KUSETTAVA MOOTTORIPYÖRÄKAUPPIAS
Re: KUSETTAVA MOOTTORIPYÖRÄKAUPPIAS
Boss Hossinko ostit?
Jos tää alkaa tuonne Taivassaloon kääntymään, niin täytyy kyllä sanoa pari sanaa. Olen sen narikan kanssa kauppaa tehnyt ja ei ole pahaa sanottavaa. Moponi tuli rahoituksella ja nyt se on paria tonnia vaille maksettu.
Mutta matkalla on sattunut yhtä ja toista elämän mullistusta,(joista avioero on pienin) jossa ei olisi rahoitusyhtiöt paljon lämpöä tunteneet. Tuolla olen asiani saanut kivuttomasti sovittua, jotta olen voinut moponi pitää.
Että lämmin kiitos sinne.
Mutta matkalla on sattunut yhtä ja toista elämän mullistusta,(joista avioero on pienin) jossa ei olisi rahoitusyhtiöt paljon lämpöä tunteneet. Tuolla olen asiani saanut kivuttomasti sovittua, jotta olen voinut moponi pitää.
Että lämmin kiitos sinne.
-Kotona ja matkoilla-
Pakko se on myös kantaa korteni kekoon tähän keskusteluun aikani sitä seurattuani.
Marttilasta tuli joskus aikoinaan hommattua eka pyörä, joka vieläkin tallista löytyy.
Äijiltä oon saanu paljon apuja ja neuvoja erilaisiin ongelmiin ja jos heillä ei oo ollu jotain tarvittavaa (harvoin) niin on neuvottu mistä liikkeestä löytyy. Liikkeessä on mukava myös muuten vain poiketa vaikka kahvilla, mut täytyy muistaa et heilläkin on omat kiireensä bisneksen parissa.
Ilman heitä HD touhuni ois ollu paljon "köyhempää".
Sivusta yleisesti asiakkaita kaupoissa seuranneena oon pannu merkille, et moottoripyörä ja etenkin merkki H-D pistää ihmiset jotenki sekasi. Monella on aivan epärealistisia ja johonkin mielikuviin perustuvia odotuksia prätkätouhun suhteen. Tottakai se on iso juttu varsinkin se ekan pyörän hankinta, johon on säästetty jopa 30-vuotta ja pyöritelty mielikuvia auringonlaskuun ajosta, naisista jotka jonottavat päästäkseen kyytiin, MC clubien hurjista ja riettaista juhlista......Joten ylilyöntejä varmasti sattuu myös asiakkaiden puolelta, koska tunnelataukset asiaa kohtaan ovat suuret.
Marttilasta tuli joskus aikoinaan hommattua eka pyörä, joka vieläkin tallista löytyy.
Äijiltä oon saanu paljon apuja ja neuvoja erilaisiin ongelmiin ja jos heillä ei oo ollu jotain tarvittavaa (harvoin) niin on neuvottu mistä liikkeestä löytyy. Liikkeessä on mukava myös muuten vain poiketa vaikka kahvilla, mut täytyy muistaa et heilläkin on omat kiireensä bisneksen parissa.
Ilman heitä HD touhuni ois ollu paljon "köyhempää".
Sivusta yleisesti asiakkaita kaupoissa seuranneena oon pannu merkille, et moottoripyörä ja etenkin merkki H-D pistää ihmiset jotenki sekasi. Monella on aivan epärealistisia ja johonkin mielikuviin perustuvia odotuksia prätkätouhun suhteen. Tottakai se on iso juttu varsinkin se ekan pyörän hankinta, johon on säästetty jopa 30-vuotta ja pyöritelty mielikuvia auringonlaskuun ajosta, naisista jotka jonottavat päästäkseen kyytiin, MC clubien hurjista ja riettaista juhlista......Joten ylilyöntejä varmasti sattuu myös asiakkaiden puolelta, koska tunnelataukset asiaa kohtaan ovat suuret.
Selvyyden vuoksi sanon että kyseinen paikka ei ole Taivassalo. Taisi olla virhe kommentoida asiaa täällä.
Toivottavasti tämä kaakatus loppuu.
Toivottavasti tämä kaakatus loppuu.
Ketjun ensimmäisen kirjoituksen luettuani , ei mielestäni hlökunnan kuvaukset osu ainakaan
Taivassalon porukoihin . . .
Sieltäkin pyörän ostaneena , kuten myös sieltä toiselta mainitulta paikkakunnalta, eikä ongelmia kummassakaan . . .ainakaan minulla.
Taivassalon porukoihin . . .
Sieltäkin pyörän ostaneena , kuten myös sieltä toiselta mainitulta paikkakunnalta, eikä ongelmia kummassakaan . . .ainakaan minulla.
- JuicyFruit
Taisi olla virhe aloittaa asia täällä. Toivottavasti tämä kaakatus loppuu.RANTANEN kirjoitti:Taisi olla virhe kommentoida asiaa täällä. Toivottavasti tämä kaakatus loppuu.
.
The bigger, the better.
Olisikohan anteeksipyynnon paikka ja muut viestit ketjusta pois. Haloo PaskaLapio.
Tammoiset arvuuttelut jattavat kovin ikavan varjon syyttomien niskaan. Ajan myota totuus unohtuu ja seuraavaksi kerrotaan jo vakavalla naamalla kuinka siita ja siita on kuultu varmana tietona etta....
Eikohan yrittaminen Suomessa ole muutenkin tarpeksi vaikeaa.
Eli tiedot lavaan tai turvat tukkoon.
w4p2
Tammoiset arvuuttelut jattavat kovin ikavan varjon syyttomien niskaan. Ajan myota totuus unohtuu ja seuraavaksi kerrotaan jo vakavalla naamalla kuinka siita ja siita on kuultu varmana tietona etta....
Eli tiedot lavaan tai turvat tukkoon.
w4p2
On tullu molemmis käytyy lauantaina sulkemisajan jälkeen eikä pahaa jälkimakua jääny , päinvastoin.
Joskus noi henkilökemiat ei vaan osu sillee kohdalleen kuin odottais. Vanhana myyjänä voin kertoa että ei se aina niin hauskaa ole selvitellä asiakkaan aivoituksia ja mielihaluja , ja hymyile siinä vielä kaupanpäälle , jollet miellytä asiakasta ni mulkku olet ja ylimielinen .
Joskus noi henkilökemiat ei vaan osu sillee kohdalleen kuin odottais. Vanhana myyjänä voin kertoa että ei se aina niin hauskaa ole selvitellä asiakkaan aivoituksia ja mielihaluja , ja hymyile siinä vielä kaupanpäälle , jollet miellytä asiakasta ni mulkku olet ja ylimielinen .
Näin on!!!w4p2 kirjoitti:
w4p2
-Päkä-
- Sulkava
- Viesti:
ja jos tää kiusaaminen ja kivittäminen Eiiiiiiiiiii kohta lopu --
niin minä ja muut yrittäjät uhkaa kohta teitä kaikkia kahvanpuristajia lakolla ( sillä Kaikkien oikeudella...)...... 
H-Ds + Mustangs...
Soutuneuvos
Soutuneuvos
Omaa arviointi kykyä saa ja kannattaa käyttää ihan joka asiassa. Netistä saa aina haluamansa vastauksen jokaiseen kysymykseen...
-Know your enemy-
- jänkhä jarkko
- Viesti:
jensen en tosiaankaan ostanut boss hossia sieltä vaan ihan oikean rakennetun hd:n eivät tietääkseni myy boss hossia siellä mut tunnen myös nämä boss hoss kauppiaat eivätkä ole hekään kusettajia
alle 2 litraa ei ole moottori vaan lidelin limupullo
Jokainen myy kamaansa sillä tyylillä kun parhaaksi katsoo, se nyt kai on täysin sallittua laissa ja moraalissakin.
Jos katsot että kunniaasi loukattiin niin sitte on parikin eri vaihtoehtoa.
Jos tulet selkeästi huijatuksi on sinulla kuitenkin moraalinen velvollisuus varoittaa muita potentiaalisia uhreja. Vai kuinka?
Jos katsot että kunniaasi loukattiin niin sitte on parikin eri vaihtoehtoa.
Jos tulet selkeästi huijatuksi on sinulla kuitenkin moraalinen velvollisuus varoittaa muita potentiaalisia uhreja. Vai kuinka?
"HASTA LA PISTA"!
-
Bronson Eye
- Viesti:
myyjälle on varmaan tärkeätä saada kassaan. 28donaa (8 katetta),mut asiakkaalle voi olla yhtä tärkeätä saada euron pultti jos se puuttuu, onhan se hankalaa jos (se ainoa asentaja myyjä), just ku on saamassa sen ..tumaisen mutskun huulille, hälärit alkaa huutamaan ja oven laskuri naksahtaa, on tullu asiakas, eiku nöyränä palvelemaan ja sit ..ttu se ei ostakaan mitään,,
eikä harrikkajengi muutenkaan oo kaikkein notkeinta kumartelemaan, mihinkään suuntaan,
eli rispektiä,, oi myyjä sel mii ö vat ai niid,,
eikä harrikkajengi muutenkaan oo kaikkein notkeinta kumartelemaan, mihinkään suuntaan,
eli rispektiä,, oi myyjä sel mii ö vat ai niid,,
-
Das Fette Sau
- Viesti:
Kyllä! Kusettavan, tai edes harmaalla alueella toimivan myyjän toimia ei pidä katsoa ollenkaan sormien läpi, siinä voittavat sekä kuluttajat että rehelliset kauppiaat, huijareitten firmat saavat miun puolesta mennäkin nurin!maicol kirjoitti:Jos tulet selkeästi huijatuksi on sinulla kuitenkin moraalinen velvollisuus varoittaa muita potentiaalisia uhreja. Vai kuinka?
Traumojen välttämiseksi: Haista ennen kuin maistat!
Yöjuna 2008
Sohveli 1975
Yöjuna 2008
Sohveli 1975