Ja itselle potku persuksiin, kun en bongannut souduissa Viiviä, eikös se olis ollut herkässä ja haavoittuneessa tilassa kun rakkaus oli kariutunut sen verovapaan turkkilaisen bisnismiehen kanssa. Olis voinut kelvata tällainen verotettavilla tuloilla ostettu kyytikin
Media. Huoh...
Re: Media. Huoh...
Tuleeko näistä kirjoituksista ymmärtää, että on ok, että rikollisjärjestöillä, niiden jäsenillä tai niihin kuulumattomilla yksityishenkilöillä on luvattomia sarjatuliaseita, tai luvattomia aseita ylipäätään? Ihme peeloja stana
Ja itselle potku persuksiin, kun en bongannut souduissa Viiviä, eikös se olis ollut herkässä ja haavoittuneessa tilassa kun rakkaus oli kariutunut sen verovapaan turkkilaisen bisnismiehen kanssa. Olis voinut kelvata tällainen verotettavilla tuloilla ostettu kyytikin
Ajan koska se on hauskaa, näyttää hyvältä ja houkuttelee kissoja. Puristeille ja elämäntapapyöräilijöille: "Voi voi." 
Täysin riippumatta onko se jonkun mielestä ok tai ei, pääsääntöisesti mielipide lienee kuitenkin ettei se ole ok, niitä luvattomia aseita kuitenkin on.82nd kirjoitti:Tuleeko näistä kirjoituksista ymmärtää, että on ok, että rikollisjärjestöillä, niiden jäsenillä tai niihin kuulumattomilla yksityishenkilöillä on luvattomia sarjatuliaseita, tai luvattomia aseita ylipäätään?
Prätkäni on kootut teokset. Whisboneshovelhead.
On sille toimituksen väellekin oikeutta luettu. Tästä uutisesta tuskin tulee kunnianloukkausyytteitä, eikös sentään jokunen pidätetty, eli vahvaa näyttöä jonkin laisesta rikoksesta on esiintynyt?HileD kirjoitti:Mä lähinnä arvostelen sitä, että media voi kirjottaa ihan mitä ja mistä vaan käyttämättä oikeita termejä ja/tai nimiä. Tapa jolla uutisoidaan ja sisältö virheineen ei ole kenenkään hallussa vaan pää pointti on, että saadaan vaan suollettua juttuja ulos.
Todellinen itä-Karjala MC:n puheenjohtaja, Vladimir Putin, uutisvälineen mukaan ajanut jopa H-D trikellä, on pitänyt tapanaan estää eitoivotunlaista uutisointia lopettamalla kulloisenkin häiriköivän uutisvälineen lopullisesti. Mitenkään pidemmälle spekuloimatta onko venäjällä ihanaa, taitaa mainitun itäsuomalaisen moottoripyöräryhmittymän oikeusturva olla paremmassa hallussa/turvassa kun suuri yleisö uutisvälineiden kautta tietää, että ovat rötöstelleet ja nyt pidätettyinä. Vai olivatko, en lukenut niin huolella...
Jos iltasanomat alkaa pahasti nyppimään, sen voi jättää kassatiskin edessä olevaan telineeseen.
'91 883/1200/turbo 2001=>
'09 Street Bob 2009=>
'09 Street Bob 2009=>
Viivillä ei ole vain hyvä vaan aivan loistava perse!puruskai kirjoitti:Älkää mollatko Viivi Pumpasta! Sillä on hyvä perse
- Dj is A God -
- Old School Rules -
- HdCf "Musiikkivastaava" Yleisön pyynnöstä huolimatta -
- Old School Rules -
Hyvä esimerkki. Tässäkin aiheessa joudun luottamaan tiedotusvälineiden (ml hdcf.fi) välittämään informaatioon. Ainakaan vielä en ole itse päässyt asiaa testaamaan!Miikka kirjoitti:Viivillä ei ole vain hyvä vaan aivan loistava perse!puruskai kirjoitti:Älkää mollatko Viivi Pumpasta! Sillä on hyvä perse![]()
'09 Street Bob 2009=>
'09 Street Bob 2009=>
JKKo kirjoitti:Hyvä esimerkki. Tässäkin aiheessa joudun luottamaan tiedotusvälineiden (ml hdcf.fi) välittämään informaatioon. Ainakaan vielä en ole itse päässyt asiaa testaamaan!Miikka kirjoitti:Viivillä ei ole vain hyvä vaan aivan loistava perse!puruskai kirjoitti:Älkää mollatko Viivi Pumpasta! Sillä on hyvä perse![]()
Tässä asiassa minuun voi luottaa kuin Lammetvuoreen!JKKo kirjoitti: Hyvä esimerkki. Tässäkin aiheessa joudun luottamaan tiedotusvälineiden (ml hdcf.fi) välittämään informaatioon. Ainakaan vielä en ole itse päässyt asiaa testaamaan!
- Dj is A God -
- Old School Rules -
- Old School Rules -
En rohkene epäillä pätkääkään! Varmasti oot ajellut!Miikka kirjoitti:JKKo kirjoitti:Hyvä esimerkki. Tässäkin aiheessa joudun luottamaan tiedotusvälineiden (ml hdcf.fi) välittämään informaatioon. Ainakaan vielä en ole itse päässyt asiaa testaamaan!Miikka kirjoitti:[Viivillä ei ole vain hyvä vaan aivan loistava perse!![]()
Mutta ajatelkaapa nykyaikaa ilman tiedonvälitystä. Esimerkki. HD of jokupääkaupunkiseudunkunta tarjoaa ylivuotisia fatboyta 29k€:n hintaan. Hyvä. Mutta yhden lisäminuutin surffailulla voi löytää (toimitusvalmiin, suomesta) liikkeestä, rahoituksella hintaan 23,5k€. Saattaisko tiedonvälityksellä olla vaikutusta siihen, kuinka paljon kukakin joutuu romui... tavaroistaan maksamaan?
Ollaan hys hys vaan.
'09 Street Bob 2009=>
'09 Street Bob 2009=>
Ihan ok välineillä, toisinaan, pelataan.JKKo kirjoitti: Mutta ajatelkaapa nykyaikaa ilman tiedonvälitystä. Esimerkki. HD of jokupääkaupunkiseudunkunta tarjoaa ylivuotisia fatboyta 29k€:n hintaan. Hyvä. Mutta yhden lisäminuutin surffailulla voi löytää (toimitusvalmiin, suomesta) liikkeestä, rahoituksella hintaan 23,5k€. Saattaisko tiedonvälityksellä olla vaikutusta siihen, kuinka paljon kukakin joutuu romui... tavaroistaan maksamaan?
Ollaan hys hys vaan.
Menihän kuitenkin ratsukuski käsittääkseni ennen luotettavammin/nopeemmin Kuopio-Helsinki -välin, kuin nyt. Itella sössii, it sössii, ju neim it... Taisi viestikin pysyä muuttumattomana. No joo, karrikoiden..
Mä vaan sitä, et mieluummin kattelen kaupan tiskijonossa (pakko) vaikka jotain helvatan kiväärinkuvaa, taikka jopa jessen kuvia, kuin sitä min. 18 kpl kansikuvia, joissa ei tosiaankaan ole muuta kuin utareita. Erilaisissa kantimissa, asennoissa, ja jopa selityksineen. Ei paljoa aseuutiset enään kammoksuta. Säälittää muuten tässä kohtaa niiden pikkulasten (lähinnä tyttöjen) äidit.
Tupakkikoneet on ihan ok. Niitä voi hämmästellä, siinä "pulla ja piimä kourassaan". Joissain on ihan hassuja tsydeemejäkin...
Jumpe
Sori, viiva tais olla just mun edellä siinä jonossa. Tod.maht.Robusto kirjoitti:Voisko pysyä asiassa ?
Eli siis Viivin pepussa joka on todella hyvä ?
- Sulkava
- Viesti:
..."jonossa voi sattua kaikenlaista.."
kerran..
Teräsmies lenteli kesällä peltojen yllä. Korkeelta äkkäsi henäpellossa kauniin alastoman naisen X-asennossa filtillä...selällään....
nooo Teräsmies, C Kent päätti tehdä ultra-aisteillaan "silmät kiinni - hole in onen " ja päräytti alas pellolle...
heken touhuttuaan,,huomasi kuitenkin et nYT ei tunnu olevan kaikki ok,,,, samassa naisen ja Teräsmiehen välistä kuuluin Näkymättömän miehen, Oven ääni;
sorry mut mä olin täs ensin !
IIIK !! totesi Kent
Media. huoh..... asia muistaakseni UUTISoitiin Maaseudun Poliisi ja Koira - lehden etusivulla:
Teräsmies ajoi näkymättömän miehen perään;
Teräsmiehelle korvauksia , Ovelle nautinto
..........
kerran..
Teräsmies lenteli kesällä peltojen yllä. Korkeelta äkkäsi henäpellossa kauniin alastoman naisen X-asennossa filtillä...selällään....
nooo Teräsmies, C Kent päätti tehdä ultra-aisteillaan "silmät kiinni - hole in onen " ja päräytti alas pellolle...
heken touhuttuaan,,huomasi kuitenkin et nYT ei tunnu olevan kaikki ok,,,, samassa naisen ja Teräsmiehen välistä kuuluin Näkymättömän miehen, Oven ääni;
sorry mut mä olin täs ensin !
IIIK !! totesi Kent
Media. huoh..... asia muistaakseni UUTISoitiin Maaseudun Poliisi ja Koira - lehden etusivulla:
Teräsmies ajoi näkymättömän miehen perään;
Teräsmiehelle korvauksia , Ovelle nautinto
..........
H-Ds + Mustangs...
Soutuneuvos
Soutuneuvos
Tässä tulee vaan lisää "respektiä" kaikille moottoripyörillä liikkuville. Varsinkin, jos on liivit päällä ja pyörässä vähänkään kovempi ääni
Kerran ajelin yhden porukan hännillä, silloin oli alla vielä vanha bokseri, kun poliisit pysäyttivät koko porukan. Tai puhalluttivat yleensä kaikki kulkijat. Etujoukoissa oli kavereilla silloisen kerhon liivejä, minulla ei. Minun kohdalla poliisi kysyi, että kuulunko samaan porukkaan ja kun vastasin myöntävästi, seuraava kysymys oli, että mitähän porukkaa tämä on
. Vastasin, että tämä on entisten juoppojen porukkaa
. Vastaus ei aiheuttanut enempiä kommentteja. Eli liiviporukat kiinnostaa virkavaltaa, ja mökin mummot pistelee karkuun huivi hulmuten, kun semmoista porukkaa näkyy liikkeellä 
Dyna FXDCI
Kumma muuten, että moottoripyöräpuolelle ei ole vielä perustettu vastaavaa valvontaelintä, kuin kelkkapuolelle. Sinne on perustettu Kansalaisten Maastoliikennevalvonta-niminen yhdistys, jonka johtoelimet (hullun kiilto silmissä
) pyrkivät rajoittamaan hyvää harrastusta tai mieluummin kieltämään kokonaan
Tilaa vastaaville yhdistyksille tässä yhdistysten luvastussa maassa kyllä riittä ja aktiivisia jäseniä. Alkuun voisi olla vaikka yhdistetty Kansalaisten mopo ja moottoripyöräliikennevalvonta, joka voitaisiin, kun jäseniä on kertynyt tarpeeksi jakaa kahtia, mopot ja moottoripyörät omikseen. Kanslaisten tupakointi- ja viinanjuontivalvonnalle on myös selvä tilaus olemassa
Ja Kansalaisten koirankusetusvalvonta... jne. Ideat on vapaasti käytettävissä 
Dyna FXDCI
OIKKARI!
Elä elä neuvo niitä ne lukee näitä ja ottaa vinkistä vaarin.
Kyllä meitä kytätään jo tarpeeksi. Lakejakin osataan tehdä ja vakuutetaan että nää on tulkittu EU-papruista oikein vaikka ei ookkaan. Ja sitten ei rueta edes oikaisemaan.
Elä elä neuvo niitä ne lukee näitä ja ottaa vinkistä vaarin.
Kyllä meitä kytätään jo tarpeeksi. Lakejakin osataan tehdä ja vakuutetaan että nää on tulkittu EU-papruista oikein vaikka ei ookkaan. Ja sitten ei rueta edes oikaisemaan.
-
Bronson Eye
- Viesti:
viivillä aika pienet, meijän naapurin akalla paljo isommat,,