sponssia harrikan vuokraukseen

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

Das Fette Sau
Viesti:

Re: sponssia harrikan vuokraukseen

Viesti Kirjoittaja Das Fette Sau »

Tuo aloitusvesti on kyllä ihan ylivoimaisesti typerintä mitä olen missään nähnyt koko elämäni aikana! Huh! Mennään Epsanjaan mutta ei oo sitten varaa vuokrata mopoa pariksi päiväksi hintaan 90 e / vrk... Tarkka budjetti. Menkää jonkun rahtilaivan kyydissä niin jää rahaa perille asti. Tai olkaa syömättä parina päivänä.

Ja miks just Helsinki - Porvoo - Helsinki? Jos mie laittaisin rahaa siulle ja voittaisin kyydin nii miun pitäs ensin tulla sinne etelään täältä Itä-Suomesta 400 km, sitten ajella siun kaa takaisinpäin Porvoon suuntaan, sitten takaisin Hki:in ja sieltä taas tänne itään 400 km. Hirmusta edestakaisin remppaamista. Maksatko bensat? Ja mihin mie oman pyöräni jättäisin sen kyydin ajaksi?

En kyllä ihan nyt äkikseltään ymmärrä että kuka helvetti siulle laittaisi rahaa että pääsisi hyvällä tuurilla kyytiisi. :roll:

Kysy auttaisko Kirkon ulkomaanmatka-apu.
Viimeksi muokannut Das Fette Sau, 22:37 16.01.2010.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Traumojen välttämiseksi: Haista ennen kuin maistat!

Yöjuna 2008
Sohveli 1975
motonalle

Viesti Kirjoittaja motonalle »

olen jo pyytänyt tämän keskustelun poistamista..
JNu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JNu »

Älkää vaan poistako tätä ketjua! Menkää omalla pyörällä sinne espanjaan, vai eikö rahoitusyhtiö anna lupaa viedä pyörää maasta?
Ultra -07
motonalle

eroan hdcf:stä...huumorintaju ei kohtaa..
Das Fette Sau
Viesti:

Nimenomaan! Tätä ketjua ei tulisi poistaa! Tämä on miun mielestä jätettävä muistutukseks ihmisen äärimmäisestä typeryydestä ja todella halveksuttavasta asenteesta kun yritetään maksattaa muilla omat huvit. Jos on työttömyys koitellut mutta on varaa lähteä espanjaan lomalle niin joku mättää taas tämän maan sosiaalipolitiikassa... Kyllä oma työmotivaatio nousee kun tietää miten hyvään tarkoitukseen veroeurot menevät.
Viimeksi muokannut Das Fette Sau, 22:58 16.01.2010.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Yöjuna 2008
Sohveli 1975
motonalle

tämä oli vitsi joka ei mennyt perille ja olen ilmoittanut eroavani tästä huumorintajuttomasta kerhosta..
JNu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JNu »

Mun mielestä ihan selvästi kerroit ettei kyse ole vitsistä "firmoja vois kiinnostaa..." yms. Eroa ihmeessä kerhosta, ja vie pyöräkin takas kauppaan kun sua kiusattiin jollain foorumilla...
Ultra -07
Das Fette Sau
Viesti:

motonalle kirjoitti:..elikkä ei tää mikään huuli oo..
Mikä v***n vitsi?

Ja sen verran luulen ymmärtäväni maailmanmenoa että mitään firmaa ei taatusti kiinnosta maksaa yksityisihmisten lomahuvitteluita.

Yöjuna 2008
Sohveli 1975
Lukittu