Pukkiajelu 2010?
Pukkiajelu 2010?
Tossu näyttää lomailevan, joten kysyn tässä jos joku tietää :
Onko pukkiajelua tänä vuonna ja mikä päivä?
Kysyn sen takia, että pidetäänkö pyörä ajokunnossa ja natsaako aikataulutkin muuten.
t:yks viime vuoden osallistujista. . .
Onko pukkiajelua tänä vuonna ja mikä päivä?
Kysyn sen takia, että pidetäänkö pyörä ajokunnossa ja natsaako aikataulutkin muuten.
t:yks viime vuoden osallistujista. . .
Re: Pukkiajelu 2010?
Täältä ilmoittautuu toinenkin "säävarauksella". On vähintään yks pyörä ajokunnossa&vakuutuksissa ja pukkikamat ihan käden ulottuvilla.
'91 883/1200/turbo 2001=>
'09 Street Bob 2009=>
'09 Street Bob 2009=>
ympärivuotinen vakuutus mahdollistaa tosiaan kelin mukaan ajelut vaikka joulun alla. Nimestä päätellen tämä kuullostaa hienolta, voisiko joku valaista sisältöä tarkemmin?
Nm. Parraton pukki
Nm. Parraton pukki
- it is I, LeClerc -
FLD Dyna Switchback -13
FLD Dyna Switchback -13
Itse olin tuossa muutamia vuosia sitten ajelemassa Stadissa Dynalla jouluaattona Joulupukin kamat päällä yhden Sportsterkuskin kanssa. Mutta se olikin ihan oma juttu se.Helsingin kaduilla viiletti lauantaina joukko joulupukkeja punaisissa nutuissaan. Porojen sijasta pukit käyttivät kulkuvälineinään kuitenkin hieman äreämpiä ratsuja: Harley-Davidson -merkkisiä moottoripyöriä.
Tempauksen takana oli Harley-Davidson Club Finland (H-DCF), joka on järjestänyt pukkiajeluita aikaisempinakin vuosina. Tänä vuonna letkassa oli mukana seitsemän valkopartaista motoristia.
- Tämä on perinne. Me pörrätään kaupungilla ja huiskutellaan ihmisille, pukkiletkaa johtanut Jorma Lempinen kertoo.
Motoristit aloittivat kierroksensa perinteiseen tapaan Herttoniemen H-D Centeriltä kello 13. Itä-Helsingistä letka siirtyi levittämään joulumieltä Hakaniemen torin kautta ydinkeskustaan. Ajelu kesti kokonaisuudessaan tunnin verran.
Vastaanotto oli Lempisen mukaan lämmin.
- Ihmiset huutelivat, vilkuttelivat ja tööttäilivät meille. Poliisitkin moikkasivat.
Lempinen kertoo, että H-DCF pyrkii järjestämään joulupukkiajonsa joka vuosi. Liian kylmä tai luminen sää voi tosin pakottaa kerholaiset jättämään moottoripyöränsä talliin. Näin kävi esimerkiksi viime vuonna.
- Porukat ei viitsi ihan pelkästään tätä varten sijoittaa nastarenkaisiin, Lempinen hymähtää.
Tässä viestiketju viime vuoden ajelusta, sieltä myös tuo lainaus.
http://www.hdcf.fi/juttutupa/viewtopic.php?f=2&t=35065" onclick="window.open(this.href);return false;
Seuraava Walkka Swap
Pääsiäisenä 2019
Pääsiäisenä 2019
Juu, se Sportster *) kuski olin minä.Tuona vuonna varsinaisen pukkiajelun aikaan täällä Hgin vuoristoalueella oli sen verran huurua asfaltissa, etten uskaltanut lähteä. Muina vuosina olen ajanut pukkirallin ajallaan.smuige kirjoitti: Itse olin tuossa muutamia vuosia sitten ajelemassa Stadissa Dynalla jouluaattona Joulupukin kamat päällä yhden Sportsterkuskin kanssa. Mutta se olikin ihan oma juttu se.
Tälle tuntuisi olevan tilausta, mä tuisin nyt *) Dynalla
'09 Street Bob 2009=>
'09 Street Bob 2009=>
Kappas, saattoi olla sama jouluaatto, kun itse ajelin '56 Cadillacilla jouluaattocruisingin kaupungilla ja mm. kiersin Kaivarin. Keli oli täysin kuiva eikä suolkaan roiskunut missään. Pysähdyin sinne ottamaan valokuvankin päiväyksen kanssa ja kaivarin ruoho oli hämmästyttävän vihreää siinä valokuvassa ... En vaan tullut ajatelleeksi pukkitamineita.smuige kirjoitti:Itse olin tuossa muutamia vuosia sitten ajelemassa Stadissa Dynalla jouluaattona Joulupukin kamat päällä
Mutta jos keli sattuu olemaan suolaloskaton ja lumeton, niin miksei sitä voisi tulla mukaankin pukkiajelulle, vaikka juuri shovelin pesinkin talviteloille.
Joe Cool Has Left The Building
- Joella on vasemmanpuoleinen rakennus 
Sehän oli hienoa, että ryppynaru oli kunnossa!Joe Cool kirjoitti: Keli oli täysin kuiva eikä suolkaan roiskunut missään.
Mr. Biker vm 2005
Joo, tosin tuossa sanamuodossa etu koitui lähinnä Cadillacin alkuperäisen sisustuksen eduksi - hieno huomio kuitenkinIJHa kirjoitti:Sehän oli hienoa, että ryppynaru oli kunnossa!Joe Cool kirjoitti: Keli oli täysin kuiva eikä suolkaan roiskunut missään.![]()
![]()
Aika usein minulla tuntuu ajatus kulkevan sormia nopeammin, tai sitten PC:n näppiksessä on vikaa ja selkeä napakka lyönti jää koneelta huomaamatta
Joten siis avataan salakieltä toteamalla +a ja silloin puhutaan auton alustan hyvinvoinnista sisustan sijaan
Joe Cool Has Left The Building
- Joella on vasemmanpuoleinen rakennus 
Pukkiralli 2010
Nostelin aihetta, ettei unohdu. Kuun viimeinen lauantai (27.11.) vois olla hyvä ajankohta. Tietysti säävarauksella.
'09 Street Bob 2009=>
'09 Street Bob 2009=>
HD Centeristäkö lähdetään? Klo 13:00 ? 27.11.2010? ??? Sateen (lumi) sattuessa viikonpäästä (04.12)?
Ja sitten pestään pyörä...
Ja sitten pestään pyörä...
Terveisin
Pedro
----------------------------------------
Ikuinen työ, tuo ikuisen nälän...
Sutta ja sekundaa jo vuodesta -62
Pedro
----------------------------------------
Ikuinen työ, tuo ikuisen nälän...
Sutta ja sekundaa jo vuodesta -62
Joo , veitte jalat suusta...
Eli just piti päivittää kysymys.
Siis onko tuo 27.11 oikea pvm? Onko Centeris jotain sitä ennen???
Eli just piti päivittää kysymys.
Siis onko tuo 27.11 oikea pvm? Onko Centeris jotain sitä ennen???
Foreca lupailee -10 noihin aikoihin, toivottavasti ei ihan noita lukemia silloin.
VAIN talventulo voi enää estää pukkirallimme!
Kävin äsken kysymässä HDCenteriläisten mielipiteen ja luvan rallikansan kokoontumiseen. Pukkiralli sopii heille ja kahvitkin luvattiin tarjota sekä rallin alku, että loppupäässä. HDCenterissä olen sopinut ajankohdaksi marraskuun 27. päivän (lauantai). Tämä ihan vaan siksi, että edellisetkin p-rallit on ajeltu kuun vaihteen tienoilla. Startti klo 12:00.
Edellisen viestin -10C mietityttää. Pitäisikö aikaistaa rallia?
Viimevuotinen reitti : Herttoniemi (HDCenter) -Kaisaniemi-Kaivokatu-Aleksi-miten lie menikään Mantan patsaan ympäri-ja parkkiin ravintola Texasin edustalle. Kelvannee tämän vuotiseksikin reitiksi reitiksi. Ja säännötkin entisellään, Harley alle ja punaiset pukkikamat ainakin kuljettajan päälle.
terveisin
Jari Koponen
myös edellis(t)en pukkiajelujen osallistuja
Kävin äsken kysymässä HDCenteriläisten mielipiteen ja luvan rallikansan kokoontumiseen. Pukkiralli sopii heille ja kahvitkin luvattiin tarjota sekä rallin alku, että loppupäässä. HDCenterissä olen sopinut ajankohdaksi marraskuun 27. päivän (lauantai). Tämä ihan vaan siksi, että edellisetkin p-rallit on ajeltu kuun vaihteen tienoilla. Startti klo 12:00.
Edellisen viestin -10C mietityttää. Pitäisikö aikaistaa rallia?
Viimevuotinen reitti : Herttoniemi (HDCenter) -Kaisaniemi-Kaivokatu-Aleksi-miten lie menikään Mantan patsaan ympäri-ja parkkiin ravintola Texasin edustalle. Kelvannee tämän vuotiseksikin reitiksi reitiksi. Ja säännötkin entisellään, Harley alle ja punaiset pukkikamat ainakin kuljettajan päälle.
terveisin
Jari Koponen
myös edellis(t)en pukkiajelujen osallistuja
'09 Street Bob 2009=>
'09 Street Bob 2009=>
OT mutta tulikohan Tossu tänä aamuna Euroopan turneeltaan laivalla Vuosaareen talven keskelle.
Jees, olen taas kotosuomessa.
Pukkiajelu toteutuu jos ajokelit sen sallivat, joko la. 27.11. tai la. 4.12., ennuste tosin ei lupaa hyvää
La. 27.11. letkaa vetää Jari Koponen ja la. 4.12. Jore Lempinen.
Yksityiskohdat (reitit, aloitusaika jne.) selviävät lähipäivinä.
Pukkiajelu toteutuu jos ajokelit sen sallivat, joko la. 27.11. tai la. 4.12., ennuste tosin ei lupaa hyvää
La. 27.11. letkaa vetää Jari Koponen ja la. 4.12. Jore Lempinen.
Yksityiskohdat (reitit, aloitusaika jne.) selviävät lähipäivinä.