Voi jeeeesus! On siinä taas toimittaja ollu valveutunu
Joku aiheen varmaan saa linkitettyy. Mä en tästä nyt saa...
Muuten juuri näin, paitsi että pystykorva ei ole sarjatuliase eikä Suomi-KP ole pystykorva. Oikea kiteytys olis esmes, poliisi löysi ampumakunnottoman piekkarin ja pari muuta pyssyä...hiekkanen kirjoitti:Siis kiteytettynä:"Poliisi on löytänyt pystykorvan".Sou fakin vvwhat?Mitäpäs se kellekkään kuuluu,jos tuliaseet joutunevat "Rikoskomisaarioiden Huostaan".Ride on.
Toki, näinä aikoina...böötömi kirjoitti:TAAS kerran en oikein ymmärrä mitä arvostellaan. Käyntikuntoisen Suomi konepistoolin löytyminen missä tahansa kotietsinnässä ylittää varmasti uutiskynnyksen.
Mä lähinnä arvostelen sitä, että media voi kirjottaa ihan mitä ja mistä vaan käyttämättä oikeita termejä ja/tai nimiä. Tapa jolla uutisoidaan ja sisältö virheineen ei ole kenenkään hallussa vaan pää pointti on, että saadaan vaan suollettua juttuja ulos. Tää mun esimerkki on otettu vain ja ainoastaan syystä että tällä palstalla luuraavista suurta osaa kiinnostaa (oletus) juuri tämän tyyppiset jutut. Keskustelua ainakin ennen on aiheuttanu. http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/Poliisi%20l" onclick="window.open(this.href);return false;öysi%20Helvetin%20enkeleiden%20kerholta%20sarjatuliaseen/art-1288362530589.htmlböötömi kirjoitti:TAAS kerran en oikein ymmärrä mitä arvostellaan. Käyntikuntoisen Suomi konepistoolin löytyminen missä tahansa kotietsinnässä ylittää varmasti uutiskynnyksen.

smuige kirjoitti:Kuka on Viivi Pumpanen?![]()
Onko siltä löytynyt toimiva konetuliase?
Ja se on nyt sitten Koivuniemen (herran?) tissejä uhkaamassa 7 pävää-lehdessä(kö)?
Vai mikä meni ohi?
Asiaapuruskai kirjoitti:Älkää mollatko Viivi Pumpasta! Sillä on hyvä perse