii jopa toista kesää joka on aika ihmeelistä kun en ole ikinä moottoria purkannu .
No paikalliselta diileriltä esimerkiksi, hintaa tulee noin 100 euroa. Enpä ole itse hommannut, mutta sanoisin, että Clymerillä pärjää kyllä ihan hyvin (ainakin 5-vaihteisen evosportin Clymerillä). Ne mitä siitä puuttuu, niitä ei voi tehdä kotona ellei satu sitten olemaan kotona varsin kattava kalustus pajalla.
Tilaa vaikka www.bikeline.se Tulee noin viikossa ja makso muistaakseni 995sek.istari kirjoitti:MISTÄHÄN TUON TEHTAAN SERVICE MANUAALIN SAIS OSTETTUA? ITSE TULI HOMMATTUA TOI HAYNESIN OPUS Sportster JA ONHAN SEKIN NYT JONKINMOINEN (AINASKI TÄLLASEN NOVIISIN MIELESTÄ)MUTTA OLEN KUULLUT NIIN PALJON KEHUJA TUOSTA TEHTAANKIRJASTA ETTÄ TEKISI MIELI HOMMATA SEKIN: