hd huolto
-
vanhakoira
hd huolto
mikä mahtaa olla hd kallein huolto ja mitähän se noin about maksaa ammattiliikkeessä ja millä kilsoilla
-
vanhakoira
Re: hd huolto
kyllä kai mä osaan suunnileen öljyt vaihtaa ja ehkä suodattimet mutta kun meinasin ostaa uuden tai melkein uuden . mutta kun meinaan keulan huolto ja venat ja kaikki vähän sillai isommat hommat
Ei tartte venoja säätää, on hydrauliset..keulakin varmaan muutaman kesän menee säätämäti. Itse oon oman pyörän huollot tehny, aika pitkälti öljyt ja suodatin -pohjalta. Tehtaan huoltomanuaali kannattaa ostaa ihan kättelyssä, maksaa muutaman kympin.
hyvin suunniteltu on kokonaan tekemättä
FXDWG -02
FXDWG -02
Joo, suht vähällä pääsee, ja aika helppoo loppujenlopuks tehdä isompaaki kun hommaa esim. clymerin kirjan. Rohkeesti vaan.vanhakoira kirjoitti:kyllä kai mä osaan suunnileen öljyt vaihtaa ja ehkä suodattimet mutta kun meinasin ostaa uuden tai melkein uuden . mutta kun meinaan keulan huolto ja venat ja kaikki vähän sillai isommat hommat
-90 FXR Super Glide
Kerros, vanhakoira, minkä H-D:n meinaat ostaa. Niissä ja niitten huollettavuudessa on hiukan eroja.
Ja sitten kannattaa myös huomioda uuden pyörän takuuvaatimus eli eihän sitä ole pakko viedä huollettavaksi viralliselle diilerille. Muistaaksen takuu edellytyksenä on jotain sellaista, että huoltajalla on riittävä ammattitaito ja luonnollisesti käytettävä genuine-osia ja tarvikkeita.
Normaali huoltoväli on 8000 km ja veikkaisin, että lasku on luokkaa 100-200 euroa ilman lisätöitä.
Ja sitten kannattaa myös huomioda uuden pyörän takuuvaatimus eli eihän sitä ole pakko viedä huollettavaksi viralliselle diilerille. Muistaaksen takuu edellytyksenä on jotain sellaista, että huoltajalla on riittävä ammattitaito ja luonnollisesti käytettävä genuine-osia ja tarvikkeita.
Normaali huoltoväli on 8000 km ja veikkaisin, että lasku on luokkaa 100-200 euroa ilman lisätöitä.
LIFEMEMBER-
vanhakoira
mun ajatuksena olis ostaa street bob ihan vähän käytetty tai uusi.Se ei oo kaikkein painavimpia ja sitten on vielä toi pituus ongelma 172cm. Mä oon kattellu tosta yhestä Tamperelaisesta liikkeestä ne myis aika edukkaasti uusia mutta ylivuotisia malleja. En tiiä sitten onks ne jotain harmaatuotuja, jos joku tietää ni kertokaa ihmeessä.Nyt täytyy hetkeks lopettaa täytyy hakee vaimo teatteri harkoista palaan myöhemmin.
vanhakoira
Jos ne on Suomen kilvissä, niin se riittää. Ylivuotisia malleja löytyy Euroopan isoilta diilereiltä ja veikkaan, että kyse on näistä pyöristä.
H-D:lla kun ajellaan keskimäärin 70 vuotta. Sitten se entisöidään museopyöräksi!
Ne just niitä samoja Harrikoita kuin kaikki muutkin aivan riippumatta siitä "minkä värisinä" ne on tuotu. Ylivuotisuudellakaan ei ole merkitystä. Mahdolliset mallimuutokset on merkityksettömiä (-09/-10/-11).ne myis aika edukkaasti uusia mutta ylivuotisia malleja. En tiiä sitten onks ne jotain harmaatuotuja
Jos ne on Suomen kilvissä, niin se riittää. Ylivuotisia malleja löytyy Euroopan isoilta diilereiltä ja veikkaan, että kyse on näistä pyöristä.
H-D:lla kun ajellaan keskimäärin 70 vuotta. Sitten se entisöidään museopyöräksi!
LIFEMEMBER-
vanhakoira
allright luotan tohon. Alkaa talviloma täytyy käydä kurkkaamassa.