Onko kukaan "entisöiny" kypärää ja millä menestyksellä, millähän matskulla tuon sisustan sais "uuteen" uskoon, olis vaan just pyärän väreissä
Kypärään uusi sisusta.
Kypärään uusi sisusta.
Eli, löyty riihen perältä tuommonen 70-luvun flake kypärä, mutta rotat pitäneet pesänä ja syöneet sisustan, styroksikuuppa löytyy mutta muuten syöty
Onko kukaan "entisöiny" kypärää ja millä menestyksellä, millähän matskulla tuon sisustan sais "uuteen" uskoon, olis vaan just pyärän väreissä
-
HD-Evolution
Re: Kypärään uusi sisusta.
Potta päähän ja urtsupilli korvan taakse! Pääkoppa kannattaa suojata elmukelmulla...
sopivan ohkasta superlonia Etolasta ja vaikkapa velouria kangaskaupasta. Siitä se lähtee.
- mä mitään harrikoista ymmärrä,mutta minähän ajankin Moottoripyörällä -
"All motors are bombs; Some just have shorter fuses than others."
-Riddnick Wysdom
-Riddnick Wysdom
Sama oli projekti minulla.Aappo kirjoitti:Eli, löyty riihen perältä tuommonen 70-luvun flake kypärä, mutta rotat pitäneet pesänä ja syöneet sisustan, styroksikuuppa löytyy mutta muuten syöty![]()
Ostin Oulusta Puuilosta 29? potan ja siitä riivin sisustan.
Älä laita mitään kemikaaliliimoja, sulattavat tyroksin, pikilankaa ja tarrateippiä pingotukseen.
-rami-
suosittelen lukemaan hyvän työselosteen istuvan kypärän teosta
http://www.kotiverstas.com/keskustelu/i ... pic=3675.0" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.kotiverstas.com/keskustelu/i ... pic=3675.0" onclick="window.open(this.href);return false;
Kickstart, deserve the ride!
Shovelhead bobber -76 "blowfly"
Sportster Hugger -94
Shovelhead bobber -76 "blowfly"
Sportster Hugger -94
Kyllähän noista voi show-kypärän kunnostaa rekvisiitaksi, mutta ei se taida paljoa auttaa, jos sattuu kalahtamaan takaraivolleen asvallttiin... Kyllä 40 vuotta haurastanee jo styroksiakin mukavasti ja tuskin se lasikuitukuorikaan on enää ihan ehtaaAappo kirjoitti: 70-luvun flake kypärä,..just pyärän väreissä
Toisaalta ajaahan moni ihan ilman kypärääkin niissä maissa, joisssa laki ei sitä edellytä. Tämä toki on melkoista itsepetosta, koska ei se oma pää siitä sen kovemmaksi muutu (tai asvaltti pehmeämmäksi), vaikka laki jotain sallisikin
Joe Cool Has Left The Building
- Joella on vasemmanpuoleinen rakennus 
JEESUSTELUAJoe Cool kirjoitti:[Kyllähän noista voi show-kypärän kunnostaa rekvisiitaksi, mutta ei se taida paljoa auttaa, jos sattuu kalahtamaan takaraivolleen asvallttiin... Kyllä 40 vuotta haurastanee jo styroksiakin mukavasti ja tuskin se lasikuitukuorikaan on enää ihan ehtaa![]()
Toisaalta ajaahan moni ihan ilman kypärääkin niissä maissa, joisssa laki ei sitä edellytä. Tämä toki on melkoista itsepetosta, koska ei se oma pää siitä sen kovemmaksi muutu (tai asvaltti pehmeämmäksi), vaikka laki jotain sallisikin![]()
-Riddnick Wysdom
-Riddnick Wysdom
Ei kun kukkahattumotoristin puhetta - mutta totta siltijack kirjoitti:JEESUSTELUA![]()
Mutta jokuhan täällä joskus taisi murjaista (ettei ollut ihan itse herra Jack ?), että "voi kun saisi takaisin ne ajat, jolloin moottoripyöräily oli vaarallista ja seksi turvallista"
Joe Cool Has Left The Building
- Joella on vasemmanpuoleinen rakennus 
ei mun kommentti, mutta voin kyllä allekirjoittaa toiveen... 
-Riddnick Wysdom
-Riddnick Wysdom