Kyllä maalima on mallillaan!
Re: Kyllä maalima on mallillaan!
Yksityisviestejä, oon huono kynän kanssa ja muutenkin, joku Romas sussa mättää, ei pelota, tarkoitusperääsi en ymmärrä, tai ehkä ymmärrän, teet sen tyylikkäästi mutta pahaa haluat, jotain haluat mitä et oo saanu, onko sulla paha olla, ehkä, mulle tulee mieleen pahainen räkänokka.
kylläpä ihan asiasta aena ylleesä kirjotat sitä varteha tämä foorumi on että voep ilimasta asijoeta .aena ei voe olla sammoo mieltä kaekkii kanssa . tietysti jos kaekki oes samanlaesia ni .eehä siitä mittää tulis.

Älä hae syitä liian kaukaa vaan yksinkertaista asiat. Jos verrataan meidän välisiä kirjoituksia niin mietityttää aika paljon se asia, joka tekee minusta räkänokan ja sinusta aikuismaisen, vakavasti otettavan kirjoittajan. Pystytkö itse antamaan tästä jotain analyysia? Perustele ja vertaa tuotoksiamme. Tee niistä lyhyt yhteenveto tänne kaikkien luettavaksi. Jos se avaisi hieman tätä negatiivista vyyhtiä meidän välillämme.teija kirjoitti:Yksityisviestejä, oon huono kynän kanssa ja muutenkin, joku Romas sussa mättää, ei pelota, tarkoitusperääsi en ymmärrä, tai ehkä ymmärrän, teet sen tyylikkäästi mutta pahaa haluat, jotain haluat mitä et oo saanu, onko sulla paha olla, ehkä, mulle tulee mieleen pahainen räkänokka.
Olet huono kynän kanssa ja muutenkin...mitä tällä tarkoitat? Silti arvostelet meikäläistä julkisesti. Minäkään en ymmärrä sinun tarkoitusperääsi näissä viesteissä, joissa tuomitset meikäläisen. Paha olo meillä kaikilla on joskus mutta sekin osataan toisinaan lukea ns rivien välistä. Silloin tsempataan kaveria eikä syyllistetä tai nöyryytetä.
Ikää kertyy toukokuussa 42 vuotta ja kolme poikaa olen kasvattanut, joista kaksi on jo poissa kotoa. Tämä tieto siis jos ajattelit olevani räkänokka iän tai kokemuksen puolesta. Tosin toisinaan olen tarkoituksella räkänokka kuten tuossa ylempänä annoin ymmärtää.
Aika multaa puistot.
Hengitetään syvään, otetaan kulaus vettä ja jatketaan pähkäilyä hyvällä sykkeellä Moose.
Aika multaa puistot.
Hyvä Romas! Teillä Loimaalla, veden voimalla, Loimijoesta kaiketi, näppis kenties laulaa.
Mutta täällä Helsingissä tähän tarvitaan kyllä Koffia,
Jatkakaahan minun puolestani keskustelua ja pysy aktiivisena.
Tosielämässä ei soi taustamusiikki
Sainpahan aikaan meleko vyöryn, täällä päästellään tuntoja irti enempi kuin Doktor Pihilin ohjelmassa , mutta hyvä näin , purkakaa täällä se paha olo eikä muualla

- Leader Dog
Päijännettähän työ Hellsingissä juotte,vaikkakin pullo kerrallaan..Moose kirjoitti:Hyvä Romas! Teillä Loimaalla, veden voimalla, Loimijoesta kaiketi, näppis kenties laulaa.
tämähän saa entisestään huvittavampia piirteitä 
minusta aikuiset on kamalan tylsiä
enkä kyllä itse halua kasvaa ikinä aikuiseksi
vaikka ikäni puolesta ja lapsimäärällä sitä ehkä kuuluisi olla
jotenkin minua suuresti huvitti että tällä palstalla "moralisoidaan"
vaikkakin ainahan parempi mitä vähemmän sitä öljyä maahan valuu mopoista...
itsekin juuri konetta kasatessa tuli reilusti liimaa käytettyä ettei kalliit öljyt tielle valuisi...
minusta aikuiset on kamalan tylsiä
enkä kyllä itse halua kasvaa ikinä aikuiseksi
vaikka ikäni puolesta ja lapsimäärällä sitä ehkä kuuluisi olla
jotenkin minua suuresti huvitti että tällä palstalla "moralisoidaan"
vaikkakin ainahan parempi mitä vähemmän sitä öljyä maahan valuu mopoista...
itsekin juuri konetta kasatessa tuli reilusti liimaa käytettyä ettei kalliit öljyt tielle valuisi...
On vaikea tehdä mitään
idioottivarmaksi, koska me
idiootit olemme niin
nerokkaita....
idioottivarmaksi, koska me
idiootit olemme niin
nerokkaita....
Pakko kyllä kommentoida tähän ketjuun kun tuntuu olevan kohtuu selkärangatonta ruoskimista siellä sun täällä "kovilta jätkiltä" jotka osaa olla vaan sitä mitä elokuvissa näkee kovien jätkien olevan. Älä anna Romas näiden ihmisten päästä ihos alle. Oo vaa ihan oma ittes, perus pellejä on liikaa tällä pallolla. Suosittelen että et vajoa heidän tasolleen edes vastaamalla asiattomiin viesteihin. Perus interin netin trollit kun yleensä vetävät ihmiset tasolleen ja hakkaavat 100 - 0 kokemuksella omalla pelikentällään.
Joka haluaa olla vihree sellane olkoot, jos joku haluaa olla keltanen ni go for it. Oha niit punasiiki ja ties mitä, ja sit on sinivalkosiiki. Onnea ja menestystä kaikille kuppikuntaan katsomatta, taaplatkaa miten lystää, niin teen minäkin.
Joka haluaa olla vihree sellane olkoot, jos joku haluaa olla keltanen ni go for it. Oha niit punasiiki ja ties mitä, ja sit on sinivalkosiiki. Onnea ja menestystä kaikille kuppikuntaan katsomatta, taaplatkaa miten lystää, niin teen minäkin.
Hauskanpito ilman harlikkaa on teeskentelyä!
- -Harikka-
- Viesti:
Jatka Romas kirjottelua! Vähäjärkisistä väärinymmärtävistä lukijoista huolimatta. Miun ymmärryksellä nuo siun kirjottelut on täyttä asiaa!
'Vintage' 2001 TC 95cid (small bore) 1557cc kaasari FXSTB.
Emilia ChromeTrain, ex NighTrain, 'kevyesti' muokattu & piristetty

Emilia ChromeTrain, ex NighTrain, 'kevyesti' muokattu & piristetty
hyvät avaukset Romakselta noi mitkä viimeksi teki...