.
Re: VANCE & HINES QUIET BAFFLE BAFFLES HARLEY 21869
Mulla on Quiet Bafflesit n. 10mm reillä, persedyno sanoo että huipputeho väheni 3.2hp ja vääntö lisääntyi 20Nm versus orkkisbafflet (mulla on tarkka perse). Äänet ainakin omaan korvaan paremmat, matalemmat ja se metallinen räminä joka ominaista V&Hlle häipyi. Jenkkifoorumeilla monet ovat ottaneet vallan sen päätylaipan pois ja kehuvat ääniä hyviksi.
"Alkoholista tulee hyvä olo. Asiat tuntuvat luistavan." -Varjoja paratiisissa
- Mopopoika -65
- Viesti:
Ensinnäkin:Harikka kirjoitti:Onkos näistä kellää mittää käyttökokemuksia? Amerikan palstoilla yks sano jotta teho & vääntö putos, toine oli sitä mieltä ett perstuntumalla tuli lissää molempia. Miulla tuli mielee mitä vaikuttaa jos porais toho laippaa 10mm reiän...
Minkäs takia olet noita putkeen tunkemassa? a) paremmat äänet b) hiljasemmat äänet c)parempi alavääntö?
Perstuntumalla tehoa ja vääntöä voi tulla lisää, mutta lienee lisääntyneen väännön tuomaa harhaa. Eli todellisuudessa teho varmaan laskee. Jos poraat päätyy reiän, niin ääni kovenee ja virtaus paranee. Myös noita sisäputken reikiä suurentamalla voi säätöä harrastaa.
Mulla oli ex-rautiksessa samantyyppiset (tosin halpishuilut) ja niissä tuo villa paloi ensimmäisen Vantaa - Pirkkala -matkan aikana tiehensä, joten äänet eivät kauaa olleet mukavan pehmeät...
Aake
XLH-84 (late)
Aiemmin omistettu XLH -86, XLS -81 ja XLH-90
XLH-84 (late)
Aiemmin omistettu XLH -86, XLS -81 ja XLH-90
Mulla olivat vähän aikaa 1200 sportsterissa ja porasin 12mm reiän päätylaippaan kun tuntui ahistavan.
Sittemmin laitoin vanhat huilut takaisin..tosin quiet baffeissa pehmeämmät saundit ja ehkä ala vääntöä enemmin.
Sittemmin laitoin vanhat huilut takaisin..tosin quiet baffeissa pehmeämmät saundit ja ehkä ala vääntöä enemmin.