paikalla ei oireita. Ajossa vedättäessä ei oireita, mutta ajettaessa tasaista matkanopeutta "keskirekisterillä" nykii todella paljon. Huollossa vaihdettiin keskialueen suutin pienemmäksi ja oire poistui samaksi päiväksi....vaan palasi jo seuraavana.....
VOES säädin ja sen letku!?!...mistähän sen löytää...ei ole minulle tuttu osa!! neuvokaa hitusen!
Electra nykii
Re: Electra nykii
siel se on tankin alla sylintereiden välissä mutta siitä löytyy haulla paljonkin juttua mä en osaa vaan linkittää sitä viestiketjua 
mulla oli samanlaiset oireet.Tein vaikka ja mitä,venttiiliremonttia myöten.
Syy oli loppujen lopuksi niinkin yksinkertainen ku liian tiukka tankinkorkki.Ei antanut korvausilmaa.
tyhjäkäynti oli ok,(ei tarvi kovasti ilmaa,koska bensaa menee vähän)
Isommilla kierroksilla otti bensaa "väkisin"(moottorin "imu")
Ongelmia oli vain keskikierroksilla.
Syy löytyi vahingossa kun ajon jälkeen kuulin omituista pihinää ja älysin avata korkin...
Olin talvella korkin puhdistavalla autovahalla,kiillotusvahalla jne.Mömmöt oli kait kuivuneet korkissa
oleviin reikiin??
Kovasti teetti töitä ja ihmetellä piti...
Tapauksesta on oma topiccikin,löytyy varmaan jos klikkaat mun lähettämät viestit,ei niitä monta oo.
Syy oli loppujen lopuksi niinkin yksinkertainen ku liian tiukka tankinkorkki.Ei antanut korvausilmaa.
tyhjäkäynti oli ok,(ei tarvi kovasti ilmaa,koska bensaa menee vähän)
Isommilla kierroksilla otti bensaa "väkisin"(moottorin "imu")
Ongelmia oli vain keskikierroksilla.
Syy löytyi vahingossa kun ajon jälkeen kuulin omituista pihinää ja älysin avata korkin...
Olin talvella korkin puhdistavalla autovahalla,kiillotusvahalla jne.Mömmöt oli kait kuivuneet korkissa
oleviin reikiin??
Kovasti teetti töitä ja ihmetellä piti...
Tapauksesta on oma topiccikin,löytyy varmaan jos klikkaat mun lähettämät viestit,ei niitä monta oo.
Kokeilin syksyllä ajaa ilman korkkia ja nykiminen oli vähäisempää kuin korkki kiinni. Ultran tankissa pitää käsittääkseni olla pieni alipaine aromin leviämisen ehkäisemiseksi? täytyy kyllä katsastaa bensakorkin kunto!