moottori-hannu kirjoitti:Vielä kerran PT Cruiserista; vin koodissa eka numero eli Wesan tapauksessa ykkönen on country of origin ja yksitoista on plant ja sieltä löytyy todennäköisesti T eli Toluca (MEXICO). Korjatkaa jos olen väärässä!
Noinhan se menee:
Country : USA
Make : Chrysler
Type : Multipurpose Vehicle (MPV)
Model Year : 2001
Safety System : Side Air Bag-Driver
Body : PT Cruiser
Series : Series not in database!
Style : 4 Door Wagon
Engine : Engine not in database!
Check Digit : 0
Plant : Toluca 1
Mulla on diesel koneinen 300C, kaikki tehty Itävllassa mutta silti valmistenumero alkaa 1llä ja CoC todistus allekirjoitettu USAssa. Itävallassa tehdyissä on virallisena valmistusmaana USA.
Vallu kirjoitti:Mulla on samanlainen peli kuin Wesalla, vuosimallia 2006, eli 2,4 l, automaattilootalla ja hiukka kustomoituna. Ja se on kasattu Mexicossa. Vaan kyllä se antaa hyvää kyytiä!
Näyttää nää VANHAN LIITON " einarit " ajella MOPOILLA . USA auto missä ei ole V8 alla ja alle 5,9 L kuutiotilavuus ( myös tarpeeksi HP ) ei ole auto ! Auto on 426 HP ja 6,1 L vapaasti hengittävä moottori ! Sillä se kyyti maistuu ja antaa hyvää kyytiä . 0-100 km / h 5,0 s. Oli märkä tai kuiva asfaltti.
Vaikka tollanen PASKA V-ROD kin on ja nyt siitä lähtee 180hp TAKAPYÖRÄSTÄ .
sportster boy kirjoitti:
Näyttää nää VANHAN LIITON " einarit " ajella MOPOILLA . USA auto missä ei ole V8 alla ja alle 5,9 L kuutiotilavuus ( myös tarpeeksi HP ) ei ole auto ! Auto on 426 HP ja 6,1 L vapaasti hengittävä moottori !
:
ps. ei ole atk- vanhanliiton tasolla mutta oikea nilkka oikenee edelleen T. VANHA Einari
Palataampa tuonne lähtöruutuun; http://www.hdcf.fi/juttutupa/viewtopic.php?f=2&t=40655" onclick="window.open(this.href);return false;
Tuossa rodissanikin pyörähti 500hv rikki penkissä, vaikka tilavuus onkin 350cid.
Että jatka virittämistä, niin pääset "vanhanliiton" vauhtiin...
Mutta pirun kovaa meni tuo Jeeppi, ootko kokeillu?
sportster boy kirjoitti:
Näyttää nää VANHAN LIITON " einarit " ajella MOPOILLA . USA auto missä ei ole V8 alla ja alle 5,9 L kuutiotilavuus ( myös tarpeeksi HP ) ei ole auto ! Auto on 426 HP ja 6,1 L vapaasti hengittävä moottori !
:
ps. ei ole atk- vanhanliiton tasolla mutta oikea nilkka oikenee edelleen T. VANHA Einari
Palataampa tuonne lähtöruutuun; http://www.hdcf.fi/juttutupa/viewtopic.php?f=2&t=40655" onclick="window.open(this.href);return false;
Tuossa rodissanikin pyörähti 500hv rikki penkissä, vaikka tilavuus onkin 350cid.
Että jatka virittämistä, niin pääset "vanhanliiton" vauhtiin...
VALMIS OLEN
HALUATKO HOPEA MITALLIN !
Mun BUELLILTA 112 5 R yli 300 km ( h
vai mun CORVETEKAT yli 300 km / h
vai LUMIKELKALTA SKI-DOO
Kyllä se V-rodikin kulkee MUTTA VANHA EI PYSY SATULASSA
AINA VALMIS KISAAN - MISSÄ JA MILLOIN - AINA VALMIS !!
Jenkkiautoja on ollut, tällä hetkellä ei oikeastaan ole. Autot ylipäätään juurikaan kiinnosta, ovat vain välttämätön paha. Mukavahan se on perinteisellä jenkillä lullutella, sopivan tullessa vastaan nin saattaa taas hairahtua. Rupeaa vaan noi "oikeat" jenkit oleen hieman iäkkäitä ympärivuotisena käyttöautona siedettävästi palvellakseen ja autoa en harrasteeksi halua. Prätkät ja veneet riittää siihen osioon.
sportster boy kirjoitti:
VALMIS OLEN
vai LUMIKELKALTA SKI-DOO
Kovia pelejä, kovia pelejä, mutta jätetään suosiolla väliin.
Ootko muuten mitannut nopeuksia lentävällä kilometrillä?
Niitähän on järjetetty jo monta vuotta lentokentillä ympäri Suomen.
sportster boy kirjoitti:
VALMIS OLEN
vai LUMIKELKALTA SKI-DOO
Kovia pelejä, kovia pelejä, mutta jätetään suosiolla väliin.
Ootko muuten mitannut nopeuksia lentävällä kilometrillä?
Niitähän on järjetetty jo monta vuotta lentokentillä ympäri Suomen.
Miattu on JA VIRALLISESTI ! Autot OK ja Useasti ja halukkaasti Itse , Prätkässä (BUELL 1125 R + viri = yli 300 km /h oli ongelmia koska kuski (itse) lähentelee 60 v ja painoa liaan paljon POIKA kellotti nopeimmat ajat . VANHA EINARI (itse ) pisti kyllä paremmaksi mutta pyörä oli MV AGUSTA 312 RR ( olihan sekin Motorcompanyn omistama)
MUTTA KISAAN AINA VALMIS MISSÄ JA MILLOIN VAIN !!
rampo63 kirjoitti:Rupesko kullit pitenemään herroilla,,, Zorry vaan mut jotenki tuli semmonen olo...Jatkakaa
-Paskoolla vehkeellä ja vähillä rahoolla-
Sellaista se oli mullakin nuorena -70(-80) luvuiila .
Kun olisi NUOREN RUUMIS JA VANHAN KOKEMUS olis elämä varmaan nastaa VAI MITÄ `` !!
NO jäi to sana "MOTORISTI" sanomatta kun olen -50 luvun alkupään tuotantoa ! Silloin-70 luvun alkupuolella EI VARMAAN moniikaan tesitä ajanut PRÄTKÄÄ - paitsi VALLU JA VESA mm.
HYVÄÄ KEVÄTTÄ !!
Kun on muotia poistua asiasta näillä keskustelupalstoilla,niin en voi olla mainitsematta että ajelen Roverilla. Antaa herrasmiesmaiset rauhalliset kyydit. Mutta minä ajelenkin kesät homosohvalla.