Aikamoista tärkeilyä mun mielestä, mut sitähän tää tuntuu nykyää olevan muutenkin. Toivottavasti shokki jo helpottaa.No vaikka siksi, että tämä on itsenäinen merkkikerhon sivusto, eikä mikään linkkiportaali
Ohjeita foorumille: LAINAAMINEN Quote, MYYNTIPALSTA
Re: Ohjeita foorumille: LAINAAMINEN Quote, MYYNTIPALSTA
Kyllö tuollaisilla käytännöillä on huomattavasti kaukaisempiakin perusteluja ja niiden olemassaolo perustuu pitkälle interin netin vapauteen ja anonymiuteen. Saattaa yksittäisestä sotilaasta tuntua turhalta mutta kaaoksen hallintaan kuluu aina energiaa ja se energia on modejen persnahasta revitty jos ei ihmiset pysty edes perus ohjesääntöjä noudattamaan. 1+1 > 2Koera kirjoitti:Aikamoista tärkeilyä mun mielestä, mut sitähän tää tuntuu nykyää olevan muutenkin. Toivottavasti shokki jo helpottaa.No vaikka siksi, että tämä on itsenäinen merkkikerhon sivusto, eikä mikään linkkiportaali
Hauskanpito ilman harlikkaa on teeskentelyä!
Ei kuulosta kovin suurelta tärkeilyltä, jos halutaan tämä palsta pitää edelleen keskustelufoorumina, eikä linkkifoorumina. Jos joku haluaa myydä tavaransa huutonetissä, niin sehän on vain suotavaa kierrätystä, mutta miksi ihmeessä vaivautua tänne edes linkkiä heittämään, jos ei enempää katso aiheelliseksi informoida tuotteestaan täällä.Koera kirjoitti:Aikamoista tärkeilyä mun mielestä, mut sitähän tää tuntuu nykyää olevan muutenkin.No vaikka siksi, että tämä on itsenäinen merkkikerhon sivusto, eikä mikään linkkiportaali
Jos tämä olisi linkkifoorumi, olisit hyvin voinut kirjoittaa kommenttisi vaikkapa Suomi24 "tunnetusti laadukkaaseen" keskustelufoorumiin ja käydä heittämässä tänne vain linkin sieltä löytyvään mielipiteeseesi
Joe Cool Has Left The Building
- Joella on vasemmanpuoleinen rakennus