Ei toimi=>vika löyty

Kaikki ne tekniikka-aiheet jotka eivät sovi suoraan johonkin muuhun aihealueeseen.

Valvojat: Pertti, pressa

bigtwin
Viesti:

Ei toimi=>vika löyty

Viesti Kirjoittaja bigtwin »

Auttakaa miestä mäessä.Koetin selailla foorumia jos löytäis jotain ideaa,mut ei.Elikkäst mulla on "paha"ongelma.Kyse olis shovelista mikä ei suostu toimimaan.Tyhjäkäynnillä toimii hyvin,mutta kun lähtee liikenteeseen alkaa sen päivänen pauke ja nykiminen.Oon tiivistänyt uudestaan kurkun kumit(uudet),putsannut kaasarin,tarkistanut sytkän,säätänyt seosruuvia joka suuntaan ja tsekannut ettei virtalukko maadota mistään.Alkaa ideat hupenemaan. :?
Ai nii,unohtu laittaa aikast tärkeitä tietoja pyörästä.Kaasari on läppäkehini,putket on suorat huiluilla ja sytkä on harrikan oma kärjetön.Pyörän vm-80.Sori.
Nonni,puolastahan se vika löyty.Vanhassa puolassa hemmetin pieniä halkeamia kun tarkemmin tutki.Kiitoksia taas teille.Elämä hymyilee jälleen. :D
Viimeksi muokannut bigtwin, 07:29 21.06.2004.. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
lapioukko
Viesti:

Viesti Kirjoittaja lapioukko »

Oireet voivat viitata moneenkin paikkaan, mutta itselläni oli samat oireet ja syynä oli kipinän heikkous. Toisin sanoen tyhjäkäynnillä kävi hyvin, mutta kun nosti kierroksia ja paine sylinterissä kasvoi niin kynttilä ei enää kunnolla syttynytkään. Uusin puolan ja johdot, ja taas mentiin...
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

mulla oli sama ongelma kärjellisessä vehkeessä ja vika löyty ennakon säätäjästä. Säätäjän jouset oli entiset ja painot raapi kärkilevyn taustaa. Uudet painot ja jouset sekä ohkaset prikat levyn alle ja vehe rupes toimimaan.
Lapiolalli

Viesti Kirjoittaja Lapiolalli »

Antaako tankinkorkit ilmaa läpi ? Hellitä vähän bensahanan puoleisen tankin korkkia ja kokeile ajaa.
Masa

Viesti Kirjoittaja Masa »

Onko pyörässäsi polttoaineensuodatin? Se voi olla hieman tukossa. Toinen vaihtoehto on, että mikäli sulla on letkussa vielä lisäsuodatin, ja jos se on esim. paperisellainen, se ei anna riittävästi kakkua läpi kaasarille silloin kun annat hanaa. Vika ilmenee nykimisenä, paukkeena ja lopulta koneen sammumisena. Kone jaksaa käydä vain tyhjäkäyntiä.
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Tere

Vaihda samalla vaikkapa tulpat. mulla oli vastaava vika Evo BT:ssä. S&S:n kaasarin ryyppy se vain niitä rikkoi. Nyt en käytä ryyppyä kuin itseeni.

Kädet kyynärpäitä myöten pa...sa
skägge
Viesti:

Viesti Kirjoittaja skägge »

mitens akku? ootko vaihtanu ja jos oot muistitko hapottaa :?:
Vastaa Viestiin