Kahvalämppärit, mistä ?

Kaikki ne tekniikka-aiheet jotka eivät sovi suoraan johonkin muuhun aihealueeseen.

Valvojat: Pertti, pressa

drago

Re: Kahvalämppärit, mistä ?

Viesti Kirjoittaja drago »

Mulla ei näy ulospäin noi coolride.de markkinoimat lämppärit mitenkään. Road Kingin "tyhjä" lisävarustekytkin pois ja asennussarjassa mukana tuleva kolmiasentoinen kytkin tilalle, on samanlainen kuin HDn alkuperäinen. En halunnut mitään "ulkoisia tunnusmerkkejä" lämmitimien olemassaolosta.
Romutettu tiekuningas
Raimo-Raato
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Raimo-Raato »

Edit: Linkistä aukes väärä tuote mutta toimisko nyt paremmin...

http://www.motorcyclestorehouse.nl/inde ... ctId=23977
a.k.a. Rambe
Kalusto: Panhead -52 ja Ironhead -73 Blower
heavyrocker
Viesti:

Viesti Kirjoittaja heavyrocker »

Nyt ois heat demonsit asennettu 2010 dyna wide glideen. On kyllä siisti ja helppo ratkaisu näppien lämmittämiseen! Kaikki onnistui lähes liiankin helposti, ainoa puute oli sulakkeen puuttuminen jonka aion kyllä laittaa tuohon +12v syöttöjohtoon. Johdot ovat aika ohkaisen oloisia mutta kait ne sit kestävät... mutta muuten juuri semmoinen tuote mitä olin etsinyt! kevät näyttää sit miten teho riittää, ainakin tos tallissa tuntuu hyvin lämpiävän. Suosittelen! :D
Street Glide Special 2016
eedee

Viesti Kirjoittaja eedee »

Joo, minuakin ihmetytti se piuhojen ohuus, tosin aika tukevan tuntuista paksuuten nähden. Kai ne on joku inssi laskennu että kestää. Tyytyväinen olen noihin ollut, siisti ratkaisu ja hienosti toimivat.
Rautahauli

Viesti Kirjoittaja Rautahauli »

Kotimaasta HotBike 62,94€

Kuva
heavyrocker
Viesti:

Hinta on ihan kohillaan, mut mä en ainakaan haluu laittaa tommosta kaameaa kytkintä stongaan... :?
Pertti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Pertti »

heavyrocker kirjoitti:Hinta on ihan kohillaan, mut mä en ainakaan haluu laittaa tommosta kaameaa kytkintä stongaan... :?
Pakkoko sitä on tsongaan laittaa, tai edes tuota mukana tulevaa kytkintä mihinkään. Fiksumman näköiset kytkimet ei paljon maksa, jos satsi muuten on ok. Sarvenlämmittimen kytkin voi minusta olla vaikka istuimen alla, kunhan itse tiedän mistä saan aparaatin päälle ja pois, ei sitä tarvitse napsutella kuin valonvaihtajaa tai vilkkuja.
moderattori

Romu rauhoittaa!
heavyrocker
Viesti:

Mulla oli aikoinaan lämmittimet jossa oli ainoastaan lo/ hi asennot ja niitä sai ainakin naksutella vähän väliä... Sitten vaihdoin kytkimen portaattomaan säätimeen ja se toimi. Mutta kukin tehköön oman mielensä mukaan mikä parhaalta tuntuu tai on laittamatta lämmittimiä jos niitä ei kaipaa.
Vastaa Viestiin