Leatherman
Re: Leatherman
Tänään tuli postissa Fiskarsin pehmopussi. Vajaat neljä viikkoa siinä meni, mutta nyt on taas toimiva työkalu hallussa. Eivät korjanneet vanhaa Multiplieriäni, vaan lähettivät tilalle ihkauuden 600-sarjan Multiplierin koteloineen. Mitään ei homma maksanut ja väliajan pärjäsin Suspensionilla.
Mihis paikkaan otit Fiskarsille yhteyttä, että sai homman etiäppäin? Vois tuon omankin vanhan Gerberin vaihtaa uuteen..
jukis
jukis
On totta, että on hieman vaikea löytää Gerberin takuuta hoitavan Fiskarsin osaston yhteystietoja, mutta tänne voi työkalun lähettää:
Fiskars Brands Finland Oy Ab/
Silva/Gerber takuut
10330 Billnäs
Päälle merkintä "Asiakaspalautus 603353", niin postimaksu veloitetaan Fiskarsilta. Tuon numeron ainakin minä sain. En tiedä onko se aina sama, vai juokseva numerointi. Mukaan omat yhteystiedot.
Sähköpostillakin voi olla yhteydessä:
asiakaspalvelu@fiskarsbrands.fi
Fiskars Brands Finland Oy Ab/
Silva/Gerber takuut
10330 Billnäs
Päälle merkintä "Asiakaspalautus 603353", niin postimaksu veloitetaan Fiskarsilta. Tuon numeron ainakin minä sain. En tiedä onko se aina sama, vai juokseva numerointi. Mukaan omat yhteystiedot.
Sähköpostillakin voi olla yhteydessä:
asiakaspalvelu@fiskarsbrands.fi
Kiitos. Näillä eväillä eteenpäin!
jukis
jukis
Kumpi nyt on kovempi Biker, se joka kantaa Leathermania vai se joka kantaa Gerberiä?
Vallu kirjoitti:Eiku se jolla on molemmat (niinku mulla!)
Osui tänään silmin K-Raudan kesätarjouksissa Leatherman Kick 29,90 jos jollain ei vielä moista vekotinta ole ja sellaisen haluaa hankkia. Hinta on aikalailla kohdallaan käsittääkseni ja ostaa nappasin itsekin yhden 
Joe Cool Has Left The Building
- Joella on vasemmanpuoleinen rakennus 
ite pistin pulsen korjaukseen tuli tilalle uusi blast
tosin zippon laittoivat tanskaan korjaukseen
hyvin tuntuu toimivan takuut 
kiitokset joe coolille vinkistä. Kävin hakee kickin ogelist, kun paikallinen 75 tarjosi hintalapun ja tyhjän koukun.....
LIFEMEMBER