oma moka
-
jupinaattori
- Viesti:
oma moka
Tuli tässä taannoin kirjoitettua aika kärkästä mielipidettä eräästä epämääräisestä tyypistä mp 2011 hdcf-osastolta.. Kiitos henk.koht. palautteiden, on selvinnyt, että tämä kyseinen mies EI OLLUT paikalla HDC:f:n edustajana. Joten, anteeksi kerholle, ja kiitos kaverelle valppaudesta! Pidetään kuitenkin silmät auki jatkossakin..
Kesyt linnut kaipaavat, villit lentävät.
Re: oma moka
jupinaattori kirjoitti:Tuli tässä taannoin kirjoitettua aika kärkästä mielipidettä eräästä epämääräisestä tyypistä mp 2011 hdcf-osastolta.. Kiitos henk.koht. palautteiden, on selvinnyt, että tämä kyseinen mies EI OLLUT paikalla HDC:f:n edustajana. Joten, anteeksi kerholle, ja kiitos kaverelle valppaudesta! Pidetään kuitenkin silmät auki jatkossakin..
No mitäpä noista,vaikka en kerhoon kuulukkaan.Viestiketju näköjään on poistettu.Tuommosia ylilyöntijuttuja on ollut poistettuna ennenkin.Humalassa keksii aina kaikenlaista "JÄRKEVÄÄ".Itekkin oon monesti kaljottelun jälkeen miettiny,että mitähän se näppäimistö on humalassa tehtaillu.Kaikki hyvin niin kauan,kun ei oo murhia tapahtunu!
FXSTC 1988 Powered by S&S V80
Mee kertoo kärkkäät oletukses päin naamaa,äläkä kännis kukkoile netis ku teinit suoli24.fi:ssäjupinaattori kirjoitti:Tuli tässä taannoin kirjoitettua aika kärkästä mielipidettä eräästä epämääräisestä tyypistä mp 2011 hdcf-osastolta.. Kiitos henk.koht. palautteiden, on selvinnyt, että tämä kyseinen mies EI OLLUT paikalla HDC:f:n edustajana. Joten, anteeksi kerholle, ja kiitos kaverelle valppaudesta! Pidetään kuitenkin silmät auki jatkossakin..
-Panheads MC-
Eikö yhtään hävetä, ei jumalaut meitä on liikaa, tai siis teitä, ei yhtään ketuta et otin ritolat koko populasta.
Ei sen puoleen että tuhatta hallitsisi sen paremmin ku kuutta tuhattakaan, ihmisiähän me vaan ollaan, yksikin voi mokata, anteeksi kettuiluni, meikä ei vaan enää ymmärrä sitä vapautta mikä liittyy siihen et kaikilla on "mustat farkut jne jne jne jne", sekö teistä on vapautta.
Sekö on vapautta että on toisen klooni, sekö on vapautta et ajattelen just ku tarttee ajatella,
must semmonen ajattelu on luuserin hommaa, elikkä ei mun ite tartte aatella olleskaa.
Tää on hieno homma tää mopohomma mut se et porukka apinoi toisiaan pukeutumista myöten ei sovi mun ajatusmaailmaan, miks mun pitäs näyttää samalta ku toi naapurin harrikkajeppe, ei mikskään.
Se tuntuu vähän aikaa hyvältä, mutta, ku aikansa kierrät vaikka ralleissa kattomassa sitä samaa populaa nii tulee mieleen ei vidu sentään, ei elämä voi olla tätä, mutta, tää on vaan mun mielipide, ymmärrän et ihmisistä 90% on laumaeläimiä, jatkakaa samaan malliin, te nautitte elämästänne ja se on hyvä ja tärkein asia, jatkakaa samaan malliin. Ja vielä et -80 luvulta saakka oon tätä hommaa seurannu (harley).Ja vielä se et tää purkaus kait johtui tän ketjun aloittajasta, hänelle kaikkee hyvää, viljaton ruokavalioa saattas auttaa. Ja vielä, Jore laivapikkujoulu aikanaan oli kyllä jees juttu ja Affe, kumpikin edistitte tätä hommaa Laten kanssa erittäin positiivisesti, KIITOS.
Ei sen puoleen että tuhatta hallitsisi sen paremmin ku kuutta tuhattakaan, ihmisiähän me vaan ollaan, yksikin voi mokata, anteeksi kettuiluni, meikä ei vaan enää ymmärrä sitä vapautta mikä liittyy siihen et kaikilla on "mustat farkut jne jne jne jne", sekö teistä on vapautta.
Sekö on vapautta että on toisen klooni, sekö on vapautta et ajattelen just ku tarttee ajatella,
must semmonen ajattelu on luuserin hommaa, elikkä ei mun ite tartte aatella olleskaa.
Tää on hieno homma tää mopohomma mut se et porukka apinoi toisiaan pukeutumista myöten ei sovi mun ajatusmaailmaan, miks mun pitäs näyttää samalta ku toi naapurin harrikkajeppe, ei mikskään.
Se tuntuu vähän aikaa hyvältä, mutta, ku aikansa kierrät vaikka ralleissa kattomassa sitä samaa populaa nii tulee mieleen ei vidu sentään, ei elämä voi olla tätä, mutta, tää on vaan mun mielipide, ymmärrän et ihmisistä 90% on laumaeläimiä, jatkakaa samaan malliin, te nautitte elämästänne ja se on hyvä ja tärkein asia, jatkakaa samaan malliin. Ja vielä et -80 luvulta saakka oon tätä hommaa seurannu (harley).Ja vielä se et tää purkaus kait johtui tän ketjun aloittajasta, hänelle kaikkee hyvää, viljaton ruokavalioa saattas auttaa. Ja vielä, Jore laivapikkujoulu aikanaan oli kyllä jees juttu ja Affe, kumpikin edistitte tätä hommaa Laten kanssa erittäin positiivisesti, KIITOS.
Mites tämä vapaushomma nyt mitenkään liittyy mihinkään? Ainakaan alun viestiin...lyhdet kirjoitti: meikä ei vaan enää ymmärrä sitä vapautta mikä liittyy siihen et kaikilla on "mustat farkut jne jne jne jne", sekö teistä on vapautta.
Perjantaipullo vaihtunut lauantaipulloksi(ko)?
Seuraava Walkka Swap
Pääsiäisenä 2019
Pääsiäisenä 2019
Joo Muige, mä juon kipujen takii per per lau, haluutko vaihtaa paikkaa kanssani.
-
Bronson Eye
- Viesti:
koitan pummata tota serkkua taavetista messiin, (kaveri aika pieni, 2metriä/110kg),
hyvä tyyppi,
)
hyvä tyyppi,
)
Voihan sitä kuulua porukkaan vaikka ei mustiin pukeutuneena ralleissa kävisikkään, eikö vapaus oo sitä et on vaan oma ittensä, näin mun mielestä.lyhdet kirjoitti:Eikö yhtään hävetä, ei jumalaut meitä on liikaa, tai siis teitä, ei yhtään ketuta et otin ritolat koko populasta.
-90 FXR Super Glide
-
Rautahauli
Mulla on ollut mustat kuteet kauemmin kuin joillakin voorumilaisilla on elinvuosia. Saatte rallatella keskenänne ihan rauhassa. 
Näin menee. Elämähän on vain sarja absurdeja tilanteita, joissa vaan pitää oppia "luovimaan".hdlate kirjoitti: Voihan sitä kuulua porukkaan vaikka ei mustiin pukeutuneena ralleissa kävisikkään, eikö vapaus oo sitä et on vaan oma ittensä, näin mun mielestä.
Jumpe
Näin menee. Elämähän on vain sarja absurdeja tilanteita, joissa vaan pitää oppia "luovimaan".
Jumpe[/quote]
Olipas hienosti sanottu, tehän olette nero.

Jumpe[/quote]
Olipas hienosti sanottu, tehän olette nero.
-90 FXR Super Glide
RAI RAI Ja rai. J a kyllä saatan puketua mustaan. Mutta en haluaisi, kun nyt pitäisi olla kaikki ohi!! olipa vitttumainen vuosi! !Rautahauli kirjoitti:Mulla on ollut mustat kuteet kauemmin kuin joillakin voorumilaisilla on elinvuosia. Saatte rallatella keskenänne ihan rauhassa.
Laittakaa possuun, aina kun on mahdollisuus!
Jos on mahdollisuus, niin laittakaa !!
Street bob 2007
Olipas hienosti sanottu, tehän olette nero.hdlate kirjoitti:Näin menee. Elämähän on vain sarja absurdeja tilanteita, joissa vaan pitää oppia "luovimaan".
Jumpe
Kerkala, kun mokkula kerkes tipahtaa, ennen poistoa.
Huttusen vika. Halpaa kun on yksiössä..
Jumpe
Silti, oleilu ilman ulkoaohjautuvuutta on mukavaa, tosin osin vaikeaa.