Superiin ( Milanoon) Rekkaan pari paikkaa...
Superiin ( Milanoon) Rekkaan pari paikkaa...
07.05 Lastataan Mopot Rekan kyytiin ja olisi pari paikkaa jäljellä ( 12 kpl on jo .) Rekka Starttaa Oulun Kiitolinjan terminaalista.
Rekka ajaa mopot milanoon Schenkkerin terminaaliin josta haemme ne 14.05. perjantaina ja jatkamme superiin..
Meno matkalla on 12 mopoa matkalla Anconan kautta Superiin . Jos haluat pyöräsi mukaan , niin ilmoittaudu pikaisesti, Hinta on 500,- / Suunta
Myös paluumatkalle Milano - Oulu löytyy muutama paikka , hinta sama .
puh: 040-351 3563 / Kalle
Rekka ajaa mopot milanoon Schenkkerin terminaaliin josta haemme ne 14.05. perjantaina ja jatkamme superiin..
Meno matkalla on 12 mopoa matkalla Anconan kautta Superiin . Jos haluat pyöräsi mukaan , niin ilmoittaudu pikaisesti, Hinta on 500,- / Suunta
Myös paluumatkalle Milano - Oulu löytyy muutama paikka , hinta sama .
puh: 040-351 3563 / Kalle
Re: Superiin ( Milanoon) Rekkaan pari paikkaa...
Onkos mopoissa joku vika? Työntämällä Milanosta eteenpäin? 
Voisko joku antaa mulle vaik sen verran viä rahaa,,, et mä voisin vuokraa pyörän minkä laittasin tonne rekkaan,,,prkl
-Panheads MC-
Ja vuokra auto trailerilla että pääsee loppumatkan.tinde123 kirjoitti:Onkos mopoissa joku vika? Työntämällä Milanosta eteenpäin?
Aurinkomatkojen opas mukana.
Saattaa releet likaantua matkalla?
Viesti poistettu ettei se loukkaa Schencker Mc:n jasenia
w4p2
w4p2
Viimeksi muokannut w4p2, 01:43 20.03.2010.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mikäs tossa nyt on ihmeellistä?
Ja entäs jos joillain ei esimerkiksi satu olemaan kahta-kolmea viikkoa lomaa.
Kuitenkin pääsee pyörällä ajamaan ja Super Rallyynkin.
Matka Oulu-Milano vie ajamalla ainakin kolme ja puoli päivää ajamalla (Oulu - Hki - Travemünde - Milano) jos edes riittääkään. Eli pelkkiin matkoihin kuluu tuhottomasti aikaa ja Saksan läpi jos haluaa nopeasti, niin se on sitten se ihana autobahn.
Kuljetuksen hinta on ihan kohdallaan.
Miten pyörä pitää olla pakattu vai voiko laittaa sellaisenaan kamoineen parkkiin varastolle?
Se on sitten ihan eri juttu jos lähtee lomailemaan ja hissukseen ajelemaan ja maisemia katselemaan.
Kumpikin hyvä.
Miten vaan meette niin ottakaa joku fikkari (=taskulamppu) matkaan.
Tuolla alhaalla on pilkkopimeetä jo illalla...
Ja entäs jos joillain ei esimerkiksi satu olemaan kahta-kolmea viikkoa lomaa.
Kuitenkin pääsee pyörällä ajamaan ja Super Rallyynkin.
Matka Oulu-Milano vie ajamalla ainakin kolme ja puoli päivää ajamalla (Oulu - Hki - Travemünde - Milano) jos edes riittääkään. Eli pelkkiin matkoihin kuluu tuhottomasti aikaa ja Saksan läpi jos haluaa nopeasti, niin se on sitten se ihana autobahn.
Kuljetuksen hinta on ihan kohdallaan.
Miten pyörä pitää olla pakattu vai voiko laittaa sellaisenaan kamoineen parkkiin varastolle?
Se on sitten ihan eri juttu jos lähtee lomailemaan ja hissukseen ajelemaan ja maisemia katselemaan.
Kumpikin hyvä.
Miten vaan meette niin ottakaa joku fikkari (=taskulamppu) matkaan.
Tuolla alhaalla on pilkkopimeetä jo illalla...
Seuraava Walkka Swap
Pääsiäisenä 2019
Pääsiäisenä 2019
- jänkhä jarkko
- Viesti:
nuo smuigen neuvot on taas mahtavia mulla ainakin on pyörässä valot
alle 2 litraa ei ole moottori vaan lidelin limupullo
Koittakaas nyt vähän olla kuin aikuiset edes hetken.
Kovin on pitkä matka kreikkaan ja kovin on aikaisin superi niinkuin aina.
Valitettavasti ei aika tai lähinnä sen ajankohta riitä lähtemään kreikkaan vaikka kiinnostaisi, mutta miten tämmöinen kotomaan superrally kuin vaikka poronpurijaiset niin miten? monikos siellä on käynyt?
Tarkoitan lähinnä sitä että jo tuolla purijaisissa käynti voisi monelta jo melkein vaatia sitä kiitolinjaa avuksi...
Tämä kaikki turha uho johtuu siitä syystä että toissapäivänä katsastin mopon jonka pikkuveli ajamalla toi marraskuun puolivälissä briteistä ranskan ja ruotsin kautta suomeen.
Kaikki on suhteellista, mutta jos kellä aikaa on, en näkisi mitenkään ongelmana ajaa(kaan) tonne kreikkaan.
Lähinnä jos aikaa on.
Kovin on pitkä matka kreikkaan ja kovin on aikaisin superi niinkuin aina.
Valitettavasti ei aika tai lähinnä sen ajankohta riitä lähtemään kreikkaan vaikka kiinnostaisi, mutta miten tämmöinen kotomaan superrally kuin vaikka poronpurijaiset niin miten? monikos siellä on käynyt?
Tarkoitan lähinnä sitä että jo tuolla purijaisissa käynti voisi monelta jo melkein vaatia sitä kiitolinjaa avuksi...
Tämä kaikki turha uho johtuu siitä syystä että toissapäivänä katsastin mopon jonka pikkuveli ajamalla toi marraskuun puolivälissä briteistä ranskan ja ruotsin kautta suomeen.
Kaikki on suhteellista, mutta jos kellä aikaa on, en näkisi mitenkään ongelmana ajaa(kaan) tonne kreikkaan.
Lähinnä jos aikaa on.
- Dj is A God -
- Old School Rules -
- HdCf "Musiikkivastaava" Yleisön pyynnöstä huolimatta -
- Old School Rules -
- HdCf "Musiikkivastaava" Yleisön pyynnöstä huolimatta -
Jos on liian kaukana, niin silloin jätetään väliin.Reissun jälkeen ollaan sitten niin euroopankiertäjää.Johan tolle nauraa peräseinäjoen vanha isäntämieskin pappatuntureineen.Pyörät rahtina, ja hotelleissa asutaan.Tähän mp-harrastukseen sopii sama lainalaisuus kun muuhunkin harrastukseen:Kun siittä tulee liian suosittu, niin se menee pilalle.
Street Bob
MT-350
sportster/sivari
MT-350
sportster/sivari
No onhan tuo jo aika paksua että aletaan leimaamaan jos pakon edestä joutuu siirtymään muilla välineillä lähemmäksi. Sitten saa turpaa soittaa jos perille mennään rekalla. Mutta tässä tapauksessa taitaa taas suu käydä niillä joilla siihen vähiten on aihetta. Sehän sitä pappatunturikuskia kismittää jos joku pääsee superiin kun toinen tarjoaa mahdollisuutta säästää aikaa mikä voipi joillain olla kortilla. Tunskalla sentään ajettiin selkä suorassa muttei nokka pystyssä...
Hauskanpito ilman harlikkaa on teeskentelyä!
Se nyt vaan sattuu olemaan niin, että keski- ja etelä-euroopassa on myös kesäiltaisin erittäin pimeää.jänkhä jarkko kirjoitti:nuo smuigen neuvot on taas mahtavia mulla ainakin on pyörässä valot
Jos ei ole siellä käynyt, niin ei kait sitä voi sitten ymmärtääkään.
Siellä rallipaikalla on sitten kiva etsiä pilkkopimeässä sitä telttaansa, kun muutenkin on sopivassa "kumarassa" tai uuzon vaikutuksessa...
Ja ihan kaikki kun ei kuitenkaan voi ajaa koko ajan kännissä, vai voiko siellä jänkhällä?
Seuraava Walkka Swap
Pääsiäisenä 2019
Pääsiäisenä 2019
-
Teijo100
Terve olen menossa Ralliin kyllä tuolla systeemillä, mutta lennän myöhemmin perässä, joten
pari kysymystä tuosta rekasta ja aikataulusta.
1. Ottaisiko tuo rekka yhden harrikan Turusta kyytiin?
2. Olen varannut jo lennon 18.05. Veneziaan, joten pitävätkö pyörän siihen saakka terminaalissa?
pari kysymystä tuosta rekasta ja aikataulusta.
1. Ottaisiko tuo rekka yhden harrikan Turusta kyytiin?
2. Olen varannut jo lennon 18.05. Veneziaan, joten pitävätkö pyörän siihen saakka terminaalissa?
Siis nää on todella sitä mieltä että rekalla moottoripyörä kokoontumiseen,,,,pakko se on uskoo et tää ei oo mun juttu,,,kysellää vielä että mitäs tämmöses kritiikis on ihmeellistä,,,aikaset miehet
-Panheads MC-
Eipä se kai keltään pois ole jos joku haluaa mennä ralliin noin. Ei edes tosibaikkereilta. Monenlaista kulkijaa mahtuu joukkoon. Mä olen varmasti jotenkin vajaaälyinen kun en tuollaisesta jaksa stressata. Omissakin asioissa on tarpeeksi miettimistä.
Toivotan kaikille ralliin menijöille hyvää ja turvallista matkaa. Mentiin sitten koko reissu pyörillä tai ei...tai jopa kokonaan ilman pyörää. Yhdessäolo ja tuttujen näkeminen perillä on kai se pääasia.
Toivotan kaikille ralliin menijöille hyvää ja turvallista matkaa. Mentiin sitten koko reissu pyörillä tai ei...tai jopa kokonaan ilman pyörää. Yhdessäolo ja tuttujen näkeminen perillä on kai se pääasia.
Aika multaa puistot.
Romas kirjoitti:Eipä se kai keltään pois ole jos joku haluaa mennä ralliin noin. Ei edes tosibaikkereilta. Monenlaista kulkijaa mahtuu joukkoon. Mä olen varmasti jotenkin vajaaälyinen kun en tuollaisesta jaksa stressata. Omissakin asioissa on tarpeeksi miettimistä.
Juuri näin! Tämä on taas sama aihe mikä minua ihmetyttää (ja kyllästyttää). Mun mielestäni jokainen saa harrastaa juuri niinkuin itse haluaa. Aivan turha tulla kertomaan miten pitää toimia, tai mikä on oikein!
Ja mitä tulee telttailuun, niin itsekin joskus siihen kömmin, jos ei pääse lakanoiden väliin. Mutta onhan se nyt hauskempaa hotellissa, gasthausissa, tms. Kämppärit ovat usein aivan pöpelikössä eli iltaohjelman takia joutuu menemään taksilla kylille ja sitten se jo maksaakin yhtä paljon kuin edullisessa hotellissa asuminen.
Niin ja mitä siihen fikkariin tulee, niin jättäkää vaan kotiin. Saatatte oppia jotakin!
LIFEMEMBER