nahkaliivin ompelija ?
- Sulkava
- Viesti:
nahkaliivin ompelija ?
hakusessa on nahkaliivin tekijä / ompelija pääkaupunkiseudulta ...(olen kooklettanut ja soittellut ympäri stadia...mut ei ole löytynyt....)
H-Ds + Mustangs...
Soutuneuvos
Soutuneuvos
Re: nahkaliivin ompelija ?
Saahan noita liivejä joka kaupasta joka nahkaa motoristeille myypi...vai käsityöläistäkö hajeskelet?
T:Jyke
T:Jyke
Asialliset hommat hoidetaan...muuten ollaan ku ellun kanat.
Joskus kymmenisen vuotta sitten myös Boot Factory myi yksilöllisä liivejä. Heillä oli joku ompelija, joka teki niitä tarpeen mukaan. Itse teetin yhdet ja tosi napakkaa tuli, kärmeskoristeet ja kaikki. Näyttäisi noita liivejä olevan siellä vieläkin, eli varmaan saat sieltäkin, kun käyt kysymässä.
Sitten Nahkakatti Vantaan puolella tekee mitä vain, on sellainen pieni yhden kätevän tekijän firma ja jenkkiauto sekä Harrikka-harrastaja itsekin
Joten suosi näitä, niin suosit kotimaista käsityötä - Aasiasta osaa kuka vain tuoda tavaraa, mutta nämä osaavat tehdä sitä itse täällä
Sitten Nahkakatti Vantaan puolella tekee mitä vain, on sellainen pieni yhden kätevän tekijän firma ja jenkkiauto sekä Harrikka-harrastaja itsekin
Joten suosi näitä, niin suosit kotimaista käsityötä - Aasiasta osaa kuka vain tuoda tavaraa, mutta nämä osaavat tehdä sitä itse täällä
Joe Cool Has Left The Building
- Joella on vasemmanpuoleinen rakennus 
- Sulkava
- Viesti:
siis etsin tekijää...ompelijaa EN valmiita liivejä +++ kassissa on kaksi vuotaa mustaa nappanahkaa itse ammutusta hirvestä teetettynä ....siis luodinreikineen
sixipä just näistä nahoista saisi liivit joissa olisi sitä asennetta..... kun ompelija löytyisi
eli kotimaista raakaa ainetta suoraan alkutuottajalta.....
eli kotimaista raakaa ainetta suoraan alkutuottajalta.....
H-Ds + Mustangs...
Soutuneuvos
Soutuneuvos
Töölön suutari.
Töölössä ex-Sportster ja kirjaston välissä.
laitoin myös privaa
Töölössä ex-Sportster ja kirjaston välissä.
laitoin myös privaa
Seuraava Walkka Swap
Pääsiäisenä 2019
Pääsiäisenä 2019
Hieno idea sinulla liiveille. Kyllä noita ompelijoita löytyy ja noista omista suosituksistani tapauksessasi kääntyisin Nahkakatin puoleen. Mutta hyviä on varmasti muitakin, kunhan porukka täällä ehtii suosittelemaan. Eivätkä nuo ompelijat itse nahkoja kasvata, vaan jostainhan ne on heidänkin ostettava. Siksipä useimmat varmasti suostuvat ompelemaan, kun kerrot ideasi.Sulkava kirjoitti:siis etsin tekijää...ompelijaa ...itse ammutusta hirvestä teetettynä ....siis luodinreikineen
- Mopopoika -65
- Viesti:
Nahkakatilta ostin nahkarotsin reilu vuosi sitten ja suosittelen lämpimästi.Joe Cool kirjoitti:Hieno idea sinulla liiveille. Kyllä noita ompelijoita löytyy ja noista omista suosituksistani tapauksessasi kääntyisin Nahkakatin puoleen. Mutta hyviä on varmasti muitakin, kunhan porukka täällä ehtii suosittelemaan. Eivätkä nuo ompelijat itse nahkoja kasvata, vaan jostainhan ne on heidänkin ostettava. Siksipä useimmat varmasti suostuvat ompelemaan, kun kerrot ideasi.Sulkava kirjoitti:siis etsin tekijää...ompelijaa ...itse ammutusta hirvestä teetettynä ....siis luodinreikineen
Mutta:
ps. ja taitaa se perheen isäntä niitä corvetteja ja sportstereita harrastaaNahkakatin nettisivut [url]http://www.nahkakatti.com[/url] : kirjoitti: NahkaKatti on äitiyslomalla. Nettisivuilta malliston tuotteita voi tilata normaalisti. Malliston laajuuden vuoksi tilatessa kannattaa kuitenkin varautua siihen, että aivan joka mallia ja kokoa ei ole saatavilla.
Äitiysloman aikana yksilöllisiä mittatilaustuotteita ei voida valmistaa. Uniikin tuotteen halutessasi, kannattaa seurata nettisivuja. Etusivulle tulee heti infoa, kun tiedän, milloin palaan takaisin koneiden ääreen.
Aake
XLH-84 (late)
Aiemmin omistettu XLH -86, XLS -81 ja XLH-90
XLH-84 (late)
Aiemmin omistettu XLH -86, XLS -81 ja XLH-90
Minäkin voin suositella Nahkakattia, lämpimästi.
mjs
mjs
6%
Älä löi,
en ole hurrit!
Älä löi,
en ole hurrit!
Kappas, niin varmaan onkin. Kun itse siellä jotain vajaat pari vuotta sitten pienennytin ja muokkautin nahkarotsin, niin hyvä tuli. Silloin oli heillä perheenlisäystä pukkaamassa ja hän mainitsikin siitä, että tauko toimintaan on tulossa. Tuumin, että jos se aika olisi jo ehtinyt kulua niin, että hän olisi polkaissut jo ompelukoneet käyntiinMopopoika -65 kirjoitti: Nahkakatilta ostin nahkarotsin reilu vuosi sitten
Mutta:
NahkaKatti on äitiyslomalla.
... perheen isäntä niitä corvetteja ja sportstereita harrastaa
No ne amerikan ajopelit olivat niin hyvin näkyvillä, että vaikka hän kyllä sanoikin niitä isännän vehkeiksi, niin tuskin emäntäkään lienee täysin syytön
Nööp Helsingin Malmilla.Sulkava kirjoitti:hakusessa on nahkaliivin tekijä / ompelija pääkaupunkiseudulta ...(olen kooklettanut ja soittellut ympäri stadia...mut ei ole löytynyt....)
http://www.noop.fi/" onclick="window.open(this.href);return false;
Jokke
Anna hyvän kiertää
Vain hieman "paranneltu" 2001 FXSTI
Anna hyvän kiertää
Vain hieman "paranneltu" 2001 FXSTI
Rock rock . Ääni Töölöön suutareille . Kaverit on alan miehiä ja tietää mitä tekee . Korjaavat mitä vaa jos on nahasta tehty . Suosittelen . Muistaakseni ,Eino Leinonkatu ..... Puh 09-498 441
t. Ruma

t. Ruma
FLHT -96. 85hp/120Nm
MHD eli Mika Halonen Design, löytyy netistä ja paikka Lauttasaaressa. Hyvä ja ammattitaitoinen tyyppi. Tekee kaikkea nahasta, verhoilut, satulat, kalusteet, auton penkit ym..