KUSETTAVA MOOTTORIPYÖRÄKAUPPIAS
KUSETTAVA MOOTTORIPYÖRÄKAUPPIAS
asioin tässä jokin aika sitten länsirannikon pienessä kunnassa olevassa " moottoripyöräliikkeessä", tosin termi moottoripyöräliike on mielestäni pilkantekoa oikeita moottoripyöräliikkeitä kohtaan.
jo sisään astuessani minulle tuli epämiellyttävä olo, vastaan käveli pygmin kokoinen mieshenkilö haarasennossa ja kädet ristissä. tervehtiessäni sain vastauksesksi jotain muminaa josta en saanut selvää.
koko ajan touhu oli ylimielistä ja minulle tuli sellainen olo että lato missä olin ei ollut tarkoituskaan tehdä kauppaa vaan vinoilla asiakkaille.
tiedustellessani mieleisen pyörän hintaa minulle vastattiin: "sanoin sen jo kerran", olin aivan mykkänä, enhän ollut vielä edes kysynyt hintaa ennen kuin nyt. keroessani tämän myyjä vastasi tietävänsä että oli mukamas soittanut heille hetki sitten ja kysynyt saman laitteen hintaa puhelimessa.
kun sitten kysyin voitaisiinko hinnasta neuvotella tämä olmi vastasi ettei ala pitämään mitään huutokauppaa, sekä kysyessäni tehdystä mahdollisesta huollosta hän vastasi että ei näillä mitään takuuta ole.
erittäin epäystävällinen kaveri, tyypillinen pienen kokoinen mies jolla on napoleon kompleksi, kävellään kädet levällään haara-asennossa ja housut on vedetty kainaloon asti.
kysyessäni toisia putkia pyörään tyyppi sanoi että hänen veljensä hoitaa varaosa kaupan....karsoin häntä kysyvästi, ihme kyllä hän ymmärsi yskän ja vastasi ettei veli nyt ole paikalla, jolloin kysyin voisiko hän katsoa jotain hintaa, tähän sain vastauksen että ei voi. hyvä isä mitä toimintaa.
parin päivän päästä kun soitin liikkeeseen ja kyselin putkien hintaa niin tämä asiakaspalvelun ihmelapsi ilmoitti että se on "nettohinnaston netto". kun kysyin hintaa muualta niin säästin yhdellä puhelinsoitolla
215?.
en ikinä astu jalallanikaan tähän latoon uudestaan.
T: rantanen
jo sisään astuessani minulle tuli epämiellyttävä olo, vastaan käveli pygmin kokoinen mieshenkilö haarasennossa ja kädet ristissä. tervehtiessäni sain vastauksesksi jotain muminaa josta en saanut selvää.
koko ajan touhu oli ylimielistä ja minulle tuli sellainen olo että lato missä olin ei ollut tarkoituskaan tehdä kauppaa vaan vinoilla asiakkaille.
tiedustellessani mieleisen pyörän hintaa minulle vastattiin: "sanoin sen jo kerran", olin aivan mykkänä, enhän ollut vielä edes kysynyt hintaa ennen kuin nyt. keroessani tämän myyjä vastasi tietävänsä että oli mukamas soittanut heille hetki sitten ja kysynyt saman laitteen hintaa puhelimessa.
kun sitten kysyin voitaisiinko hinnasta neuvotella tämä olmi vastasi ettei ala pitämään mitään huutokauppaa, sekä kysyessäni tehdystä mahdollisesta huollosta hän vastasi että ei näillä mitään takuuta ole.
erittäin epäystävällinen kaveri, tyypillinen pienen kokoinen mies jolla on napoleon kompleksi, kävellään kädet levällään haara-asennossa ja housut on vedetty kainaloon asti.
kysyessäni toisia putkia pyörään tyyppi sanoi että hänen veljensä hoitaa varaosa kaupan....karsoin häntä kysyvästi, ihme kyllä hän ymmärsi yskän ja vastasi ettei veli nyt ole paikalla, jolloin kysyin voisiko hän katsoa jotain hintaa, tähän sain vastauksen että ei voi. hyvä isä mitä toimintaa.
parin päivän päästä kun soitin liikkeeseen ja kyselin putkien hintaa niin tämä asiakaspalvelun ihmelapsi ilmoitti että se on "nettohinnaston netto". kun kysyin hintaa muualta niin säästin yhdellä puhelinsoitolla
215?.
en ikinä astu jalallanikaan tähän latoon uudestaan.
T: rantanen
Re: KUSETTAVA MOOTTORIPYÖRÄKAUPPIAS
Mikä oli liike?
Kerro se on brotherhoodia ja respectability kertoa kaikille.
Älä panttaa.
Kerro se on brotherhoodia ja respectability kertoa kaikille.
Älä panttaa.
RANTANEN kirjoitti:...tämä asiakaspalvelun ihmelapsi...
In garage: Fat´n Old Purple Lady Panhead -48 chopper
Ugly Ironhead -69, reincarnating to oldschool bobber
Joo mä tiedän ton tyypin,,, mut ei kai sille mitää voi enää,,,sen mutsi kyl yritti,,,kysy aborttii mut lekuri kieltäyty ja sano et myöhästä ku se tyyppi oli jo 18v,,,et kait se on pakko kestää
-Panheads MC-
rampo63 kirjoitti:Joo mä tiedän ton tyypin,,, mut ei kai sille mitää voi enää,,,sen mutsi kyl yritti,,,kysy aborttii mut lekuri kieltäyty ja sano et myöhästä ku se tyyppi oli jo 18v,,,et kait se on pakko kestää
Kaverin ainut lelu on tainnu kersana olla puinen ja laho pikkuauto ja sekin piru patterin välis...
In garage: Fat´n Old Purple Lady Panhead -48 chopper
Mitä tekee kuluttaja? Äänestää jaloillaan! Harva kauppias ilman asiakkaitä pärjää kovinkaan pitkään.
LIFEMEMBERRe: KUSETTAVA MOOTTORIPYÖRÄKAUPPIAS
Vierailin jo muutamia vuosia sitten tässä kyseisessä pajassa ja samat fiilikset nousi pintaan.
Ihmettelin sitä asennetta, jätkä leijuu pilvissä ja tiuskii kysymyksiin pikkulapsen omaavalla raivokkuudella. Tyyppejä on jokalähtöön, mut tää äijä on yli muiden.
Ihmettelin sitä asennetta, jätkä leijuu pilvissä ja tiuskii kysymyksiin pikkulapsen omaavalla raivokkuudella. Tyyppejä on jokalähtöön, mut tää äijä on yli muiden.
Mihin pitää mennä, että näkee tämänkin sirkuksen?
Kickstart, deserve the ride!
Shovelhead bobber -76 "blowfly"
Sportster Hugger -94
Sportster Hugger -94
Otsikon voisit muotoille uusiks kun ei tuossa näyttäis kusetuksesta olevan kyse, pelkästä kusipäisyydestä vaan.
aekasa kuluks voes ohi kulukiissaan kyssyy kahta männänpallatinjoosta ja pakoputken kannatinlaakeria.
Tota on jo lähdettävä katsomaan! "Asiakaspalvelun ihmelapsi" 
-Kotona ja matkoilla-
Mutta minne, paljastakkee ny...<<Hapa>> kirjoitti:Tota on jo lähdettävä katsomaan! "Asiakaspalvelun ihmelapsi"
Kickstart, deserve the ride!
Sportster Hugger -94
Sportster Hugger -94
Sen lisäksi että varoitat kuluttajia (veikket tainnut vielä kertoa mikä tai missä liike on) kannattaa ottaa yhteyttä ko liikkeen omistajaan! Se että äänestää jaloilla on ok, toki jos itse olisin liikkeen omistaja haluaisin taatusti tietää miten asiakkaitani käsitellään ja miten investointiani hoidetaan. Huonoin asiakas liikkeelle on se joka ei valita vaan ostaakin muualta ilman että voin korjata asian ja pitää hyvän asiakassuhteen.
Toivottavasti ko tyyppi on kuitenkin itse liikkeensä omistaja.
Toivottavasti ko tyyppi on kuitenkin itse liikkeensä omistaja.
"HASTA LA PISTA"!
Ei tuollaista voi kertoa julkisesti, muuten raastuvan ovi narahtaa äkkiä. Tuollaiset tehomyyjät voivat olla aika tarkkoja kunniastaan. Tai oikeammin sen kunnian hupenemisesta, se kun voi joissain tapauksissa huveta samaa tahtia, kuin maine kasvaaezmo kirjoitti:Mutta minne, paljastakkee ny...<<Hapa>> kirjoitti:Tota on jo lähdettävä katsomaan! "Asiakaspalvelun ihmelapsi"
Pakko sitä on vaan asiasta kiinnostuneiden lähteä vierailemaan kuvaukseen sopivat liikkeet läpi itse ja tuntea asiakaspalvelun tenho, kun se kohdalle sattuu
Joe Cool Has Left The Building
- Joella on vasemmanpuoleinen rakennus 
Pannu on kuumana ja myyjäkin useimmiten...
Täällä ootellaan...
Toi on varmaakin ollut meidän VAIMO jota tämä Rantanen kuvailee.
Siis ei tämä koske kait meitä..? ( tuo on meidän asiakaspalveluumme verrattuna vielä luksuskohtelua )
Siis Tervetuloa kaupoille !
Täällä ootellaan...
Toi on varmaakin ollut meidän VAIMO jota tämä Rantanen kuvailee.
Siis ei tämä koske kait meitä..? ( tuo on meidän asiakaspalveluumme verrattuna vielä luksuskohtelua )
Siis Tervetuloa kaupoille !
0400831197
0400831197