Timppa K. kirjoitti:ensin yritetään kertoa suurelle yleisölle, ettei olla pahiksia ja kun joku tekee dokkarin missä näin kerrotaan ei sekään ole hyvä?
Päästään siihen johtopäätökseen, että halutaankin suuren yleisön luulevan jotain mitä ei kuitenkaan olla.
Minusta kyseessä oli varsin hyvän yleiskuvan antava dokkari.
Minähän tätä dokkaria ensimmäisenä aloin ruotia, joten vastaan tähän. En ole vaatinut, että meitä pitäisi näyttää pahiksina tai kuvitella sellaisiksi mitä emme ole. En kaivannut p*rsepyramideja, kumin polttoa enkä örvellystä ruutuun. En harrasta moisia itse enkä niiden katsomisesta nauti sen enempää. Jorman performanssi on jo niin klassikko, että se kyllä pitää nähdä (vaikkei välttämättä TV:ssä)
Se mitä kaipasin, oli ihmisiä ja vilinää ruutuun, koska sitä siellä todella oli. On naurettavaa sanoa, että siellä oli 2700 ihmistä ja 2000 pyörää, jos näytetään vaan tyhjää taustaa joka paikassa. Tämä ohjelma olisi toiminut uskottavammin radiossa ilman kuvaa, kuin noin köyhänä kuvauksena
Tulimme paikalle torstaina illalla ja vietimme siellä muutaman tunnin ennen tuttujen kanssa mökille menoa. Ensimäinen fiilis oli jo sisään tullessa, että wau, tästä tulee hyvä juttu. Pyöriä pörisee joka puolella, ihmisiä kaikkialla. Vaikka vetta sateli niskaan, oli aivan epätodellisen kansainvälinen fiilis, niin paljon jengiä (ei jengejä) ja pyöriä, värivaloja, musiikkia, läpitunkevaa hälyä ja hulinaa ja hyväntuulisia ihmisiä. Alkamassa oli selkeästi Tapahtuma isolla T:llä. Ei vaikuttanut pahisten temmellykseltä eikä edes liikaa humalaisten törppöilyltä, vaikka itse olin vesiselvä, kuten olen aina muulloinkin. Viihdyimme hyvin Tapahtumafiiliksissä
Perjantai ja lauantai menivät samaan malliin, vaikka yövyimme ne yöt hotellissa Jämsässä, niin juhlapaikalla ihmisten seassa oli todella mukavaa olla. Siellä oli Tapahtuma. Seuralaiseni oli ensimmäisessä rallissaan ja hänkin viihtyi loistavasti ja oli dokkarin nähtyään aivan ihmeissään, että eihän siellä tuollaista ollut, siellähän oli ihmisä, pyöriä ja vilinää
Tietenkin siellä oli perheitä ja tiivittä mökkiporukoita, jotka eivät juuri muita kaivanneet ympärilleen ja hyvä niin, heillä on oikeus harrastaa juuri niin. Mutta meitä vilskeessä viihtyneitä oli myös hyvin paljon ja meitä dokkari ei huomannut lainkaan, vaan keskittyi mökkeilyyn ja pariin kerhoon, joista HDCF ei ollut kumpikaan
Siellä oli Tapahtuma, jollaista yksikään toinen merkkikerho ei saa Suomessa aikaan

Siksi totean ja pysyn kannassani, että dokkari ei kertonut samasta Tapahtumasta, jossa minä ja noin 2500 muuta olimme läsnä