Warlock dokkari Jimillä tonite
Warlock dokkari Jimillä tonite
Katselin "amerikan dokkaria" Warlocks pahiksista. Näyttivät minun asiantuntemuksellani ajelevan Road Kingeillä ja muilla tuulilasipyörillä. Mielikuvissani ( perustunevat 70- luvun elokuviin) pahat pojat ajaa customoiduilla ja chopperoiduilla vehkeillä. Noita matkamallejahan ostelevat tämmöiset tavalliset taaperotkin. Vuan suattaahan tuo ero tietenniin ilimetä muillain lailla.
Tosielämässä ei soi taustamusiikki
Re: Warlock dokkari Jimillä tonite
Eiköhän se ole jokaisen oma valinta,millä ajaa.Tuuli vie ajatukset jonnekin parempaan,mitä ollaan koko ajan "hakemassa".Millä lailla se se ero ilmenee?Moose kirjoitti:Katselin "amerikan dokkaria" Warlocks pahiksista. Näyttivät minun asiantuntemuksellani ajelevan Road Kingeillä ja muilla tuulilasipyörillä. Mielikuvissani ( perustunevat 70- luvun elokuviin) pahat pojat ajaa customoiduilla ja chopperoiduilla vehkeillä. Noita matkamallejahan ostelevat tämmöiset tavalliset taaperotkin. Vuan suattaahan tuo ero tietenniin ilimetä muillain lailla.
FXSTC 1988 Powered by S&S V80
Mistäpä minä en tietäisin, nittä tapojahan on niin moninaisia.
Tosielämässä ei soi taustamusiikki
Tässä taitaa päteä se "Maassa maan tavalla" - Jenkeissä karkeasti 2/3 taitaa ajaa kesät talvet tuulisuojan kanssa. Mukavuudenhalu on jo jotenkin iskostunut koko kansakuntaan läpi kaiken mahdollisen. Matkamallien lisäksi tuulisuojat ostetaan lisävarusteena Sportstereista alkaen. Kiinnitin asiaan huomiota Milwaukeessa 105v. juhlilla. Tuhansien pyörien parkkialueilla ja katujen varsilla oli jatkuvaa tuulisuojarivistöäMoose kirjoitti:Näyttivät minun asiantuntemuksellani ajelevan Road Kingeillä ja muilla tuulilasipyörillä.
En ko. ohjelmaa katsonut, kun TV:n katselu ei kuulu harrasteisiini. Mutta eikös sitä yleensä ruveta taloudellisten epäselvyyksien teille paremman ja mukavamman elämän toivossa ja silloin tuulisuojat sopivat myös rötösherrojen pyöriin luontevasti
Joe Cool Has Left The Building
- Joella on vasemmanpuoleinen rakennus 
Samaa itsekin ihmettelin, ihan hyllypyöriltä näytti suurin osa mukavuusilmanohjaimilla
Tuosta doccarista tuli mieleen, että pitäis ottaa varmaankin 99% tatska oikeaan olkapäähän, että näkyy, kun ohittaa noita prosenttipoikia.....
Tuosta doccarista tuli mieleen, että pitäis ottaa varmaankin 99% tatska oikeaan olkapäähän, että näkyy, kun ohittaa noita prosenttipoikia.....
Kickstart, deserve the ride!
Shovelhead bobber -76 "blowfly"
Sportster Hugger -94
Shovelhead bobber -76 "blowfly"
Sportster Hugger -94
Katoin saman dokkarin ja ei siinä tosiaan montaakaan sieltä "hyllyn takaa" otettua prätkää löytynyt. Moon aina luullu, notta meillä täälä pohojammaalla on uhoa, mutta se on paperia noiden Warlockien rinnalla... Kokoontumiset kyllä näytti siltä, että isot jätkät halailee nahkapuvut päällä ja idiotismi oli huipussaan 
In garage: Fat´n Old Purple Lady Panhead -48 chopper
Ugly Ironhead -69, reincarnating to oldschool bobber
Ugly Ironhead -69, reincarnating to oldschool bobber