Made in Amerikka

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

Vastaa Viestiin
irwing

Made in Amerikka

Viesti Kirjoittaja irwing »

Vaikka en ole mikään amerikan fani, niin aika miehiseltä alkaa olo tuntua; Eilen tuli taloon yksi amerikan ikoni: Fenkun presikka, made in A... 8)
Kun lisää samaan kastiin amerikan putki Ampegin ja tänne saitille pakollinen harleyn, niin kohta joutunee vetää amerikan tähtikartan lippusalkoon!?!
Alkaako kohta lähennellä maan petturuutta?? :lol:
Romas
Viesti:

Re: Made in Amerikka

Viesti Kirjoittaja Romas »

irwing kirjoitti:Alkaako kohta lähennellä maan petturuutta?? :lol:
Ei tuolla vielä petturin viittaa harteille saa. Sitten kun ilmoitat täällä ottaneesi Obaman tatskan käsivarteen niin talutetaan mies saunan taakse :D

Taitaa sitä itseltäkin jotain Amerikan ikoneita löytyä...ainakin S&W voisi olla tuollainen. Sitten ehkäpä urheilun puolelta aito käytössä ollut Jere Lehtisen Dallas Stars pelipaita, jota piti vielä Allstars-ottelussa. JD viskiä voi olla vielä tippa pullossa, heh. Tiedä sitten kumpaa on enemmän...laatua vai statusta.
Aika multaa puistot.
JPI666

Viesti Kirjoittaja JPI666 »

Mulla on amerikanlippu nenäliinoja, niitä voi käyttää myös perseenpyyhintään. :lol:
Romas
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Romas »

JPI666 kirjoitti:Mulla on amerikanlippu nenäliinoja, niitä voi käyttää myös perseenpyyhintään. :lol:
Ja jos oikein haluaa osoittaa mieltään niin pino taalan seteleitä puuceen rullatelineen viereen.
Aika multaa puistot.
Sulkava
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sulkava »

Romas kirjoitti:
JPI666 kirjoitti:Mulla on amerikanlippu nenäliinoja, niitä voi käyttää myös perseenpyyhintään. :lol:
Ja jos oikein haluaa osoittaa mieltään niin pino taalan seteleitä puuceen rullatelineen viereen.

no sweduissa tuli aikoinaan asuttua..tuliaisina n parisataa pysäköintisakkoa jotka ovat tossa meidän ulkohuussin seinässä kuuden tuuman naulalla ,, siis yksittäispakattuja :roll: mut ei kai suomalainen osaa olla NIIN yltiöpäinen setä-samuli ku jenkki itse..??
H-Ds + Mustangs...
Soutuneuvos ;)
Vastaa Viestiin