nostajien rullat

Moottori, vaihteisto, ensiöveto, toisioveto, startti

Valvojat: Pertti, pressa

rommmel

nostajien rullat

Viesti Kirjoittaja rommmel »

kuinka paljon nostajien rullissa saa olla välystä ja mitenkä porukka on irroittanut nostajien rullat ja laakerit kun näyttäisi että noissa on jonkun verran välystä ja kulumaa, saako tuon tapin jotenkin itse irroitettua ja kiinnitettyä vai kannattaako antaa koneistamontehdä kyseessä panhead ja hydraulinostajat
IJHa
Viesti:

Re: nostajien rullat

Viesti Kirjoittaja IJHa »

Ei saa olla tuntuvaa välystä pystysuunnassa.

Irti varovasti sopivalla tuurnalla, takaisin laitettaessa lukitus piikillä tapin päätä levittämällä.
Ei vaikea rasti. Muita merkata nostajat niin, etteivät mene sekaisin.
Mr. Biker vm 2005
Hessu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hessu »

Joo ei saa olla välystä yhtään. Ja se pitää kokeilla niin, että öljyt on pesty rullien välistä veks.
Vanha tappi kandee irrottaa poraamalla toisen puolen tuukkaus/levitys pois ja sit kevyesti tuurnalla.
Ei saa tietenkään porata ite nostajaa. Uuden tapin niittaus onnistuisi parhaiten siihen tarkotetulla työkalulla.
Mutta onnistuu hyvin ilmankin. Niin kuin mainittiin, varovasti naputtamalla. Mä levitän ne päät sorvissa painamalla kahdella hyvin loivakartioisella tuurnalla. Naputtamisen huonous on siinä, että voi helposti jäädä se niittaus vähän löysälle. Sillon sisäskooli ei pysy paikallaan ja voi alkaa pyöriä.
wlamies
Viesti:

Viesti Kirjoittaja wlamies »

mitenkään osailematta mun mielestä nostajan rullat on sen verran pieni investointi mahdolliseen vahinkoseuraamukseen nähden, että en ala niitä mittailemaan jos nostajat on irrotettu ja kädessä. eli vaihtoon. mut jokainen tekee kuten ite funtsii
- että vois kai olla huonomminkin....
orfeus

Viesti Kirjoittaja orfeus »

http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=578506" onclick="window.open(this.href);return false;
Tuolta voi lukea rullatarinaa reissusta. Hieman remonttia ei niinkään kliinisissä olosuhteissa.
Siinä reissumies jolle hattu nousee korkealle.
rommmel

Viesti Kirjoittaja rommmel »

wlamies kirjoitti:mitenkään osailematta mun mielestä nostajan rullat on sen verran pieni investointi mahdolliseen vahinkoseuraamukseen nähden, että en ala niitä mittailemaan jos nostajat on irrotettu ja kädessä. eli vaihtoon. mut jokainen tekee kuten ite funtsii
kyllä minä vaihdankin nuo nostajan rullat toivottavasti ei vain nostajat hajoa irroitus työssä ovat aika hintavia nuo jims hydrauli nostajat
Vastaa Viestiin