Alkolukko tietokoneeseen
Alkolukko tietokoneeseen
Onkohan jo kehitetty kompuutteriin alkolukko-systeemiä? Olisiko tarpeellinen kapine?
FXSTC 1988 Powered by S&S V80
Re: Alkolukko tietokoneeseen
Kyllä todella olisi...Moni asiaton kirjoittelu jäis pois, ja ei tarttis aikuisten miesten pyydellä niitä poisteleen..on sekin vitun noloa 
Itekkin vähän tuohon suuntaan kallellaan.Sais tuo tietysti omassakin koneessa joskus olla päällä.Ainakin silloin,kun muistipuoli alkaa nykiä.Itseironia on mulla toiminut tähän asti oivana lääkityksenä.Eri asia,miten sitten,kun alkaa olla "pitkät valot"palamassa jatkuvasti.Täytyypi valmistautua yövuoroon.Kuolema kyllä joskus kuittaa univelat.pete67 kirjoitti:Kyllä todella olisi...Moni asiaton kirjoittelu jäis pois, ja ei tarttis aikuisten miesten pyydellä niitä poisteleen..on sekin vitun noloa
Måråt
Alkolukko keksitty......pömpeli mukaan suihkuun niin kyllä loppuu nolot kirjoitukset kerralla:))
Alkolukko keksitty......pömpeli mukaan suihkuun niin kyllä loppuu nolot kirjoitukset kerralla:))
Kädet kyynärpäitä myöten pa.....sa
Älä hyvä mies ota siitä viinan kusta. Hain kaapista päänsärkypillereitä ja näin viskipikarin hyllyllä. Teki mieli lyödä se pirstaksi.
Minun terveys ei ainakaan kestä juoda. Minun juonnit on juotu. Ei haluta mutta tosin varma että viinanhimo nostaa myöhemmin päätään. Ihminen aina romatisoi kaikkea. Mie olen juonut kymmeniä vuosia ja vakuutan että ei ole sen väärti. Kuolee nuorena ja tekee kaikenmosia hölmöyksiä.
Minun terveys ei ainakaan kestä juoda. Minun juonnit on juotu. Ei haluta mutta tosin varma että viinanhimo nostaa myöhemmin päätään. Ihminen aina romatisoi kaikkea. Mie olen juonut kymmeniä vuosia ja vakuutan että ei ole sen väärti. Kuolee nuorena ja tekee kaikenmosia hölmöyksiä.
Ei tarvita alkolukkoa jos tämänkin palstan moderointi toimisi kuten pitäisi. Asiattomuudet karsitaan ja jos ei homma pelitä niin kirjoitusoikeudet pois. Yksinkertaista ja tehokasta...jos siis halutaan laatua palstalle. Yksi nimimerkki täällä kun heittää aivan totaalista paskaa jota kukaan ei halua lukea. Häviää itseltäkin halu kirjoitella tänne. Moderaattorit voivat kommentoida tätä...ja haluatte varmasti myös kehittää palstaa sekä parantaa laatua. Vai?
Aika multaa puistot.
- Mopopoika -65
- Viesti:
Eiköhän se moden homma ole nimenomaan siivota asiattomuudet pois. Naurettavuudet on sitten toinen juttu! Kyllä aikuisten ihmisten pitää itse ajatella mitä kirjoittaa eikä me voida velvoittaa että mode olisi koko ajan holhamassa - ei ne siitä palkkaa saa.Romas kirjoitti:Ei tarvita alkolukkoa jos tämänkin palstan moderointi toimisi kuten pitäisi. Asiattomuudet karsitaan ja jos ei homma pelitä niin kirjoitusoikeudet pois. Yksinkertaista ja tehokasta...jos siis halutaan laatua palstalle. Yksi nimimerkki täällä kun heittää aivan totaalista paskaa jota kukaan ei halua lukea. Häviää itseltäkin halu kirjoitella tänne. Moderaattorit voivat kommentoida tätä...ja haluatte varmasti myös kehittää palstaa sekä parantaa laatua. Vai?
Ja kaikille foorumiin tuleville ja siellä nyt oleville voisi laittaa vuosittain pakolliseksi sääntöjen kertaamisen:
http://www.hdcf.fi/juttutupa/viewtopic.php?f=3&t=17910
Aake
XLH-84 (late)
Aiemmin omistettu XLH -86, XLS -81 ja XLH-90
XLH-84 (late)
Aiemmin omistettu XLH -86, XLS -81 ja XLH-90
Nyt meni lukko päälle(ei raumanlukko).Hyvää yötä ja huomenta. 
no piru. eihän tolle Zeppelinille mitään vöi.
Jumpe
Jumpe
Ei saatana sentään....Romas mitä oot mieltä lisääntyikö laatu "palstalla " vai vähenikö laatu "palstalla" siinä vaiheessa kun sinä aloit tänne kirjoittamaan.
Mistäs minä sen tiedän. Tsekkaa meikäläisen kirjoitushistoria jos tuo asia kiinnostaa.teija kirjoitti:Romas mitä oot mieltä lisääntyikö laatu "palstalla " vai vähenikö laatu "palstalla" siinä vaiheessa kun sinä aloit tänne kirjoittamaan.
Turhia aivopieruja kännissä kun yrittää välttää niin pärjää jo aika pitkälle. Ei ole tapana myöskään heittää chattiviestejä tyyliin "mä olen asiasta samaa mieltä". Vielä kun tuollaiseen lausahdukseen liitetään toisen kirjoittajan koko teksti. Tällaiset tekevät helkkarin rasittavaksi käyttää foorumia. Viestiminen kun on täällä verkossa niin valtaisaa että joitain sääntöjä vaan pitäisi yrittää noudattaa.
Tosin tälläkin foorumilla seikkailu on aivan oma valinta eli paskaakos tässä kiristelee.
Aika multaa puistot.