kytkimen kevennin

Kaikki ne tekniikka-aiheet jotka eivät sovi suoraan johonkin muuhun aihealueeseen.

Valvojat: Pertti, pressa

sepesusi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja sepesusi »

Bikelinen kataloogi kertoi valitettavasti juuri saman. Eli ainoastaan 90 - 93 sportteihin löytyy (myöskin vanhempiin nelivaihteisiin) vastaava vempele.

Onneksi kuitenkin Evoon ja TC:hen sopii sama palikka. Asennettiin juuri eilen illalla myöskin kaverin -01 softailiin sama vekotin. Tyytyväinen oli, kuten arvata saattaa!

Paksupoika on kyllä oikeassa, olen itse joskus miettinyt samaa. Kytkintä tulee tosiaankin käytettyä uskomattoman monta kertaa!
Itse kyllästyin puuhaan viime kesän alppi kierroksella. Niillä mutkateillä joutuu nääs vaihtamaan melko usein. :oops:

Valitettavasti en itsekään pääse Superiin tyttären ylioppilasjuhlien takia.
Lähden kuitenkin muun porukan perään jo sunnuntai iltana. Tarkoitus olisi kurvailla pari viikkoa jossain päin eurooppaa!

Hyviä ajokelejä kaikesta huolimatta! :lol:
J-P

Viesti Kirjoittaja J-P »

saako tuota kilkettä suomesta vai meneeko tilamiseksi ruotsista
J-P
sepesusi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja sepesusi »

Ei ole tietoa? Itse tilasin ruotsista. Sieltä ei varmaan kannata tilata ainoastaan yhtä vempelettä, sillä postimaksu (kotiin kuljetus) noin 200 Kruunua / lähetys! (muuten toimii hyvin ja on hyvää palvelua)

Luulisi tota jonkun myyvän myös suomessa?
Sepixlh
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sepixlh »

sepesusi kirjoitti:Ei ole tietoa? Itse tilasin ruotsista. Sieltä ei varmaan kannata tilata ainoastaan yhtä vempelettä, sillä postimaksu (kotiin kuljetus) noin 200 Kruunua / lähetys! (muuten toimii hyvin ja on hyvää palvelua)

Luulisi tota jonkun myyvän myös suomessa?
Lambergin Harri ( Rannikon Rengas) myy noita Suomessa...
Jos Bike Linelta tilaa kannattaa tilata luottokortilla jolloin kulut ovat pienemmät...
You live more in 5 minutes on a bike like this going flatout, than some people live in a lifetime.
-Burt Munro
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Luottokortilla on tilattu!

t: SEPESUSI
Vastaa Viestiin