KUSETTAVA MOOTTORIPYÖRÄKAUPPIAS

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

kallio

Re: KUSETTAVA MOOTTORIPYÖRÄKAUPPIAS

Viesti Kirjoittaja kallio »

tomsoni kirjoitti:Vierailin jo muutamia vuosia sitten tässä kyseisessä pajassa ja samat fiilikset nousi pintaan.
Ihmettelin sitä asennetta, jätkä leijuu pilvissä ja tiuskii kysymyksiin pikkulapsen omaavalla raivokkuudella. Tyyppejä on jokalähtöön, mut tää äijä on yli muiden.
Mä oon samaa mieltä.
Tosin olen kerran saanut erittäin loistavaa palvelua (veljeltä) osapuolelta.
Viimeksi muokannut kallio, 21:15 11.03.2010.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
..ei ehkä paras mutta halvin..
KSC
Viesti:

Viesti Kirjoittaja KSC »

Tommonen yhden viestin ihme kirjottaa ja kaikki uskoo. Voihan se syy palvelemattomuuteen olla asiakkaan asenteessakin!
Lainaus:
"vastaan käveli pygmin kokoinen mieshenkilö haarasennossa "

Ei millään pahalla, mutta ainut viesti mitä tänne kirjoitetaan on tuollainen niin uskottavuus on.....
Vallu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vallu »

Ai? Oletkos ruvennu tekeen myös pyöräkauppaa?
Kuva LIFEMEMBER
Joe Cool
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Joe Cool »

KSC kirjoitti: Voihan se syy palvelemattomuuteen olla asiakkaan asenteessakin!
Ei millään pahalla, mutta ainut viesti mitä tänne kirjoitetaan on tuollainen niin uskottavuus on.....
Tuntematta ketään osapuolta, ko. liikettä, Rantasta tai KSC:tä, niin pidän KSC:n huomiota kyllä erittäin osuvana. Itsekin luin viestin katsomatta sen kummemmin kirjoittajaa tai aiempien viestien määrää.

Voihan olla niin, että Rantanen on tuleva palstan vakiokirjoittaja, joka nyt vaan aloitti kirjoittamisen purkamalla harmistustaan huonosta kohtelusta liikkeessä. Toivon asian olevan näin.

Mutta joskus erilaisilla palstoilla on valitettavasti nähty myös henkilökohtaisia motiiveja selkeästi sisältävää kirjoittelua uuden kertakäyttöisen nimimerkin takaa. Toivottavasti tästä ei ole kyse.
Joe Cool Has Left The Building 8) - Joella on vasemmanpuoleinen rakennus :mrgreen:
kananpoika

Viesti Kirjoittaja kananpoika »

Tuttu kaveri on minullekin, ja samoja kokemuksia on kuin Rantasellakin.
Arvon Rantanen taitaa olla ns.uusioharrastajia, ainakin kirjoitustyylistä päätellen, mene ja tiedä.
Vierailin muutama vuosi sitten kyseisessä "liikkeessä" ja täytyy sanoa että kokemus oli "tyrmäävä",
monenlaisia kauppiaita olen matkan varrella nähnyt mutta kyllä tämä sankari ohittaa kaikki aikaisemmat mennen tullen, sen enempää reissusta kertomatta niin kuin tuossa joku jo totesi niin harva asiakas nykypäivänä jaksaa kertaa enempää tulla kusetetuksi/nolatuksi/vinoilun kohteeksi.

Itse en kerran jälkeen ole siellä poikennut enkä poikkea, ennemmin vaikka lopetan harrastuksen jos kyseinen paikka olisi ainoa suomessa mistä alan tavaraa saa.
pete72
Viesti:

Viesti Kirjoittaja pete72 »

Vallu kirjoitti:Ai? Oletkos ruvennu tekeen myös pyöräkauppaa?
Mikäli Vallu meitä tarkoittaa niin ei vaan lopetellaan tämäkin ja uusia hommia.

Toki tiedetään ettei tuo meitä tarkoita.
0400831197
classic

Viesti Kirjoittaja classic »

Tuttu mies. Sama jätkä toimi aikaisemmin rautatavarakauppiaana.
HileD
Viesti:

Viesti Kirjoittaja HileD »

Kyllä kyllä. Tuttu putka. Ei voinu olla tunnistamatta kuvauksista. "Myyjä" alotti mun kanssa suoralla vittuilulla, mut annoin sitte samalla mitalla takasin. Se vissin tepsi ku se palautu korkeuksista ja voitiin puhua asoista ihan asiallisesti.
Suoralla vittuilulla alotetaan kaupankäynti ni se ei hevillä unohdu. Eikä voi ymmärtää.
Vältän asiointia. Harmi sinänsä, että siitä varaosa veljestä oon kuullu paljon hyvääkin. Ite en ole ollu tekemisissä.

Netissä en pajan nimeä sano, mutta muistan aina kertoa kokemuksistani jos aiheesta naamatusten jonkun kanssa keskustelua syntyy.
-Know your enemy-
RANTANEN

Viesti Kirjoittaja RANTANEN »

Koska asia näyttää herättävän aika suurta huomiota niin pientä selvennystä...
niin kuin joku arveli olen todellakin ns."uusiomotoristi", 57v, eronnut, en ole ikinä omistanut moottoripyörää aikaisemmin.
minua ei kiinnosta harleyssä muu kuin itse pyörä ja ajaminen, en aio koristella vaatteitani kotkilla tai muillakaan eläimillä, minulla ei ole partaa, enkä kasvata, ei tiittitukkaa eikä mustia vaatteita, ei aurinkolaseja, enkä ole ostamassa itselleni uutta identiteettiä pyörän muodossa.

ainoa syy miksi kirjoitin tänne on se että rumasti sanottuna kyrpii tuollaiset yrittäjät jotka näyttävät luulevan olevansa jotain muuta kuin mitä todellisuudessa ovat.
Joe Cool
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Joe Cool »

RANTANEN kirjoitti:Koska asia näyttää herättävän aika suurta huomiota
Ok, hienoa kun valaisit asia ja tervetuloa joukkoon kirjoittamaan ja ennen kaikkea ajamaan, kun saat pyörän hankittua. Osta se pyörä jostain muualta, kuin ko. puljusta, kauppatavaraa riittää ja nyt ovat käteisostajan markkinat
:!: Niin moni muukin vaikuttaa tunnistaneen paikan, ettei minulla ainakaan ole syytä epäillä vilpittömyyttäsi ja vaikuttuimiasi.

Tervetulua mukaan harrastukseen, kyllä tänne muutama parratonkin mies mahtuu sekaan, niitä ei montaa olekaan :mrgreen: Tämä parta sisnänsä olisi ihan mielenkiintoinen aihe omassa ketjussaankin :lol:
Joe Cool Has Left The Building 8) - Joella on vasemmanpuoleinen rakennus :mrgreen:
jukka mäkelä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jukka mäkelä »

:lol: Marttilassa ?
Sepixlh
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sepixlh »

jukka mäkelä kirjoitti::lol: Marttilassa ?
Tämä paikka tuli myös mieleeni... joskus olen asioinut eikä minulla ole tästä paikasta valittamista. Henkilöiden kuvaukset vain voisi sopia.
You live more in 5 minutes on a bike like this going flatout, than some people live in a lifetime.
-Burt Munro
JuicyFruit

Viesti Kirjoittaja JuicyFruit »

^ Sama juttu. ^ Yhden kerran oon paikalla kipaissut (jos Mrttl). Taisi olla kesälauantai, sulkemisaika ja hieman nk. tilanne päällä. Seudun 'merkkiliike' oli myynyt väärän osan. 'Ladosta' sain oikean osan ja edeltävää kaupantekoa huomattavasti huokeammin. Paikalla ei näkynyt henkselit korvissa kulkevia, eikä liioin meloneja kainaloissa.
The bigger, the better.
Peeppe
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Peeppe »

>>"asioin tässä jokin aika sitten länsirannikon pienessä kunnassa olevassa " moottoripyöräliikkeessä"<<

Mun mielestä Marttilaa ei kyllä lasketa Länsirannikkoon...Mutta Taivassalo lasketaan.
jänkhä jarkko
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jänkhä jarkko »

olen asionut kansssa kyseisessä liikkeessä varaosa veljen kanssa tehnyt yhdet 28 tonnin pyöräkaupatkin ja tyytyväinen edelleen ei vaikuttanut kusetukselta
alle 2 litraa ei ole moottori vaan lidelin limupullo
Vastaa Viestiin