Uusi TV sarja joka pyörii jenkeissä-> Sons of Anarchy

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

Vastaa Viestiin
Romas
Viesti:

Re: Uusi TV sarja joka pyörii jenkeissä-> Sons of Anarchy

Viesti Kirjoittaja Romas »

rampo63 kirjoitti:Mitä ...ttua oliks jotku oikeesti onnessaa tosta,,,hävetkää
Jos joku oli tuosta onnessaan niin miksi helvetissä sitä pitäisi hävetä? Kun positiivisia fiboja saa noin pienestä niin eikös se ole ainoastaan hyvä asia? Ei pitäisi olla keneltäkään pois.
Aika multaa puistot.
mikira
Viesti:

Viesti Kirjoittaja mikira »

Mun mielestä tää oli sen verta kivaa hömppää että oon kattonu jo molemmat kaudet, toisen katoin vaimon kanssa ja hänkin tykkäs. Me kyllä ollaan TV sarjojen suur kuluttajia ja ollaan sitä mieltä että desperate houseviwes hakkaa tän sarjan tv sarjana (edit. mä oon muuten eri mieltä).
Joe Cool
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Joe Cool »

No tulihan tuota katsottua, aktiivisesti muutama minuutti ja sitten telkkari vaan jäi päälle sarjan loppuun asti. Kovin vähän jäi tuosta mitään myönteistä sanottavaa, muutama ajokohtaus ja nekin jotenkin päälleliimatun oloisia. Tarina olisi varmaan voinut olla mistä sarjasta tahansa, tähän oli vaan pantu moottoripyöräjengiä koristeeksi.

Olen kyllä täysin vieraantunut TV-sarjoista muutenkin, hyvä jos viimeiseen 10 vuoteen on tullut yhdenkään sarjan yhtäkään jaksoa kokonaan katsottua. Tämän takia en kyllä viitsi toista kertaa telkkaria avata, en edes noiden pyörien takia. Mutta jos joku tästä nauttii, niin ei se tosiaankaan ole minulta pois, antaa palaa vaan :D

Ja kyllä tämä nyt nuo tosi-TV pudotus- ja nolausohjelmat hakkaa kaikki kerralla, sen surkeampaa kuonaa TV:stä tuskin enää pystytään suoltamaan :twisted:
Joe Cool Has Left The Building 8) - Joella on vasemmanpuoleinen rakennus :mrgreen:
PalaCaput
Viesti:

Viesti Kirjoittaja PalaCaput »

Juu, eka seasonia ei jaksanu kokonaan kattua.Oli semmosta saippuaa että... :roll:
Kaveri suositteli kuite toista seasonia, se tuliki katottua ja kolomatta ootellaa. Joen kans samaa mieltä sarjan sisällöstä välillä, mikä tahansa sarja prätkillä ja värillisillä liiveillä höystettynä... :|
The End of Silence
jutaharri
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jutaharri »

Johan sitä tuli odoteltua.
Katsoin ihan livenä ja vielä ei tiedä koukuttaako vai ei.
Koukuttavista sarjoista meikäläiseen ovat iskeneet Täydelliset naiset ja kotimaisista Karjalan kunnailla. :oops:
hiekkanen

Viesti Kirjoittaja hiekkanen »

mikira kirjoitti:Mun mielestä tää oli sen verta kivaa hömppää että oon kattonu jo molemmat kaudet, toisen katoin vaimon kanssa ja hänkin tykkäs. Me kyllä ollaan TV sarjojen suur kuluttajia ja ollaan sitä mieltä että desperate houseviwes hakkaa tän sarjan tv sarjana (edit. mä oon muuten eri mieltä).
Itekkin oon kaksi kautta katsonut.Se ensimmäinen subilla näkynyt pilottijakso oli sarjan käsikirjoittajan tyylille tyypillinen.Jo toisessa jaksossa(ja siitä eteenpäin)sarjan henkilöhahmot pikkuhiljaa alkavat "valjeta".Kuten koukuttavissa sarjoissa(ja hyvässä musiikissa)kaikki ei avaudu ensikatselulla tai kuuntelulla.Ei tuon sarjan tarkoitus olekaan olla joku reality-ohjelma,vaan tv-draama jossa on sekoitettuna toimintaa,ihmissuhdedraamaa ja sitä mustaa huumoria meistä Harrikoilla ajavista henkilöistä stereotypioineen.Jos pilottijakso oli pettymys joillekkin,niin älkää heittäkö "thunderheadereita kaivoon"vaan tsekatkaa se toinenkin jakso.Sarja paranee edetessään.Ja tämä kommentti ei tullut baaripaikkerilta.Motskareilla 70-luvun alusta ja samalla Evolla 90-luvun alusta tien päällä toilailleena pidän sarjasta ja odotan kolmatta kautta,joka ilmeisesti alkaa "äf-äksällä" näkyä syksyllä.Hauskaa etenevää kevättä kaikille !
affe
Viesti:

Viesti Kirjoittaja affe »

mikira kirjoitti:... ollaan sitä mieltä että... (edit. mä oon muuten eri mieltä).
Niinpä niin :lol: Oletko varma ettei tämä mielipide nyt sitten päädy vaimon tietoon? :mrgreen:

Ai niin, asiaakin mukaan, eli ei kummoinen sarja, perus kauraa joka vaan tapahtuu pyöräjengin ympärillä.

Affe
Rautis -74, Shovel -80
http://www.goodwillparty.fi
Choppers_forever

Viesti Kirjoittaja Choppers_forever »

Ekaan seasoniin mahtuu pari oikein hyvää jaksoa. Muuten jenkkiganstahöttöö. Toka tuntuu paremmalta.
Shovel Kopteri ja Buell S1
rampo63

Viesti Kirjoittaja rampo63 »

Romas kirjoitti:
rampo63 kirjoitti:Mitä ...ttua oliks jotku oikeesti onnessaa tosta,,,hävetkää
Jos joku oli tuosta onnessaan niin miksi helvetissä sitä pitäisi hävetä? Kun positiivisia fiboja saa noin pienestä niin eikös se ole ainoastaan hyvä asia? Ei pitäisi olla keneltäkään pois.
Asia korjattu ja korvasin ton alkuperäsen viestin viimesen sanan K kirjaimen T kirjaimella,,,että tämmösiä fiboja
-Panheads MC-
TJJ

Viesti Kirjoittaja TJJ »

Kaks kautta kanssa kattonut ja kolmatta odotellaan kuumeisena :)
Jos tätä kattelee aivot päällä, tai mitä tahansa muuta ohjelmaa noilta n:30:lta kanavalta jotka kotona näkyy niin täyttä paskaahan ne on 99%sesti kaikki, syytä en siihen en tiedä. Joko taso laskenut, tai omat odotukset liian kovat.
OHO!!!
rampo63

Viesti Kirjoittaja rampo63 »

Omalta kohalta sanoisin että odotukset liian kovat,,, ku ei taho nykymaailman kotkotukset kelvata sit millä,,,aina on joku päin helvettii tai huanoo,,,pääsis ny tielle
-Panheads MC-
Evo Chopper

Viesti Kirjoittaja Evo Chopper »

rampo63 kirjoitti:Omalta kohalta sanoisin että odotukset liian kovat,,, ku ei taho nykymaailman kotkotukset kelvata sit millä,,,aina on joku päin helvettii tai huanoo,,,pääsis ny tielle
Mul on ratkaisu tohon: ma-to Neloselta klo 19 MATKAOPPAAT :D
Ehdottomasti paras sarja joka telkkarissa tällä hetkellä pyörii :wink: :!:
w4p2
Viesti:

Viesti Kirjoittaja w4p2 »

Joku viisi vuotta sitten vaihtui vanha (20v +) ikainen kierrettavalla "riks raks" kanavanvalitsimella varustettu Tv gigantista ostettuun "kotiteatteriin". Maailmanlopun laitteistoon kuuluu nelja kaukosaadinta... enka ole sitten viiteen vuoteen osannut tv:ta edes avata.

Ja on muuten taivaan tosi.

Eivat vissiin ole olleet kovin suuria nama menetetyt laatuhetket.

sanoi: w4p2
JuicyFruit

Viesti Kirjoittaja JuicyFruit »

TipiL kirjoitti: ikäänkuin mikä tahansa jenkkisarja, jossa vain jengisotia käyvät ase- ja huumekauppiaat on puettu mc- tyylisiin nahkaliiveihin /.../
Toivottavasti paranee, että tämä oli vain ohjaajan näkemys, miten avausjakson vauhdikkuudella saadaan porukka seuraamaan sarjaa :roll:
Niin, menikö 5 min ja jo olivat huumeet ja aseet esillä. Ja ruumiita tehtiin se avausjakson standardimäärä. Laskiko joku?
Eli: aivan ameriiikan tusinatavaraformaatilla lähdettiin.

Jos kuka puhtoisempaa ja kotimaista tv-tuotantoa kaipaa, tarjolla ois MC aivan toisesta maailmasta: http://arenan.yle.fi/video/810006" onclick="window.open(this.href);return false;

Ja mitä tv-sarjoihin yleensä tulee, paras tällä hetkellä on tietysti Shameless.
FST5, sunn kl 22. http://www.channel4.com/programmes/shameless" onclick="window.open(this.href);return false;

.
The bigger, the better.
hermanni
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hermanni »

JuicyFruit kirjoitti:
Jos kuka puhtoisempaa ja kotimaista tv-tuotantoa kaipaa, tarjolla ois MC aivan toisesta maailmasta: http://arenan.yle.fi/video/810006" onclick="window.open(this.href);return false;
.
No, joku vois yleensä uskomisesta sanoa, ristiretkiin viitaten, että mikä siitä tekee puhtoisempaa? Kotimaisesta tv-tuotannosta puhumattakaan. :?
Street bob 2007
Vastaa Viestiin