http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai ... &picture=1" onclick="window.open(this.href);return false;
Olen mietiskellyt jos suunnilleen tuollaiset hommaisi omaan pyörään (-04 VRSCA), ja olis muutama kysymys sellaiselle joka asiaa tietäis..
Osanumerothan olis tuollaisille 91492-08DH (Domestic) ja 91493-08DH (International)
Mikä mahtaa olla erona noissa kotimaisessa (Domestic, USA-malleihin) ja ulkomaan vientimallissa (International)? Muutamien jenkkikauppojen sivuistoilta olen ettiskelly, niin sitä löytyy vaan tuolla kotimaisella koodilla (yllätys,yllätys). Onko erot sitten niin suuret että tuo kotimaan malli ei käy sitten tuohon ulkomaan vientimalliin?
Ja kai tuossa tulee mukana sitten omat kiinnitysrautasydeemit vai joutuuko ne (ja millaiset) hommailemaan erikseen?
Minkälaiset on käyttökokemukset? Kun noita kuvia on kattonu niin ne laukut näyttää tietystä kulmasta kohtuu pieniltä, mutta toisestakulmasta katottuna aivan passelin kokoisilta.
Kovasti oon yrittäny ettiä tietoo eri sivustoilta ja foorumeilta (esim.1130cc.com..) mutta ei oo tietoo oikkeen löytyny.
LIFEMEMBER