Taiwanin männät Shoveliin

Kaikki ne tekniikka-aiheet jotka eivät sovi suoraan johonkin muuhun aihealueeseen.

Valvojat: Pertti, pressa

jussi s

Taiwanin männät Shoveliin

Viesti Kirjoittaja jussi s »

Kokemuksia,luottaakko tawaalliseen laatuun vai ei ? Ajopyörästä kuitenkin kyse,eli ei viittis säästää väärässä paikassa.
jensen

Re: Taiwanin männät Shoveliin

Viesti Kirjoittaja jensen »

Finn biker sivustolla oli jollakin huonoja kokemuksia taivan männistä ja sylintereistä.. Mittaheittoja yms.. Osta kunnon Usa made männät.
JON

Viesti Kirjoittaja JON »

Pakket in usa? Vai ihan oikeasti made? Siinäpä hämmä...

Jumpe
Joe Cool
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Joe Cool »

Minulle tuli shoveliin taiwanin männät Hotbikestä Hastingsin renkailla ja nyt ajettu n. 10 000 km ongelmitta.
Joe Cool Has Left The Building 8) - Joella on vasemmanpuoleinen rakennus :mrgreen:
Saku

Viesti Kirjoittaja Saku »

Tiedä tuosta sohvista ja taiwaan männistä, mutta aikoinaan tuli pannussa kolisuteltua joitain taiwanhalpisvalumäntiä. Nimenomaan kolisuteltua, sillä koneen mielettömissä paineissa ja äärimmäisissä lämpötiloissa männät eivät pitäneet muotoaan eli ne nk. deformoituivat. Halkaisijan suuntaan puristuivat kasaan niin, että alahelmaan tuli välystä eli klappia n. 0,4 mm, ja pituussuuntaan vastaavasti venahtivat : männän tapin keskiöstä laelle tuli lisämittaa n. 1,3 mm, mikä myös näkyi männässä, eli venttiili oli jo lyönyt jäljen männän laelle. Tämän jälkeen en ole säästellyt männän hinnoissa. Henkkoht parhaat kokemukset KB:n männistä, sillä niitten seoksen lämpölaajeneminen maltillisempaa kuin esim. Wisecon takomännissä, pannussa olen käyttänyt neljää satkua välyksenä.
Joe Cool
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Joe Cool »

En yllytä ketään säästämään väärässä paikassa. Oma tarinani oli se, ettää halusin pitää koneen vakiona, en nostaa puristuksia enkä mitään muutakaan. Vein pytyt em. liikkeeseen ja pyysin mahdollisimman vakiot männät. He porasivat / porauttivat pytyt ko. mäntiin sopiviksi. En itse ruvennut välyksiä mittailemaan saati niistä toivomuksia esittämään. Luotin liikkeen ammattitaitoon, koska tiesin heidän panneen "muutaman" koneen kasaan vuosien varrella.

Sain pytyt siisteina takaisin ja männät ja renkaat laatikoissa, kasasin ja ajoin huolellisen sisäänajon ohjeiden mukaan. Ei valittamista vielä ainakaan - tämän suurempaan analyysiin minun asiantuntemukseni ei riitä :oops:
Joe Cool Has Left The Building 8) - Joella on vasemmanpuoleinen rakennus :mrgreen:
jussi s

Viesti Kirjoittaja jussi s »

Poraukseen lähtivät taiwanin männillä,katotaan mitä tuleman pitää.
Vastaa Viestiin