Älkääs ny...

, noh, mää tarjoon ne seuraavat niinku sovittiin
Mutta tosta asiasta vielä.
Satulan madallus tai istumapaikan siirto on varsin yleinen työ mitä pääsee tekemään.
Onhan se tietysti humoristisen näköistä, kun kuskin jalat ei ylety kunnolla maahan vaikka ruudusta peruutellessa, mutta lähes joka satulaa voi useamman sentin madaltaa ja kaventaakin tuosta reisien kohdalta, niin johan alkaa mopo liikkumaan potkimallakin.
Istumapaikkaa pystyy veistämään taaksepäin yleensä n.2-3 senttiä, mikä usein jo riittääkin, mutta on niitä tuotu eteenpäinkin kun jalat ei ylety kunnolla siirtosarjoille...
Eli monenlaista pystyy tekemään ja samalla saa halutessaan vielä satulaansa persoonallisen, just siihen pyörään tehdyn näköisen penkin
Kysymyshän on kuitenkin siitä kolmiosta; jalat-kadet-takapuoli, kaikki vaikuttaa kaikkeen.
Itse olen hiukan kait jäävi neuvomaan ketään, kun oma ajoasento on jotain väliltä "pystysikiö/oksassa roikkuva oranki", mutta se sopii minulle.
Ennen eippi-tankoa selkä oli joka reissussa kipeä, nyt ei.
Satulassa on 10mm pehmustetta, mutta se on just oikeen mallinen mun hanurille, jne.
Sen oikean kolmion löytämiseen kannattaa panostaa, se tulee kyllä takaisin mukavina kilometreina, toisensa jälkeen...
(Ja tuosta lauseesta jos joku löytää mielessään jotain erotiikkaa, ni hävetköön

, tää on vakavaa asiaa, ei hymyillä siellä, ni !)
-Ilkka-