MOKKULA MAAILMALLA

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

Ripa A Kuusinen

Re: MOKKULA MAAILMALLA

Viesti Kirjoittaja Ripa A Kuusinen »

Sitten on vielä vanha Nuukia 6110 navigator ja siinä mahdollista käyttää ns. assisted GPS:ia. Hakee satelliitit nopeammin jos antaa luvan tuohon. Normiasetuksissa on päällä ja käyttää siis silloin puhelinverkkoakin. Itsellä on ollut aina pois päältä ihan varuilta, eipähän tule yllätyksiä.
Vallu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vallu »

Kun TomTomin laittaa keväällä päälle ja sammuttaa syksyllä, niin ei maksa mitään vaikka kiertäisi maapallon.
Ja onhan siinä se kävelyopastustoiminto myös. Kun iltasella kapakista lähtiessä laittaa napin korvaan, niin täti kuiskii missä päin se kortteeri taas olikaan. :wink:
Kuva LIFEMEMBER
JKKo

Viesti Kirjoittaja JKKo »

Vallu kirjoitti:Kun TomTomin laittaa keväällä päälle ja sammuttaa syksyllä, niin ei maksa mitään vaikka kiertäisi maapallon.
Ja onhan siinä se kävelyopastustoiminto myös. Kun iltasella kapakista lähtiessä laittaa napin korvaan, niin täti kuiskii missä päin se kortteeri taas olikaan. :wink:
Muuten komppaan, paitsi että (se parempi) Garmin ja ettei mulla ole naviin kuuloketta. Ei jaksa ottaa toiselta naiselta ohjeita kun on ensimmäiseltä karkuun päässyt. :D

Kätsyähän se on jos on puhelimessa kaikki varusteet partakonetta myöten. Mutta kun se ei aina toimi. Just oon yhden työkaverin työsuhdepuhelimen laskuja selvitellyt firman johdolle. Oli itseasennettu selain Nokialaisessa. Selain oli joillakin sadoilla euroilla lataillut omiaaan Turkin reissun aikana. Selaimessa oli (piilevä) ominaisuus sille kun (hotellin) WLAN loppuu niin 3G alkaa...

Voip tulla noiden Nokia ilmaisten navigaatioiden kanssa yllätyksiä, jos ei pidä varaansa.
'91 883/1200/turbo 2001=>
'09 Street Bob 2009=>
Reissumies
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Reissumies »

Teres.
Monilla hotelleilla käytössä wlan, johon voi kytkeytyä kiinni pientä maksua vastaan. Maksavat yleensä 4-8 ? vuorokausi ei siis älyn kallista.
Mokkulaa en minäkään suosittelisi käytettäväksi ulkomailla, kuullut hirveitä kauhu tarinoita kun laskut tullut kotimaahan surffailusta.
Kyllähän se "vanhanaikainen" postikorttikin on kiva saada..... Itse kyllä lähettelen kavereille ulkomailta.
Lämpöä odotellen...
Sen minkä nuorena oppii, niin vanhana unohtaa..
Sporttiboy
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sporttiboy »

Silloin kun mokkulat oli uusia ja ihmeellisiä tein ihan tarkoituksella testin, luin mailit Tukholman satamassa mokkulan kautta. Lasku oli 24 euroo ja en edes vastannu niihin... Sen jälkeen oon pysyny WLANeissa matkoilla ja aina on tarvittaessa toimineet. Ok, Skyen saarella Skotlannin takamailla sai paikkaa ihan etsiä mutta muuten ei "sivistyneessä" Euroopassa juurikaan ongelmia ;-p

Eli kantsii oikeesti varoa sitä mokkulahommaa, mä suljen puhelimestakin aina kaiken dataliikenteen ulkomaankeikan ajaks.
Paha saa aina palkkansa, muut joutuvat tulemaan toimeen päivärahoilla...
Vastaa Viestiin