Koska tiedän ettei HD kamat ole ilmaisia, haluan palauttaa paidan oikealle omistajalle. Kun kerrot mistä kaupasta paita on ostettu (lukee paidan takana harley Davidson of...) Laita meiliä juha_koskinen(at)hotmail.com niin pistän paidan postiin!!
Naisten HD-paita himokselta
Naisten HD-paita himokselta
Rallista selvitty ja kamppeet purettu. Saunakassista löytyi ylläri, naisten musta helmikirjailtu HD-paita koko XL. Sitä miten se on mun kassiini joutunut en ymmärrä?!?
Koska tiedän ettei HD kamat ole ilmaisia, haluan palauttaa paidan oikealle omistajalle. Kun kerrot mistä kaupasta paita on ostettu (lukee paidan takana harley Davidson of...) Laita meiliä juha_koskinen(at)hotmail.com niin pistän paidan postiin!!
Ikuinen "sit ku"-mies, tai sitten ei.... 6.6.2008 perheeseen tuli FAT BOB
- ClassicElectra
- Viesti:
Re: Naisten HD-paita himokselta
Ihanaa, mun lempparipaitani löytyi!
Laitoinkin Juhalle jo viestiä, joten nyt odotellaan vain paidan kotiutumista.
Kiitos, että Juha jaksoit nähdä vaivan ja ilmoitella löydöstäsi!

Laitoinkin Juhalle jo viestiä, joten nyt odotellaan vain paidan kotiutumista.
Kiitos, että Juha jaksoit nähdä vaivan ja ilmoitella löydöstäsi!
Eipäs nyt taas jätetä asioita puolitiehen. Jonkinlainen selvitys ClassicElectralta olisi suotavaa, eli miten ihmeessä paitasi joutui vieraaseen kassiin ?
1. Halu tehdä tuttavuutta Koskisen kanssa (nam),
2. Tietty määrä promilleja veressä (tuskin),
3. Inhimillinen erehdys (tylsä vaihtoehto),
4. Asia ei kuulu muille
1. Halu tehdä tuttavuutta Koskisen kanssa (nam),
2. Tietty määrä promilleja veressä (tuskin),
3. Inhimillinen erehdys (tylsä vaihtoehto),
4. Asia ei kuulu muille
Voi käydä pian niin kuin entiselle hd-miehelle, että siitä lähtien kun laukusta löytyi sukkahousut, on täytynyt pitää sukkahousuja 
Dyna FXDCI
- ClassicElectra
- Viesti:
No niin,
uteliaille valoitusta asiaan eli tylsä vaihtoehto on totta tässä(kin) tapauksessa
Olin mieheni kanssa saunomassa ja tietenkin laitoin puhtaan paidan päälle ja siitä tainnut tuo hukkunut jäädä ja ohjautua Juhan kassiin...
uteliaille valoitusta asiaan eli tylsä vaihtoehto on totta tässä(kin) tapauksessa
Olin mieheni kanssa saunomassa ja tietenkin laitoin puhtaan paidan päälle ja siitä tainnut tuo hukkunut jäädä ja ohjautua Juhan kassiin...