Takavilkku putosi
Takavilkku putosi
Spurtin takavilkku putos jälleen kerran tärinästä
, onneksi ei mennyt pinnoihin. Tuumailin, josko koko hiivatin vilkkuhärdelli hoituisi sillä, että revin koko vilkkusydeemit vex. Mitä sanoo laki ja sun muut säännöt: voinko ajaa 89 spurtilla ilman vilkkuja ja millä ehdoin ? 
Tervist Spurtti
-
Vieras
1984 ja eteenpäin, kuten myös nopeusmittarikinjaarli kirjoitti:Mikä muuten on vuosimalli jossa vilkut jo vaaditaan?
http://www.mctoiseen.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Vieras
-
Vieras
- Mopopoika -65
- Viesti:
Tuttu ilmiö myös allekirjoittaneella
Kesällä 2001 murtui -86 Sportster toinen etuvilkku ja viime kesänä toinen takavilkku. Suosittelen lämpimästi muillekin Sporttikuskeille vilkun kupujen kunnon tarkistusta (kupu murtuu varren kiinnityksestä niin siististi ettei sitä välttämättä huomaa ennen kuin roikkuu johdon varassa).
Itse pärjään nykyään pelkillä Kellermaneilla sarvien päässä, eikä ainakaan vielä ole virkavalta huomauttanut takavilkkkujen puutteesta (15.000 km).
Kesällä 2001 murtui -86 Sportster toinen etuvilkku ja viime kesänä toinen takavilkku. Suosittelen lämpimästi muillekin Sporttikuskeille vilkun kupujen kunnon tarkistusta (kupu murtuu varren kiinnityksestä niin siististi ettei sitä välttämättä huomaa ennen kuin roikkuu johdon varassa).
Itse pärjään nykyään pelkillä Kellermaneilla sarvien päässä, eikä ainakaan vielä ole virkavalta huomauttanut takavilkkkujen puutteesta (15.000 km).
Aake
XLH-84 (late)
Aiemmin omistettu XLH -86, XLS -81 ja XLH-90
XLH-84 (late)
Aiemmin omistettu XLH -86, XLS -81 ja XLH-90
- Sporttiboy
- Viesti:
Säästin taas viime jesänä kun Kellermanit oli niin kalliit ja hankin vastaavan tyyliset halpisvilkut.
No toisesta sain kopin ennekuin se tippui mutta se kaasukahvan puoleinen (siitä en ***kele irrota otetta) pääs häviimään jonnekin Mikkeli - Pieksämäki akselille ja taas on käsillä huidottu.
Vaimo nalkuttaa, poliisi ei. Tosin mä oon kai niin lainkuuliaisen kansalaisen näköinen ettei oo KAHTEEN VUOTEEN PYSÄYTETTY !
No toisesta sain kopin ennekuin se tippui mutta se kaasukahvan puoleinen (siitä en ***kele irrota otetta) pääs häviimään jonnekin Mikkeli - Pieksämäki akselille ja taas on käsillä huidottu.
Vaimo nalkuttaa, poliisi ei. Tosin mä oon kai niin lainkuuliaisen kansalaisen näköinen ettei oo KAHTEEN VUOTEEN PYSÄYTETTY !
Paha saa aina palkkansa, muut joutuvat tulemaan toimeen päivärahoilla...