AngelOfAvalon kirjoitti: Tuon voin allekirjoittaa kahden ja puolen viikon kokemuksella! Tuskinpa silti monikaan pyörä parissa viikossa hajoaa mutta uusi tonttukakssatanen sporttini on tosi hyvä ajaa ja räyhäkäs peli muutenkin. Suosittelen lämpimpästi myös Healerille.
Kyllä ne voi hajota jos huono tuuri käy. Itselläni pamahti takakumi ensimmäisellä koeajoreissulla ilmeisesti vanhuuttaan ja tästä muutaman päivän päästä ajoin naulaan ja sama kumi pamahti toisen kerran. Siitä muuta viikko eteenpäin räjähti vaihdelaatikko ruottin maalle, mutta tähän on jo tottunut kun on syntynyt väärien tähtien alla.
Jos ei ole halua / osaamista pyörän roplaamiseen niin kyllä se uusi on aina uusi! Ei tartte miettiä tien poskessa että milläs sen mopedin tällä kertaa saa takaisin tallille roudattua. Uskoisin kyllä ettei niiden vanhempienkaan evokoneiden kanssa isompia ongelmia tule jos nyt ei ole ihan piloille raiskattu vekotin.
Ninni kirjoitti:Meille sporsteri tuli viime kesänä ja se on nyt reilu 10 vuotta vanha ja kyllä se vain pelittää kulkea, vikoja ei ole ollut muuta, kuin nyt jouduttiin vaihtamaan ketjut (kun kilometrejä oli tullut se 25000).
Voi silläkin rahamäärällä, mitä ylimääräistä menis uuteen härräkkään, laittaa sitä hieman vanhempaa pyörää mieleiseksi
Kantsii panostaa laatuketjuihin, mulla ollu samat 37 k ja ei venymää eikä liikaa kulumaa (ok, oon hoitanu tunteella)
Nää kun tuppaa muutenkin aina muuttumaan mieleiseksi ja oman näköisiksi, vaimo valittaa että mun mopo näyttää rottacustomilta vaikka mun mielestä se on just hyvä (ok, maalaus meni **tuiks viime talvena mutta ainahan tulee uusia talvia...)
Paha saa aina palkkansa, muut joutuvat tulemaan toimeen päivärahoilla...
No turskatti sentään... Olenhan minä tietty tottunut että paikat paukkuu ja hajoaa mutta ei täällä savossa ainakaan ole sellaista turvaverkkoa että selviäs kevyellä lompakolla... Mutta homma on alussa ja hevonen myynnissä joten ajokortin hankintaan se on pikkuhiljaa lähdettävä . Ja kyllähän siihen pyörän ostoon on paneuduttava ajan kanssa sillä blondia on niin perkeleen helppo kusettaa... Se on varmaa että ihan uutta pyörää ei tule sillä pieni laittaminen oman ittensä näköiseksi on mulle tärkee juttu... Joo ja hyviä vihjeitä otetaan sit vastaan sitä mukaa kun niitä tulee mieleen....
Cruisaillessamme viikonloppuna Turun saaristossa löysimme seuraavan tiennimen : Piuharinnantie!!! Siinä sitä oli taas nauramista kerrakseen!!!
Sporttiboy kirjoitti:vaimo valittaa että mun mopo näyttää rottacustomilta vaikka mun mielestä se on just hyvä (ok, maalaus meni **tuiks viime talvena mutta ainahan tulee uusia talvia...)
Minusta tuossa moposi takalokarissa on sitä oikeaa asennetta
Healer kirjoitti:No turskatti sentään... Olenhan minä tietty tottunut että paikat paukkuu ja hajoaa mutta ei täällä savossa ainakaan ole sellaista turvaverkkoa että selviäs kevyellä lompakolla... Mutta homma on alussa ja hevonen myynnissä joten ajokortin hankintaan se on pikkuhiljaa lähdettävä . Ja kyllähän siihen pyörän ostoon on paneuduttava ajan kanssa sillä blondia on niin perkeleen helppo kusettaa... Se on varmaa että ihan uutta pyörää ei tule sillä pieni laittaminen oman ittensä näköiseksi on mulle tärkee juttu... Joo ja hyviä vihjeitä otetaan sit vastaan sitä mukaa kun niitä tulee mieleen....
Cruisaillessamme viikonloppuna Turun saaristossa löysimme seuraavan tiennimen : Piuharinnantie!!! Siinä sitä oli taas nauramista kerrakseen!!!
Lykkyä tykö Healer! Sääliksi käy vain hevosta...
Mutta onnea sitten kortin hankintaan ja pyörän metsästykseen!
Jospa minä sitten itsekin joskus....
Kappas kun on tuo aika vierähtänyt siitä kun viimeksi täällä kävin visiitillä. Mutta otamma ma tarjouksen Peke vastaan tosin kerkisin muuttamaan tällä välin jo Saloon asti joten ei ole enää niin pitkä matka meikäläistä opettamaan . Muuton kylkiäisenä tuli Urali mutta kyseinen laite ei oikein innostanut mua joten se tuli myytyä. By the way uus omistaja ajeli sillä kesän aikana yli 2000 kilsaaa... Mutta edelleen vakavasti kattelen sopivaa pyörää itelleni ja varmaan vaihdossa jonkin nelipyöräisen ameriikan laitteen tungen menemään ku itellä on niistä hiukka ylitarjontaa...