Kytkin
Re: Kytkin
Samaa ehdottaisin. Auton sisätilanlämppärikin riittää kun huputtaa pressulla. Tai tosi hädässä pari kertakäyttögrilliä, kunhan et polta pressua tai/ja pyörää. Grilliä käytetään tietenkin vasta hiillos vaiheessapiese kirjoitti:Saattaa on vaan öljyt kohmeessa, puhaltavaa lämppäriä ja pressukatosta tarjoisin ainakin ite, saattas vaikka notkistuakin.
Rautapää ole koskaan keväisin ollut kovin "notkea" oli se sitten kymässä tai lämpimässä.
^ Olisi mahdollisuus saada lämpimään talliin, siksi pitäisi saada liikkeelle.
-Kotona ja matkoilla-
-
Lapiolalli
Tsori että jankutan mutta onko kytkinkahva edelleen jumissa ? Se pieni tyhjä liike varmaan on mutta ei mene pohjaan ?
Moro!
Ei ole mulla apua ongelmaan muutoin kuin että ellet ole ajamalla sitä mopoa sinne lämpimään talliin kuskaamassa niin mikäs estää nostamasta sitä miehissä kärryn/pakun tms. kyytiin ja keskittyä siellä lämpöisessä siihen jumitukseen,ellei se katoa lämmön vaikutuksesta itsestään.
Ellei rohkeita nostajia löydy naapurista niin pyydä täältä sivujen kautta apuvoimia oman chapterin väeltä. itse lähtisin vaikka heti,mutta Lahti on tälläerää liian kaukana Stadista. Ei kannata ujostella tässä asiassa jos joku kehtaa pyytää täällä jengiltä rahulia lomailuun epsanjassa,niin mikset sinä moponkantotalkoisiin. Näin.
Jouni
Ei ole mulla apua ongelmaan muutoin kuin että ellet ole ajamalla sitä mopoa sinne lämpimään talliin kuskaamassa niin mikäs estää nostamasta sitä miehissä kärryn/pakun tms. kyytiin ja keskittyä siellä lämpöisessä siihen jumitukseen,ellei se katoa lämmön vaikutuksesta itsestään.
Ellei rohkeita nostajia löydy naapurista niin pyydä täältä sivujen kautta apuvoimia oman chapterin väeltä. itse lähtisin vaikka heti,mutta Lahti on tälläerää liian kaukana Stadista. Ei kannata ujostella tässä asiassa jos joku kehtaa pyytää täällä jengiltä rahulia lomailuun epsanjassa,niin mikset sinä moponkantotalkoisiin. Näin.
Jouni
Joo, ton matkaviestin luin
Joo, kai se on nahkoineen vietävä. Eiköhän tosta jokku ukko aina löydy
Katotaan mitä tapahtuu, kun sulaa.
On todella ilahduttavaa aina huomata miten täällä ihmiset ovat valmiita auttamaan, vastaamalla kysymyksiin jotka "ruuvaajista" saattaa kuulostaa jopa typeriltä. Tai muulla tavalla.
On todella ilahduttavaa aina huomata miten täällä ihmiset ovat valmiita auttamaan, vastaamalla kysymyksiin jotka "ruuvaajista" saattaa kuulostaa jopa typeriltä. Tai muulla tavalla.
-Kotona ja matkoilla-