Tuttuja SGN:ällä
Tuttuja SGN:ällä
Mårå
Ei kenelläkään sattuisi olemaan tuttuja SGN:ällä, pitäisi saada likan lipattuun Derbi Atlantikseen vähän uusia katteita.(juu, tiedän tiedän....väärä foorumi)
Ei kenelläkään sattuisi olemaan tuttuja SGN:ällä, pitäisi saada likan lipattuun Derbi Atlantikseen vähän uusia katteita.(juu, tiedän tiedän....väärä foorumi)
Kädet kyynärpäitä myöten pa.....sa
Re: Tuttuja SGN:ällä
Eikö varaosia saa ilman tuttuja?
Tuolta kannattaa kysellä.
http://www.skootteriosat.fi/index.php?o ... e&Itemid=1" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.skootteriosat.fi/index.php?o ... e&Itemid=1" onclick="window.open(this.href);return false;
Mårå
Varaosia toki saa ilman tuttujakin.....mutta jos 20 x 20 cm muovihärpäke maksaa ovh:na 500 härmän rahaa niin ei vaan tee mieli maksaa täyttä hintaa. Hollannista löytyi nettifirma jossa sama härpäke maksaakin vain 47 härmää......eli joku hinnoittelee tuotteensa mielivaltaisesti. Eihän se ole hullu joka pyytää, vaan se joka maksaa. Jokaisellahan on vapaa oikeus pyytää tuotteista/palveluista mitä haluaa, mutta käypää markkinahintaa enempää ei voi saada........
Varaosia toki saa ilman tuttujakin.....mutta jos 20 x 20 cm muovihärpäke maksaa ovh:na 500 härmän rahaa niin ei vaan tee mieli maksaa täyttä hintaa. Hollannista löytyi nettifirma jossa sama härpäke maksaakin vain 47 härmää......eli joku hinnoittelee tuotteensa mielivaltaisesti. Eihän se ole hullu joka pyytää, vaan se joka maksaa. Jokaisellahan on vapaa oikeus pyytää tuotteista/palveluista mitä haluaa, mutta käypää markkinahintaa enempää ei voi saada........
Mikset osta hollannista nettikaupasta,,,tuttukaan sitä tuskin niin halvalla sulle sgn:ltä saa järkättyy
-Panheads MC-
Eikös niitä läpysköitä voi korjata?
Kyllä Rampo on oikeassa. Jos lähtöhinta täällä on tuollainen, niin ei noita saa edes henkilökuntahinnalla tuohon nettikaupan hintaan.rampo63 kirjoitti:Mikset osta hollannista nettikaupasta,,,tuttukaan sitä tuskin niin halvalla
Yksi esimerkki autoharrastepuolelta. Tietty osasetti maksaa täällä ovh n. 2000e, tuttu kaveri saisi henkilökuntahintaan 1250 ja Saksasta nettikaupasta 850
Joe Cool Has Left The Building
- Joella on vasemmanpuoleinen rakennus 
Ja aika monesti saadaan kiittää itteemme (suomalaiset) siitä että kaikki täällä maksaa,,,johtuu juuri siitä että se tuote on se josta se elintaso revitään ja suomi on kallis maa,,,kulut on kovat,,,itte en o palkkaa nostellu moneen vuoteen (yrityksen etu menee edelle) mut lujaa tuntuu menevän ku joka pikku käikäleestä tarttis päivän kulut saada,,,ja pieninkin suru maksaa pari miljoonaa
-Panheads MC-
- Lippajärven kreivi
- Viesti:
Itse kyllä ihmettelen tälläisen foorumin käyttöä tuollaiseen alennusten hankintaan, erikoista toimintaa mutta kukin tavallaan.
Tuntemattomille palveluksia, livenä tavatessa ja jutustelun edetessä aiheeseen en koe kummalliseksi tämän käytöksen kyllä.
Tuntemattomille palveluksia, livenä tavatessa ja jutustelun edetessä aiheeseen en koe kummalliseksi tämän käytöksen kyllä.
Dyna Low Rider -08
SE Heavy Breather Air Cleaner kit
Thunder-Max EFI
V&H Straighshot HS Slip-Ons
Progressive Suspension 440 series
Thunder-Max EFI
-
Das Fette Sau
- Viesti:
Kummallista joo, mutta ei tää vielä niin kummallista oo ku se rahankerjuu Harleyn vuokraamiseen Espanjanmatkalla (Huom: mutta jo maksutulla sellaisella) vai missä se oli!!! 
Traumojen välttämiseksi: Haista ennen kuin maistat!
Yöjuna 2008
Sohveli 1975
Yöjuna 2008
Sohveli 1975
Eikös tämä juuri ole sitä nykyajan jutustelua?Lippajärven kreivi kirjoitti:Itse kyllä ihmettelen tälläisen foorumin käyttöä tuollaiseen alennusten hankintaan, erikoista toimintaa mutta kukin tavallaan.
Minä ainakin otan aina alennuksen vastaan, jos sellainen on jollakin konstilla mahdollista saada.
Yksi konsti tämäkin muiden joukossa.
Yrittänyttä ei ....
moderattori
Romu rauhoittaa!
Romu rauhoittaa!
Mårå
Pahoitteluni jos tästä nyt jollain meni porot nenään.......toivottavasti Presidenttiä:))
Otin kamat Hollannista ja ei maksanut paljon paskaakaan. Itse kun olen myyntipuolella hommissa niin on joku ymmärrys hinnoittelusta ja pyrin usein ottamaan "löysät" pois kun jotain hankin. Tapansa kullakin, sinänsä toimii kyllä hyvin että rahalla vaan saa vähän enemmän kun toimii tällä tavalla.
Pahoitteluni jos tästä nyt jollain meni porot nenään.......toivottavasti Presidenttiä:))
Otin kamat Hollannista ja ei maksanut paljon paskaakaan. Itse kun olen myyntipuolella hommissa niin on joku ymmärrys hinnoittelusta ja pyrin usein ottamaan "löysät" pois kun jotain hankin. Tapansa kullakin, sinänsä toimii kyllä hyvin että rahalla vaan saa vähän enemmän kun toimii tällä tavalla.
Tuskin tämä epsanjalainen vai oliko se hollannista sen halvemmalla myy tälle spanjan pojalle kuin suomeenkaan. Kysynyshän on siinä että kuka valmistaa ja millä myy.Softail kirjoitti:Mårå
Itse kun olen myyntipuolella hommissa niin on joku ymmärrys hinnoittelusta ja pyrin usein ottamaan "löysät" pois kun jotain hankin. Tapansa kullakin, sinänsä toimii kyllä hyvin että rahalla vaan saa vähän enemmän kun toimii tällä tavalla.
Jokainen ottaa kulunsa päältä ja niitä voi tulla paljonkin kun osaa sopivasti riittävän monen mutkan kautta niitä tilata, tai sitten voidaan ihan vaan käyttää hinnoittelukerrointa 190 joka ei tietenkään nykymaailmassa ole kovin yleistä.
Tässä olet kyllä kreivi oikeassa.Lippajärven kreivi kirjoitti: Itse kyllä ihmettelen tälläisen foorumin käyttöä tuollaiseen alennusten hankintaan, erikoista toimintaa mutta kukin tavallaan.
Palveluksia voidaan hoitaa, mutta kyllä nyt joku "suhde tai side" pitäisi olla ennenkuin nyt näin netin kautta jeesataan.
Ennenkuin joku sanoo jotain, niin on eri asia lähteä tienpäälle auttamaan tuntematonta kuin se että jeesataan vaikka vähän tunnettua kaveria.
Tää nyt oli oikeasti typerintä mitä tällä foorumilla on saanut lukea.Das Fette Sau kirjoitti:Kummallista joo, mutta ei tää vielä niin kummallista oo ku se rahankerjuu Harleyn vuokraamiseen Espanjanmatkalla (Huom: mutta jo maksutulla sellaisella) vai missä se oli!!!
Ylitti toi keskustelu jo kaikki hölmöilyn rajat. Aloittaja pyysi lopuksi että koko keskustelu poistetaan, mutta toivottavasti siitä poistettiin kaikki tilinnumerot yms.
Niinkuin on nähty, niin näillä palstoilla pyydetään välillä ihan oikeaakin apua, kuten esimerkiksi Luppelle joka menetti kotinsa fhra:n tulipalossa.
Sitten joku vitun idiootti pyytää rahaa että saa harrikan vuokrattua rantalomalle.
- Dj is A God -
- Old School Rules -
- HdCf "Musiikkivastaava" Yleisön pyynnöstä huolimatta -
- Old School Rules -
- HdCf "Musiikkivastaava" Yleisön pyynnöstä huolimatta -
Menee pahasti offtopic-osastoon, mutta tässä on rampo63 täysin oikeassa! Juuri kuluneella viikolla aloin jo vittuuntumaan näihin jatkuviin lakkoilu-uutisiin. Enkä tässä nyt sitten todellakaan syyllistä mitään yksittäistä toimialaa (varsinkaan kun en edes muista kuka lakkoili viimeksi), vaan yleisesti vallinnutta tilannetta viime vuosien ajalta. Ymmärtäisin jos kyse olisi huonoista työolosuhteista yms., mutta kun tälläisen työttömyyden ja laman vallitessa kitistään jo valmiiksi korkeista palkoista, niin menee perkele yli hilseen. Kyllä tuolta alkaa löytyä alalle kuin alalle tekijöitä jonoiksi asti. Se ei yksinkertaisesti ole mikään ihme, että isommat tuotantolaitokset lähtee kiinaan ja muihin vastaaviin halpamaihin. Ja joo, tiedetään, että elintaso sieläkin aikanaan nousee, mutta suomen tasolle menee valovuosia, jos sittenkään. Muistellaampas paperialan taistelut jonkun vuoden takaa... Eipäs ole sen jälkeen paperikoneita suomeen tullut, eikä tule. Naiivilta kuulostaa, mutta ehkä joskus se "yhteen hiileen puhaltaminen" saattaisi tuottaa tulosta...rampo63 kirjoitti:Ja aika monesti saadaan kiittää itteemme (suomalaiset) siitä että kaikki täällä maksaa,,,johtuu juuri siitä että se tuote on se josta se elintaso revitään ja suomi on kallis maa,,,kulut on kovat,,,itte en o palkkaa nostellu moneen vuoteen (yrityksen etu menee edelle) mut lujaa tuntuu menevän ku joka pikku käikäleestä tarttis päivän kulut saada,,,ja pieninkin suru maksaa pari miljoonaa
In garage: Fat´n Old Purple Lady Panhead -48 chopper
Ugly Ironhead -69, reincarnating to oldschool bobber
Ugly Ironhead -69, reincarnating to oldschool bobber
- Lippajärven kreivi
- Viesti:
Pakko laittaa tähän lakko ym. hyvinvointivaltio mielipiteeseen kommentti.
Kyllä olisi tavallisen duunarin asiat erittäin huonosti mikäli lakko-oikeus vietäisiin, työntekijän viimeinen ase työnantajaa vastaan joka teettäisi työn mielellään vaikka ilmaiseksi.
Mediassa repostellut asiat osa suurempaa kokonaisuutta, osa asioista nostettu vain otsikoihin ja siten vääristää lakon todellista tarkoitusta ja päämäärää.
Itse olen elintarvikealalla ja näyttää nyt siltä että lakkoa pukkaa kun sopimus maaliskuun lopussa umpeutuu, ei hyvä asia taloudellisesti minulle itsellenikään mutta sillä ajetaan suuremman joukon etua, jopa niidenkin jotka eivät liittoon kuulu.
Mainitsit yhteen hiileen puhaltamisen, sitähän se on mitä suuremmissa määrin noissa neuvotteluissa, työntekijät puhaltaa kerrankin yhteen hiileen ja työnantaja omalla tahollaan koittaa teettään kaksinkertaisen työmäärän ja siinä sivussa jopa pudottaa palkkaa.
Se ei kaiken kaikkiaan iso asia jos kerran 3-4 vuoteen noustaan rintamaan ja vaaditaan korotuksia, se väliaika kun painetaan niska limassa duunia.
Kyllä olisi tavallisen duunarin asiat erittäin huonosti mikäli lakko-oikeus vietäisiin, työntekijän viimeinen ase työnantajaa vastaan joka teettäisi työn mielellään vaikka ilmaiseksi.
Mediassa repostellut asiat osa suurempaa kokonaisuutta, osa asioista nostettu vain otsikoihin ja siten vääristää lakon todellista tarkoitusta ja päämäärää.
Itse olen elintarvikealalla ja näyttää nyt siltä että lakkoa pukkaa kun sopimus maaliskuun lopussa umpeutuu, ei hyvä asia taloudellisesti minulle itsellenikään mutta sillä ajetaan suuremman joukon etua, jopa niidenkin jotka eivät liittoon kuulu.
Mainitsit yhteen hiileen puhaltamisen, sitähän se on mitä suuremmissa määrin noissa neuvotteluissa, työntekijät puhaltaa kerrankin yhteen hiileen ja työnantaja omalla tahollaan koittaa teettään kaksinkertaisen työmäärän ja siinä sivussa jopa pudottaa palkkaa.
Se ei kaiken kaikkiaan iso asia jos kerran 3-4 vuoteen noustaan rintamaan ja vaaditaan korotuksia, se väliaika kun painetaan niska limassa duunia.
Dyna Low Rider -08
Thunder-Max EFI
Thunder-Max EFI