Sportti on vaihtunut meilläkin jo big twiniin, mutta jos rahatilanne joskus sallii, niin toiseksi pyöräksi tulee 883R.
Sportster vs. Big twin?
Sportster vs. Big twin?
Paljon on täällä foorumissakin näkynyt kirjoituksia, joissa dissataan sportsteria, ja itsekkin 883:sella harrastuksen aikoinaan aloittaneena olen kuullut ko. pyörästä monenlaista irvistelyä (tyttöjen pyörä, mopo jne..). Sporttien vihaajat avautukaa nyt, tai vaietkaa iäksi 
Sportti on vaihtunut meilläkin jo big twiniin, mutta jos rahatilanne joskus sallii, niin toiseksi pyöräksi tulee 883R.
Viimeksi muokannut hdlate, 12:30 30.01.2011.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-90 FXR Super Glide
Re: Sportster vs. Big twin?
Ei sportyssa mitään vikaa ole! Ei sen enempää naisten mopo kuin miesten moottoripyöräkään.
Mikä kelpasi Elvikselle kelpaa myös minulle. Tosin en itse enää aja Sportsterilla, vaikka sellainenkin on perheessä.
Jotkut tykkää tyttäristä, toiset äideistä, ja me muut kummastakin
Mikä kelpasi Elvikselle kelpaa myös minulle. Tosin en itse enää aja Sportsterilla, vaikka sellainenkin on perheessä.
Jotkut tykkää tyttäristä, toiset äideistä, ja me muut kummastakin
6%
Älä löi,
en ole hurrit!
Älä löi,
en ole hurrit!
Ite alotin 883, joka vaihtu nopeesti 88B Softaa, kun jostain kumman syystä vallalla ollut käsitys ohjasi ostokäyttäytymisen tuohon suuntaan, että iso sen olla pitää. Sen kanssa en viihtynyt tien päällä sitten ollenkaan, joten palasin takaisin Spåran päälle, tosin 1200 Nightsterin. Siinä on mun silmään kaikki kohdillaan, klassikko 3.3gallonan tankki kruunaa kaiken. Tää on vaan mun juttu...
I didn't buy a Sportster 'cause I wanted a Harley... I got a Harley 'cause I wanted a SPORTSTER!!!
Esa
I didn't buy a Sportster 'cause I wanted a Harley... I got a Harley 'cause I wanted a SPORTSTER!!!
Esa
Kickstart, deserve the ride!
Shovelhead bobber -76 "blowfly"
Sportster Hugger -94
Shovelhead bobber -76 "blowfly"
Sportster Hugger -94
Sporty on mitoiltaan pienempi kuin BigTwinit(heh, yllättäen) ja siksi se soveltuu usein pienehköille naisihmisille paremmin kuin isommat, kevythän se ei tosin ole sportykään. Lisäksi jossain vaiheessa valkeni myös H-D MoCon markkinoinnille et friidutkin voi olla muutakin kuin brändäättyi kledjui ostavii asiakkaita ni heihinkin kohdennettiin markkinointia ja näissä mainoksissa/piilomainoksissa pyöränä on poikkeiksetta sportyt, joten "tyttöpyörä". Mopo on monelle nimitys kaikista kakspyöräsistä moottoroiduista kulkuneivoista, mun mopo on big twini mut on mul nyt sportykin toistaseks. Ei noist kannata hirveest ihteensä ottaa ei ne ole mitenkään pahoja määreitä.
Prätkäni on kootut teokset. Whisboneshovelhead.
Enpä ole itte noista hernettä nenään vetäny, mutta ajattelin avata keskustelun, koska niistä niin monesti mainitaan.ma^ko kirjoitti:Sporty on mitoiltaan pienempi kuin BigTwinit(heh, yllättäen) ja siksi se soveltuu usein pienehköille naisihmisille paremmin kuin isommat, kevythän se ei tosin ole sportykään. Lisäksi jossain vaiheessa valkeni myös H-D MoCon markkinoinnille et friidutkin voi olla muutakin kuin brändäättyi kledjui ostavii asiakkaita ni heihinkin kohdennettiin markkinointia ja näissä mainoksissa/piilomainoksissa pyöränä on poikkeiksetta sportyt, joten "tyttöpyörä". Mopo on monelle nimitys kaikista kakspyöräsistä moottoroiduista kulkuneivoista, mun mopo on big twini mut on mul nyt sportykin toistaseks. Ei noist kannata hirveest ihteensä ottaa ei ne ole mitenkään pahoja määreitä.
-90 FXR Super Glide
Mitä vihaamista niissä on? Sen kun muistaa, että HD on HD, Spotster on Sportster ja V-Rod on V-Rod, niin homma on bueno!
1961, 1981, 1995 ja 2003 mopetit
Molemmathan ne olla pitäis... 
Tämä on optimaalinen ratkaisu moiseen "ongelmaan"!wesa kirjoitti:Molemmathan ne olla pitäis...
'91 883/1200/turbo 2001=>
'09 Street Bob 2009=>
'09 Street Bob 2009=>
Ja vielä kun muistaa sen tärkeimmän, Rautapää on Rautapäämcjusa kirjoitti:Mitä vihaamista niissä on? Sen kun muistaa, että HD on HD, Spotster on Sportster ja V-Rod on V-Rod, niin homma on bueno!
Affe
Rautis -74, Shovel -80
http://www.goodwillparty.fi
http://www.goodwillparty.fi
-
Bronson Eye
- Viesti:
oon aika varppina jos tulee joskus vaihdettua sohvaan, niin viimeistään seuraavana talvena se ois taas purettu ja vaihettu Sportster tankki ja joku sinkku penkki/minimi.lokarit,ym.ym, krääsät pois, mut jäishän sit kuiteskin iso kone, ja luultavasti runko on huomattavasti tukevampi, jos alkais oikein niinku reissaamaan,,
vaihtu taas paku 1.9tdiistä 2.5tdiihin, ni "natink vins kuupik ins", muu on ...ska puhetta,
ehkä sitten ku saa kierto"pöydän" talliin.)). , ettei tartte varttia ruuvaiilla et päässee taas keula edellä mailmalle,,
onk muuten kukaan kehittäny,,)), kaveri kans tuskaillu samaa tynansa kans,
joo molempi parempi,,jatketaan,,
vaihtu taas paku 1.9tdiistä 2.5tdiihin, ni "natink vins kuupik ins", muu on ...ska puhetta,
ehkä sitten ku saa kierto"pöydän" talliin.)). , ettei tartte varttia ruuvaiilla et päässee taas keula edellä mailmalle,,
onk muuten kukaan kehittäny,,)), kaveri kans tuskaillu samaa tynansa kans,
joo molempi parempi,,jatketaan,,
- Sulkava
- Viesti:
jumaleissön mitä urpå-höpinätä---
Tällä tuun ens suvena tontillè ralliin....( tai military MT350; sellä pyssykotelot heiluen...) siis JOS suap tulla.....

voe antakee antakee armova......
mutta mutta ...silti EN osta hoodee-kalsareita et sitä pakkova turha vaatia...
ai nii oon ruuvvaamassa tohon haifaita eli 70-luvun pallokajarit mustekalalla tankin päälle ja pillipsi kasettimankka kassiin... ja Biker musax......Baccaraaa--
yes söör ai kän buukii soimaan nii et särö saa parrat tutiseen.....
ku levveesti luukutan portista sisään
sporttine = sxporster....
Tällä tuun ens suvena tontillè ralliin....( tai military MT350; sellä pyssykotelot heiluen...) siis JOS suap tulla.....

voe antakee antakee armova......
mutta mutta ...silti EN osta hoodee-kalsareita et sitä pakkova turha vaatia...
ai nii oon ruuvvaamassa tohon haifaita eli 70-luvun pallokajarit mustekalalla tankin päälle ja pillipsi kasettimankka kassiin... ja Biker musax......Baccaraaa--
ku levveesti luukutan portista sisään
sporttine = sxporster....
Viimeksi muokannut Sulkava, 08:01 31.01.2011.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
H-Ds + Mustangs...
Soutuneuvos
Soutuneuvos
Niin voisiko mcjusa sitten "avata" tuon, mitä tarkoitat Harley-Davidsonin mallilla HDmcjusa kirjoitti:Mitä vihaamista niissä on? Sen kun muistaa, että HD on HD, Spotster on Sportster ja V-Rod on V-Rod, niin homma on bueno!
You live more in 5 minutes on a bike like this going flatout, than some people live in a lifetime.
-Burt Munro
-Burt Munro
- Mopopoika -65
- Viesti:
mcjusahan sen tuossa avasikin jo eli spotster on sportster!Sepixlh kirjoitti:Spotsterista en ole myöskään ikinä kuullutkaanmcjusa kirjoitti:Mitä vihaamista niissä on? Sen kun muistaa, että HD on HD, Spotster on Sportster ja V-Rod on V-Rod, niin homma on bueno!
Minulla alkaa keväällä 11 ajokausi sportsterilla ja kuten aikaisemmin olen useasti sanonut, niin mie tykkään!!
Ja kuten Affekin totesi, niin rautapää on rautapää. Niinpä tallissa pitää olla molemmat - rautapää ja evosportster. Ja jotta evosportster ei tule mustasukkaiseksi, niin pidän sitä rautapäätä mökkimopona Pirkkalassa tallissa ja sitä toista työmatkamopona Tikkurilassa.
Aake
XLH-84 (late)
Aiemmin omistettu XLH -86, XLS -81 ja XLH-90
XLH-84 (late)
Entäs jos konvertoi evosportsterin rautiksen osilla sille ja välille?Mopopoika -65 kirjoitti:Ja kuten Affekin totesi, niin rautapää on rautapää. Niinpä tallissa pitää olla molemmat - rautapää ja evosportster. Ja jotta evosportster ei tule mustasukkaiseksi, niin pidän sitä rautapäätä mökkimopona Pirkkalassa tallissa ja sitä toista työmatkamopona Tikkurilassa.
'91 883/1200/turbo 2001=>
'09 Street Bob 2009=>
'09 Street Bob 2009=>
- Mopopoika -65
- Viesti:
Kuka hullu nyt evosporttiin rautiksen kansia laittais!!JKKo kirjoitti:Entäs jos konvertoi evosportsterin rautiksen osilla sille ja välille?Mopopoika -65 kirjoitti:Ja kuten Affekin totesi, niin rautapää on rautapää. Niinpä tallissa pitää olla molemmat - rautapää ja evosportster. Ja jotta evosportster ei tule mustasukkaiseksi, niin pidän sitä rautapäätä mökkimopona Pirkkalassa tallissa ja sitä toista työmatkamopona Tikkurilassa.
Mullahan on kyllä eräänlaisia sekasikiöitä kasaantunut, kun rautiksessa on evosportin keula ja evosportissa rautiksen keula. Ehkäpä jonain myrskyisänä syysyönä keulat vaihtuvat keskenään...
Aake
XLH-84 (late)
XLH-84 (late)