mulla sama vika, 15km ja sitten pätkimään ja sammu.
painoin parikertaa ryypystä ja kone käyntiin
10km ajoa ja uudelleen sama juttu.
pari kertaa ryyppyä ja matka jatkui.
Olisko alipaineessa vai korkissa.Täytyy testailla
Pyörä -01 883
06- 883 Sportster prötää ja sammuilee
Re: 06- 883 Sportster prötää ja sammuilee
Siis häh?aloittelija kirjoitti:mulla sama vika, 15km ja sitten pätkimään ja sammu.
painoin parikertaa ryypystä ja kone käyntiin
10km ajoa ja uudelleen sama juttu.
pari kertaa ryyppyä ja matka jatkui.
Olisko alipaineessa vai korkissa.Täytyy testailla
Pyörä -01 883
Onkohan aloittelijalla nyt jotkut käsitteet sekaisin?
Mitä ryyppyä painamalla?
CV kaasuttimessa on ryyppy vetämällä toimiva eikä se ruiki mitään vaikka sitä kuinka rynkyttäis edestakaisin tai painelisi.
Kiihdytyspumppu puolestaan toimii kaasua kääntelemällä ja ruikkii joka kerta kääntäessä (kaasarista ja säädöistä riippuen ja jos on bensaa). CV ryyppyä ei taida edes voida säätää.
Se onkin sitten eria asia jos kuski on ryypiskellyt
Seuraava Walkka Swap
Pääsiäisenä 2019
Pääsiäisenä 2019
-
petronator
- Viesti:
No älä.maicol kirjoitti:niin tai ei tankissa vaan korkissa/korkeissa eihän ne aina ole sellaisia joissa se reikä löytyy.
hiukka noloa jos et tarkistanut asiaa esim suutelemalla korkkia ja puhaltamalla samalla
Ja nyt tarkastelin tossa noita korkkeja ja oikean puoleisessa korkissa on just joku venttiili hässäkkä..
noo oppia ikä kaikki ja yleensä meikää nolaa itsensä ja sitten oppii
ja nyt ajeltu korkit vähä löysällä ja mopo toimii paremmin kuin koskaan!
Korkkeja on erilailla hengittäviä, oikean puoleinen korkki voi päästää painetta molempiin suuntiin, tai ainoastaan sisään päin. Tuo jälkimmäinen malli "tiiviissä" tankissa tekee sen, että paikallaan alkaa hetken päästä ruikkia kaasarin hukkaputkesta. Tankkiin tulee niin paine, että kaasuttimen neulaventtiili avautuu väkisellä päästäen liikaa polttoainetta kohokammioon.
Vasen korkki on aina ilman venttiiliä, ettei jalalla olevan pyörän pensat tule yli.
Vasen korkki on aina ilman venttiiliä, ettei jalalla olevan pyörän pensat tule yli.
moderattori
Romu rauhoittaa!
Romu rauhoittaa!
Onko sulla bensansuodatin välissä? Kokeile jättää se pois välistä, mulla suodatin aiheutti samantyylistä temppuilua.
Itse tarkistaisin bensahanan sisällä olevan suodattaminen
You live more in 5 minutes on a bike like this going flatout, than some people live in a lifetime.
-Burt Munro
-Burt Munro
-
petronator
- Viesti:
Joo vika todellakin siis paikallistettu tanki huonoon huohotukseen jonka tuloksena siis liian laiha seos ja polttoaineen saannin ajoittainen katkeaminen... homma korjaantunee uudella tankin korkilla..
nyt ajellaan tankin korkit hieman löysemmällä..
nyt ajellaan tankin korkit hieman löysemmällä..
Mulla oli uudet tankinkorkit "liian tiiviit" ja venttiilihässäkkä päästää paineita pois, mutta ei sisään. Patentoin sen venttiilin pysymään vähän raollaan, ei ole läikkynyt yli ja tankki saa korvausilmansa.petronator kirjoitti:homma korjaantunee uudella tankin korkilla..
Been there, in the past. Now here, at last. Going nowhere, and fast.